kezmo Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Ostatnie moje doświadczenie z tytułowym sklepem niech będzie nauczką dla mnie a dla Was ostrzeżeniem. Piszę ten post po to byście uniknęli podobnych sytuacji i zastanowili się czy warto w tym sklepie składać zamówienie. Złożyłem całkiem niedawno spore zamówienie w tytułowym sklepie. Po kilku dniach towar pojawił się u mnie i do tego momentu wszystko było ok. Przy rozpakowywaniu szybko zauważyłem, że zamówienie jest niekompletne i brakuje w przesyłce paragonu. Porównałem więc zawartość kartonu z wykazem zamówionych rzeczy, który dostałem mailem i okazało się, że jestem prawie 7 dych w plecy. Dzwonię następnego dnia. Słyszę dziecinne tłumaczenie, że tego i tego nie było a to było uszkodzone i w ogóle to pan miał do mnie zadzwonić itd... Powiedziałem więc co myślę o ich poziomie obsługi klienta i przeszliśmy do ustalania co dalej... Ustaliliśmy, że w poniedziałek po dostawie towaru pakują brakujące rzeczy i wysyłają mi natychmiast (rozmowa toczyła się w piątek). Dla pewności wysłałem mail z listą brakujących rzeczy i danymi do wysyłki. Po tygodniu oczekiwania na towar postanowiłem zorientować się jak wygląda sytuacja. Niestety kontaktu telefonicznego ani mailowego brak. Abonent jest niedostępny na moje maile brak odpowiedzi.Dziś postanowiłem podjąć kroki w celu odzyskania pieniędzy... Niech ten post będzie dla Was przestrogą a ja poprzepycham się trochę z tym sklepem... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neronhell Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 U mnie było troszkę inaczej, ale również nie byłem zadowolony z obsługi i traktowania klienta.Mianowieci zamówienie doszło, ale np. kolory przynęt były zupełnie inne niż te które zamówiłem (a każdy z nas wie, jak ważny jest wybrany kolor przynęty, ja specjalnie zamówiłem w tym sklepie po ponoć był dostępny jak się później okazało nie był.) kilka pozycji nie było zrealizowanych a kasa za nie została włożona do koperty. Tak więc finalnie nie byłem stratny finansowo ale dostałem zamówienie niekompletne i z innym towarem niż zamówiłem. Tak więc również nie polecam. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witeg Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 (edytowane) Kilka lat temu bujałem się z nim chyba z rok, wydaje mi się, że nawet o tym pisałem, jak widać trzyma poziom. Wszelkie próby spokojnego, grzecznego załatwienia sprawy spełzły na niczym, dopiero solidny opierdol złożony wyłącznie z wyrazów powszechnie uznawanych za obraźliwe wraz z obietnicą odwiedzin poskutkował wysyłką zaległego towaru w dwa-trzy dni. Edytowane 15 Maja 2020 przez witeg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercoss Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Czytam dwa pierwsze wpisy i dokładnie jak bym sam to napisał. Inne rozmiary, kolory, gumy przebarwione, widać że zleżałe, a to tego nie ma, a to pracownik nowy. Całe szczęście, że szybko udało się wyjaśnić w moim przypadku. Ja też nie polecam. Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek B. Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 W moim przypadku podobnie. Zamówionych 15 woblerów. W paczce 12...W odpowiedzi na moją wiadomość otrzymałem informację, że zinwentaryzuje i da znać. Po 3 dniach otrzymałem potwierdzenie błędu, a po tygodniu zwrot pieniędzy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikryb Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Ja dawno temu kupiłem tam wędkę i nie przysłali paragonu i niestety gwarancję szlag trafił. A byłaby potrzebna niestety. Żadne nalegania nie przyniosły skutku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huligan77 Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Ja dawno temu kupiłem tam wędkę i nie przysłali paragonu i niestety gwarancję szlag trafił. A byłaby potrzebna niestety. Żadne nalegania nie przyniosły skutku.Przypomniałbyś byś o możliwej kontroli z US i bardzo szybko by Ci wysłali... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 A kiedyś Łukasz był z nami http://jerkbait.pl/user/46063-warciak/Ostatni mój zakup, bez zastrzeżeń- http://jerkbait.pl/topic/51050-pochwal-się-nowym-sprzętem/?p=2751956 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 A kiedyś Łukasz był z nami http://jerkbait.pl/user/46063-warciak/Ostatni mój zakup, bez zastrzeżeń- http://jerkbait.pl/topic/51050-pochwal-się-nowym-sprzętem/?p=2751956Waldek wielu z nami było, ale przez uprawianie dziadostwa odeszło w siną dal.Pamiętam takiego co to płacił za otrzymany sprzęt ponad rok, aż oddał przez kolegę na zlocie .Jak ktoś się ch... urodził, kanarkiem już nie będzie.....Takich jegomości należy omijać szerokim łukiem...Jak kupuję coś na allegro i wyświetla się mi "Warciak" to omijam szerokim łukiem, nawet jak miałbym przepłacić u innego sprzedawcy, bo moje zdrowie jest bezcenne. 15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 (edytowane) ... chłopaki , nie ma co się oszukiwać ... ... w ostatnim czasie , "biznes" rzadko idzie w parze z "koleżeństwem" ... Edytowane 16 Maja 2020 przez miramar69 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinopapużasty Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 @kezmo może warto brak paragonu zgłosić do US? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Oppeln Bronikowski Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Nic u Warciaka nie kupowałem.. ale przecież i tak ciągle kupuję.. Handel to są dwie strony tego samego pieniążka - z tym, że jak widzę bardzo nierównoważne. Klient to jest człowiek idealny, w żadnym wypadku centuś, albo osobnik żałośnie mściwy i małostkowy - albo jakiś donosiciel. Jest to en bloc osobnik bezbłędny, modelowo uczciwy i elegancki, nieunikający płacenia podatków.. choć lubiący zniżyć się do chodzenia w stadnej nagonce. Sprzedawca to jest tylko i wyłącznie kanciarz.. Tak! Zabić go! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artech Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Z tym @warciakiem, to od początku takie numery były. Tak jak powyżej, omijam szerokim łukiem i nie daje się w ch... robić cwaniakowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elpojo Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 U mnie było troszkę inaczej, ale również nie byłem zadowolony z obsługi i traktowania klienta.Mianowieci zamówienie doszło, ale np. kolory przynęt były zupełnie inne niż te które zamówiłem (a każdy z nas wie, jak ważny jest wybrany kolor przynęty, ja specjalnie zamówiłem w tym sklepie po ponoć był dostępny jak się później okazało nie był.) kilka pozycji nie było zrealizowanych a kasa za nie została włożona do koperty. Tak więc finalnie nie byłem stratny finansowo ale dostałem zamówienie niekompletne i z innym towarem niż zamówiłem. Tak więc również nie polecam. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu TapatalkaWypisz wymaluj mój przykład???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kezmo Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 @kezmo może warto brak paragonu zgłosić do US?Tak. Postanowiłem, że nie zostawię tej sprawy bez echa... Nie chodzi o kwotę na jaką mnie okradli ale o zasady. Z tego co widzę to w ich przypadku standard i jest nas więcej. Tak się składa, że latem będę w Wielkopolsce więc wybiorę się też do Jarocina i odwiedzę ich osobiście bo nie ma to jak powiedzieć komuś w oczy co się o nim myśli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek.hetflaisz Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Ja też już tam nic nie zamówię, zwrot pieniędzy za zwróconą wędkę otrzymałem dopiero po zgłoszeniu na allegro.Nie polecam tego sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_Olsztyn Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Raz kupiłem planer i wszystko było ok. Ale raczej nie skorzystam ponownie po takich opiniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniutek1 Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 A mi nie wysłał 4 spiritow już z 8 lat.. Od tamtej pory unikam. Przez chwilę sklep chyba nie istniał, powrócił, miał niezłe opinie na Alle.. Jednakże znów zaczyna kombinować. I zapewne wkrótce zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bootleg Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Oj też miałem z nimi przeboje. Kiedyś czekałem na paczkę chyba dwa tygodnie i to w sezonie zimowym. Jak już doszła była niekompletna. Omijać szerokim łukiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti24 Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Mnie sam zablokował na Allegro :-) tak mnie ukarał za to, że raczylem zwrócić uwagę o innym kolorze kilku przynęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiur Opublikowano 16 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Ja kiedyś kupiłem kołowrotek. Został wysłany z lekkim opóźnieniem. Otworzyłem po 2 dniach od zakupu i się okazało, że stopka kołowrotka była ubita. Obawiałem się problemów ale wymiana na inny odbyła się szybko i bezproblemowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kezmo Opublikowano 18 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Dla waszej informacji. Groźba skierowania sprawy do właściwych organów podziałała i dziś odzyskałem pieniądze. Wszelkie inne próby kontaktu pozostają bez odpowiedzi ze strony tego sklepu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drac Opublikowano 22 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 A ja bym i tak puścił info do US.Lecą w ch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kezmo Opublikowano 22 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Po odpowiednim mailu do nich otrzymałem zwrot pieniędzy i paragon w wersji elektronicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kezmo Opublikowano 22 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Oczywiście skierowałbym sprawę do Rzecznika praw konsumentów i US gdyby w wyznaczonym przeze mnie terminie nie rozliczył się ze mną bo to kawał bydlaka z tego co wyczytałem w sieci na jego temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.