Skocz do zawartości

Jaki motocykl ?


godski

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Wszystko jest w jak najlepszym porządku z takim montażem opon. ????

W praktycznie każdym motocyklu z kierunkową oponą zobaczysz takie ułożenie bieżnika.

Chodzi o jak najlepszą trakcję podczas przyspieszania- patrz tył i jak najefektywniejsze, najskuteczniejsze hamowanie- patrz przód.

Ułożenie tak bieżnika ma również znaczenie podczas pokonywania zakrętów...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest w jak najlepszym porządku z takim montażem opon.

W praktycznie każdym motocyklu z kierunkową oponą zobaczysz takie ułożenie bieżnika.

Chodzi o jak najlepszą trakcję podczas przyspieszania- patrz tył i jak najefektywniejsze, najskuteczniejsze hamowanie- patrz przód.

Ułożenie tak bieżnika ma również znaczenie podczas pokonywania zakrętów...

Dzięki za szybkie wyjaśnienie. W sumie bardzo dobrze to widać na zdjęciu motocykla majunio  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Złota łopata i odkopywanie.

 

Po XXX latach zachciało mi się wrócić na 2 kółka.

Trochę pogrzebałem, przejrzałem oferty salonów i jest troszkę lipa. Ścigacze, szlifierki i inne wysokoobrotowe.

Jako człowiek stateczny, nie odczuwający potrzeby "zapierdalania", a raczej spokojną codzienną jazdę z turystycznymi epizodami zerknąłem na Royal Enfielda.

Niskoobrotowe, niewyżyłowane silniczki, niby z niewielką stosunkowo mocą, ale sądzę że dla mnie wystarczjącą.

 

Wpadł mi w oko Meteor 350. Niby to już Indie, ale mocno osadzone i powiązane z UK.

Wygląd w miarę klasycznego starego Cruisera, fajny dźwięk jednego dużego garnka, można ubrać w sakwy i jechać przed siebie.

Ktoś na JB uzywa lub ma doświadczenia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilku moich znajomych , którzy mogli by już należeć do klubu tetrykow na jb, wrócili do dwóch kółek w ostatnich latach.

I w zasadzie pod 6 tyłkami przewijały sie po kolei te same dwa motocykle ...kolega kupował od kolegi ..

Kawasaki vulcan 650

Jedna sztuka ma prawie 20 tys, druga grubo ponad 30 tys. Oba z 2019 roku.

Żadnych problemów, usterek itd. Tylko regularne serwisy.

A w zasadzie można powiedzieć że motory używane do nauki jazdy po latach. Co któryś sobie przypomni jak to było i przeskakuje na wyższy... większy model.

 

I ja bym cię bardziej na takim sprzęcie Marianie widział, jak na takim pseudo Cafe Racer'ze ;)

 

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci powiem poza wygladem szukaj czegoś wygodnego nie patrz na wygląd bo jak napisałeś zapier... to już nie twoka bajka. Co do konkretnego moto to już trzeba się samemu przekonać. Jednemu bardziej to pasuje drugiemu co innego. Ja po Banditach, street bobberach w końcu osiadłem na HD bo najbardziej sobie cenię wygode czterech liter w trasie niż wygląd. Czy to ostatni moto raczej nie i spróbuję czegoś innego. Poprostu nie nastawiaj się że ten upatrzony zostanie z tobą do końca, kup polataj a zobaczysz czy Ci pasuje. Moto to nie matka nie musi być jedna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złota łopata i odkopywanie.

 

Po XXX latach zachciało mi się wrócić na 2 kółka.

Trochę pogrzebałem, przejrzałem oferty salonów i jest troszkę lipa. Ścigacze, szlifierki i inne wysokoobrotowe.

Jako człowiek stateczny, nie odczuwający potrzeby "zapierdalania", a raczej spokojną codzienną jazdę z turystycznymi epizodami zerknąłem na Royal Enfielda.

Niskoobrotowe, niewyżyłowane silniczki, niby z niewielką stosunkowo mocą, ale sądzę że dla mnie wystarczjącą.

 

Wpadł mi w oko Meteor 350. Niby to już Indie, ale mocno osadzone i powiązane z UK.

Wygląd w miarę klasycznego starego Cruisera, fajny dźwięk jednego dużego garnka, można ubrać w sakwy i jechać przed siebie.

Ktoś na JB uzywa lub ma doświadczenia??

Ja wróciłem ale po trzech latach stwierdzam że to jednak nie dla mnie. Wymienię na skuter 350 i Mustanga GT. Zawsze więcej blachy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za odzew.

Przymierzałem się do kilku i dlatego spytałem czy miał ktoś z meteorem doświadczenia.

Vulcan fajny, ale dla mnie zbyt nowoczesny i bardziej kojarzy mi się z nakedem (co nie znaczy że nie jest wygodny).

Brałem też pod uwagę Rebela od Hondy, ale chyba przeważyły względy estetyczno sentymentalne.

Dźwięk tłumnika przymaniający starego M10, podobne doznania z jazdy (choć bez tego całego grzebania w silniku i elektryce więccej niż samego jeżdżenia).

Klasyczny wygląd starego motocykla. Wygodne w sumie i dzielone siedzenie umożliwiające dołożenie podparcia pleców kierowcy...

 

Byle pogoda i zdrowie pozwoliło :lol: :ph34r: :wacko:

 

PS. Cafe Racerem bym go nie nazwał i jednak jak CR nie służy do "zapierdalania"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Łooooo pany, jakies takie strasznie grzeczne te Wasze motocyklowe zdjęcia. I jakieś nieterenowe. Rzek nie widać.

U mńie w sumie tez nie widac ale poszukać warto  :D :

38050155019ed35fmed.jpg

 

Pogoda ma motor jest zawsze  ;)

Edytowane przez Qh_
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Ja wróciłem ale po trzech latach stwierdzam że to jednak nie dla mnie. Wymienię na skuter 350 i Mustanga GT. Zawsze więcej blachy.

To co postanowiłem to zrobiłem. Pięknie utrzymany GT 2013 rocznik. 210 kkm ale jeden właściciel prawie do końca i 19 serwisów olejowych. 1 szkoda moderate ale niestety w most dostał.

Teraz serwis, blacharz, lakiernik a na wiosnę szkolenie na torze , później 100 kg piachu do bagażnika i on the road.

Tak poważnie nigdy nie jeździłem RWD a tutaj prawie 450 KM ale cóż- twardym trzeba być. 

 

 

post-48513-0-82281400-1759423980_thumb.jpg

post-48513-0-40710000-1759423987_thumb.jpg

post-48513-0-71885900-1759424008_thumb.jpg

post-48513-0-80280600-1759424021_thumb.jpg

post-48513-0-10103700-1759424031_thumb.jpg

post-48513-0-36802900-1759424087_thumb.jpg

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem mustangiem Mach 1. 460KM i co ważniejsze moment obrotowy kosmiczny.

Mocy w ciul. Ale to na drogi za furmanka. Żeby nie skakał musiałem upuszczać ciśnienie z opon. Bokami chodzi fajnie ale jakbym mial to dłużej to bym lejce stracił. :D To auto na tor.

Ja się wyleczyłem. Fajnie się tym powozi, szczególnie powolne burczenie. Do szybkiej jazdy są lepsze.

 

Ale zabawka przednia.

 

Moto mam już tylko jedno … :(

Edytowane przez Qh_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przez 20 lat miałem zawsze jakieś moto w garażu, ale od 8 lat nie mam i jestem szczęśliwy bo żyje :) a tak na poważnie to ostatnie lata użytkowania to były tylko weekendowe, a później wcale i ostatni rok jak miałem zrobiłem może 100km a moto musi jeździć nie stać ;) 2 lata temu naszla mnie myśl żeby wrócić do moto ale to były głupie myśli i godski dobrze zrobił też bym poszedł tą drogą :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...