Skocz do zawartości
  • 0

Haswing osapian 55 lbs + aku 80Ah

woodoo

Pytanie

Witam,

Proszę o poradę bo jestem zielony w tej całej elektronice, czy takie połączenie pojemności akumulatora 80Ah Deep Cycle w technologi NPCG nie zaszkodzi silnikowi jak w temacie Osapian 55 lbs. Wiem że zalecany jest min. 105Ah ale z racji na wagę zależy mi na jak najlżejszym i akurat mam tę wspomnianą osiemdziesiątkę. Czy na przykład używając tylko sporadycznie 5 biegu powinien wytrzymać na tym aku? Co ma wpływ na zalecenia producenta do tak dużego aku? Na mój chłopski rozum to myślałem że po prostu jak mniejszy akumulator to krócej popływam i tyle...

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Witam,

Proszę o poradę bo jestem zielony w tej całej elektronice, czy takie połączenie pojemności akumulatora 80Ah Deep Cycle w technologi NPCG nie zaszkodzi silnikowi jak w temacie Osapian 55 lbs. Wiem że zalecany jest min. 105Ah ale z racji na wagę zależy mi na jak najlżejszym i akurat mam tę wspomnianą osiemdziesiątkę. Czy na przykład używając tylko sporadycznie 5 biegu powinien wytrzymać na tym aku? Co ma wpływ na zalecenia producenta do tak dużego aku? Na mój chłopski rozum to myślałem że po prostu jak mniejszy akumulator to krócej popływam i tyle...

IMO Da radę.

Pływam m.in. na 100ah npcg przy silniku 70lbs bez problemów.

• 0

Opis ze strony

"

Sygnalizator kontroluje napięcie na akumulatorze, żeby nie rozładował się poniżej 10,5V.Sygnalizator zwalnia z obowiązku ciągłego kontrolowania akumulatora, żeby nie rozładować go poniżej napięcia zalecanego przez producenta akumulatorów.

Akumulator rozładowany poniżej 10,5V traci na pojemności i cyklach ładowania. Gdy akumulator osiągnie granicę napięcia 10,5V z sygnalizatora wydobywa się dźwięk który informuje nas o rozladowaniu akumulatora".

• 0

Opis ze strony