basset1989 Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Witam! Zastanawiam się nad zakupem sprzętu do castingu (jestem początkujący). Proszę o informację / opinie o moim wyborze:- wędka Dragon Guide Select Cast - Skinner Cast- multiplikator Dragon Team Dragon HS200iL- plecionka Momoi Takumi JigLine 150m co byście zmienili jeśli chodzi o jakość. Mój budżet to około 1000 PLN. Z góry dziękuję za porady:) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitor Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Przy takiej wędce polecił bym mocniejszy multik np abu c4 5601 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Ja bym zmienił multik na abu revo s i plecionkę na power pro.Słyszałem że te gudie select gdy zmokną to się z ręki wyślizgują ale ogólnie to bardzo dobre wędki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basset1989 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 A czy ktoś z Was korzystał z multiplikatora Team Dragon HS200iL? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mifek Opublikowano 15 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Słyszałem że te gudie select gdy zmokną to się z ręki wyślizgują ale ogólnie to bardzo dobre wędki. ...a ja slyszałem, że mężczyźni są z Marsa a kobiety z WENUS... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...