Skocz do zawartości

Polerka do lakieru samochodowego


huligan77

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

A może nie warto spieprzyć lakieru samodzielnie?

Niech każdy robi to, co umie ;)

Jak nie będzie szedł w pasty typu 400 tylko np chodzi o odświeżenie i połysk (2500) to ryzyko przypalenia/ przetarcia lakieru jest znikome. Co innego plastiki i lakierowane plastyki, tu już można spieprzyć po całości [emoji4] wszystko z głową i ostrożne

 

Wysłane z mojego Nokia 5.1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno szukaj polerki z dużą mocą i regulacją obrotów.

Duża moc polerki pozwoli na to że przy niskich obrotach poletka nie będzie się zatrzymywać a czasami trzeba troszkę docisnąć.

Niektóre pasty najlepiej działają z wodą i stałego domaczania np atomizerem.

Żeby nie przypalić lakieru nie trzymaj polerki w jednym miejscu zbyt długo.

Staraj się przy pastach polerujących nie używać zbyt wysokich obrotów bo moment i przetrzesz lakier albo przypalisz.

Uważaj na krawędziach, tu można się szybko przetrzeć nawet lekkimi pastami.

Niektóre pasty najlepiej od razu zmywać z elementów plastikowych bo lubią zostawiać ślady których ciężko się pozbyć.

Warto mieć gąbkę wykańczającą , czarną, nie pozostawia smug, które czasami się robią.

Dużo czasu i nie spieszyć się.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Ja polecam zestaw do regeneracji lamp marki QUIXX. Jak się przyłożysz, to efekt jest rewelacyjny. Dodatkowo trzeba zakupić zestaw papierów ściernych wodnych o gradacji od 1000 do 5000. Wiadomo, że po takiej regeneracji trzeba co ok 3 miesiące nakładać utrwalacz, który jest w zestawie. Jak go nie będziesz nakładał, a auto będzie stało w słońcu, to lampy znów będą matowieć.

 

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie jak ma być trwale, to odświeżyć możesz jakąkolwiek pastą do regenracji lamp czy to K2 czy inne - najważniejsza kwestia to po uzyskaniu wymaganej czystości nałożyć folie ppf i mamy spokój z żołknięciem i ochronę na lata. 

Może nie do lakieru, ale do samochodu...
Jaka pasta i ceramika do odświeżenia przednich i tylnich lamp?

Sent from my ASUS_I006D using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo polerowanie lamp daje efekt krótkotrwały...najlepiej polakierować po uprzednim przygotowaniu lakierem bezbarnym...a co do polerowania auta to trzeba uważać, szczególnie na rantach elementów bo łatwo krawędzie poprzecinać nawet go gołej blachy ...a wtedy to zaprawki miejscowe albo lakierowanie całego elementu ...a to już koszty są w zależności od lakieru ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od połowy wakacji jeżdżę, przetrwało jesień i zimę. Robiłem zestawem

 

https://allegro.pl/oferta/k2-vapron-do-regeneracji-reflektorow-czajniczek-11633932328

 

Najpierw polerka wkrętarką, później ten czajniczek, po 24h nałożyłem ceramike do lamp. Do dzisiaj lampy wyglądają jak nowe. 4200697e3d07ee7ac0fc3445b104bfb1.jpg23bcf3421c7e151afc5e662c0aa71cf9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że jedne auta robiłem czajniczkiem, a inne zestawem do polerowania. A raz robiłem polerkę po czajniczku i dopiero ta polerka dała oczekiwany efekt. Ceramikę jakiej marki nakładałeś? Ja dostałem kiedyś na próbę SONAX (taka czarna saszetka) i słabo się sprawdziła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...