Skocz do zawartości

UWAGA NA SKLEP WARCIAK-FISHING TOMCAT!!!


kezmo

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnie moje doświadczenie z tytułowym sklepem niech będzie nauczką dla mnie a dla Was ostrzeżeniem. Piszę ten post po to byście uniknęli podobnych sytuacji i zastanowili się czy warto w tym sklepie składać zamówienie.

Złożyłem całkiem niedawno spore zamówienie w tytułowym sklepie. Po kilku dniach towar pojawił się u mnie i do tego momentu wszystko było ok. Przy rozpakowywaniu szybko zauważyłem, że zamówienie jest niekompletne i brakuje w przesyłce paragonu. Porównałem więc zawartość kartonu z wykazem zamówionych rzeczy, który dostałem mailem i okazało się, że jestem prawie 7 dych w plecy. Dzwonię następnego dnia. Słyszę dziecinne tłumaczenie, że tego i tego nie było a to było uszkodzone i w ogóle to pan miał do mnie zadzwonić itd... Powiedziałem więc co myślę o ich poziomie obsługi klienta i przeszliśmy do ustalania co dalej... Ustaliliśmy, że w poniedziałek po dostawie towaru pakują brakujące rzeczy i wysyłają mi natychmiast (rozmowa toczyła się w piątek). Dla pewności wysłałem mail z listą brakujących rzeczy i danymi do wysyłki. Po tygodniu oczekiwania na towar postanowiłem zorientować się jak wygląda sytuacja. Niestety kontaktu telefonicznego ani mailowego brak. Abonent jest niedostępny na moje maile brak odpowiedzi.

Dziś postanowiłem podjąć kroki w celu odzyskania pieniędzy...

 

Niech ten post będzie dla Was przestrogą a ja poprzepycham się trochę z tym sklepem... ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było troszkę inaczej, ale również nie byłem zadowolony z obsługi i traktowania klienta.

Mianowieci zamówienie doszło, ale np. kolory przynęt były zupełnie inne niż te które zamówiłem (a każdy z nas wie, jak ważny jest wybrany kolor przynęty, ja specjalnie zamówiłem w tym sklepie po ponoć był dostępny jak się później okazało nie był.) kilka pozycji nie było zrealizowanych a kasa za nie została włożona do koperty.

Tak więc finalnie nie byłem stratny finansowo ale dostałem zamówienie niekompletne i z innym towarem niż zamówiłem.

Tak więc również nie polecam.

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu bujałem się z nim chyba z rok, wydaje mi się, że nawet o tym pisałem, jak widać trzyma poziom. Wszelkie próby spokojnego, grzecznego  załatwienia sprawy spełzły na niczym, dopiero solidny opierdol złożony wyłącznie z wyrazów powszechnie uznawanych za obraźliwe wraz z obietnicą odwiedzin poskutkował wysyłką zaległego towaru w dwa-trzy dni.

Edytowane przez witeg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam dwa pierwsze wpisy i dokładnie jak bym sam to napisał. Inne rozmiary, kolory, gumy przebarwione, widać że zleżałe, a to tego nie ma, a to pracownik nowy. Całe szczęście, że szybko udało się wyjaśnić w moim przypadku. Ja też nie polecam.

 

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waldek wielu z nami było, ale przez uprawianie dziadostwa odeszło w siną dal.

Pamiętam takiego co to płacił za otrzymany sprzęt ponad rok, aż oddał przez kolegę na zlocie :D  :D  :D .

Jak ktoś się ch... urodził, kanarkiem już nie będzie.....

Takich jegomości należy omijać szerokim łukiem...

Jak kupuję coś na allegro i wyświetla się mi "Warciak" to omijam szerokim łukiem, nawet jak miałbym przepłacić u innego sprzedawcy, bo moje zdrowie jest bezcenne.

  • Like 15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic u Warciaka nie kupowałem.. ale przecież i tak ciągle kupuję.. :)  Handel to są dwie strony tego samego pieniążka - z tym, że jak widzę bardzo nierównoważne. Klient to jest człowiek idealny, w żadnym wypadku centuś, albo osobnik żałośnie mściwy i małostkowy - albo jakiś donosiciel. Jest to en bloc osobnik bezbłędny, modelowo uczciwy i elegancki, nieunikający płacenia podatków.. choć lubiący zniżyć się do chodzenia w stadnej nagonce. Sprzedawca to jest tylko i wyłącznie kanciarz.. Tak! Zabić go!  

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było troszkę inaczej, ale również nie byłem zadowolony z obsługi i traktowania klienta.

Mianowieci zamówienie doszło, ale np. kolory przynęt były zupełnie inne niż te które zamówiłem (a każdy z nas wie, jak ważny jest wybrany kolor przynęty, ja specjalnie zamówiłem w tym sklepie po ponoć był dostępny jak się później okazało nie był.) kilka pozycji nie było zrealizowanych a kasa za nie została włożona do koperty.

Tak więc finalnie nie byłem stratny finansowo ale dostałem zamówienie niekompletne i z innym towarem niż zamówiłem.

Tak więc również nie polecam.

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Wypisz wymaluj mój przykład????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kezmo może warto brak paragonu zgłosić do US?

Tak. Postanowiłem, że nie zostawię tej sprawy bez echa... Nie chodzi o kwotę na jaką mnie okradli ale o zasady. Z tego co widzę to w ich przypadku standard i jest nas więcej. Tak się składa, że latem będę w Wielkopolsce więc wybiorę się też do Jarocina i odwiedzę ich osobiście bo nie ma to jak powiedzieć komuś w oczy co się o nim myśli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...