Skocz do zawartości
  • 0

Lowrance Reveal 7 / 9


Tousen666

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Napiszę ponownie bo, albo mam dużego pecha,albo czegoś nie potrafię, albo te echosondy to jakaś porażka.

Pisałem wcześniej, że dostałem nową ramach gwarancji. Było to jesienią. Z racji tego, że już nie pływałem podłączyłem w domu echo bez przetwornika i ustawiłem sobie wszystkie parametry pod swoje łowienia, żeby nie robić tego później nad wodą. Dziś pływałem pierwszy raz i pierwszy raz też podłączyłem echo i przetwornik nad wodą. Niestety mimo różnych prób podłączania, włączania, wyłączania przetwornik ani cyknie. Nie słychać jego pracy i nie widać na echo. Wtykałem, wyciągałem itp. Ręce rozkładam. Może robię coś nie tak( ale miałem wczesniej 3 lowrance). Czy to możliwe, żeby nowy przetwornik był uszkodzony? Chyba,że jest jakaś możliwość, o której nie wiem?

post-49602-0-02140500-1647709319_thumb.jpg

Edytowane przez pablo__20
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Musisz włączyć przetwornik w menu.

Z tego co pamiętam klikasz raz lub dłużej przytrzymujesz klawisz power i tam jest ikonka włączania przetwornika.

 

Też tak kiedyś miałem nad wodą i myślałem że coś padło ale po 50 minutach błądzenia po omacku udało mi się ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Koledzy, podpowiecie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

Echo nie pokazuje dna na większych głębokościach. Wyświetla parametry z kosmosu i dodatkowo pojawiają się takie "krzaczki" na bocznym. Czy to kwestia konfiguracji ustawień, czy może hook reveal 9 triple shot umarł?

post-68345-0-41669800-1665652694_thumb.jpeg

Edytowane przez UTi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zrobić dokumentację filmową, zrzuty ekranowe i do serwisu z tym. Wada fabryczna, wymieniają na nowy sprzęt- jak mają to od ręki. Problem jeśli jest - uwidacznia się właśnie poniżej 10m głębokości. 

Edytowane przez Maciej_K
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zrobić dokumentację filmową, zrzuty ekranowe i do serwisu z tym. Wada fabryczna, wymieniają na nowy sprzęt- jak mają to od ręki. Problem jeśli jest - uwidacznia się właśnie poniżej 10m głębokości.

 

Dziękuje za odpowiedź Macieju. Najgorsze jest to, że sezon w pełni, a sprzęt już po okresie gwarancyjnym. Obawiam sie, że sławetny parker może stwierdzić, że skoro gwarancja sie skończyła to radź pan sobie sam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dziękuje za odpowiedź Macieju. Najgorsze jest to, że sezon w pełni, a sprzęt już po okresie gwarancyjnym. Obawiam sie, że sławetny parker może stwierdzić, że skoro gwarancja sie skończyła to radź pan sobie sam.

Póki nie spytasz, póty nie będziesz wiedział. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...