Turtle Opublikowano 20 Października 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 więc tak:chciałbym kupić jakąs wędkę jerkową /w tej chwili - do wstępnych testów - jestem początkujący w temacie bezsterowców/użyłem jakiejś starej wędki 2.40 - wyrzut do 40gram - ze sliderem 12tką Sinking to niezły hardcore - ale wędka jest b. sztywna i wobek ładnie pracuje. Wydaje mi się, że do 7cm sliderów jest ok - kilkanascie okoni i szczupaczka na koncie juz mam. W kolekcji poza 7cm sliderami mam jeszcze 2 slidery 12cm S i F oraz dwa duże Fatso tonące. Chciałbym do nich kupić jakąś wędkę - z tego co przeczytalem na forum to polecacie wędki raczej krótkie - tylko w moim przypadku /łowienie _tylko_ z pozycji siedzącej/ chyba wędki poniżej 190cm odpadają? /nie wiem czy uda mi się odpowiednio sterować tymi woblerami/. Kołowrotek jaki chciałbym użyć do tego to Blue Arc Tuff-Body firmy Spro /rozmiar 930/.Wędka powinna... - ale nie musi - być składanaMam możliwośc sprowadzenia z basspro i cabelas`a - ale wolałbym kupić w PL.Cena - do około 350złKijek na jezioro oraz do Szwecji - więc duzie szczupaczki .Trolling jak i spinning /waga wędki raczej nie ma dla mnie znaczenia/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 20 Października 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 jerkowki pod stala szpule sa raczej rzedkosciajest daiwa (szczegoly zobacz w starszym poscie shoguna)berkley jerk 682penn milleniu jerkbait Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turtle Opublikowano 20 Października 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 dobra...to co do multi /kupie coś z allegro/ możecie mi polecic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...