hektor7901 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 witam chce wymienic tuleje na lozysko od strony korbki w daiwa emblem 3000zia.gdzie mozna zamowic takie lozysko i jaki to rozmiar?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 8x12x3,5A zamówisz np. w jakim albeco.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hektor7901 Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 jeszcze jedno pytanko jest to ten sam rozmiar co w daiwa ssII 3500c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Identyczny rozmiar.. Wszystkie 3000/3500 Emblemy iA oraz C, Team Daiwy-S iA i CU, oraz SS-II mają takie rozmiary łożysk.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Identyczny rozmiar.. Wszystkie 3000/3500 Emblemy iA oraz C, Team Daiwy-S iA i CU, oraz SS-II mają takie rozmiary łożysk.. Ciekawe czemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Identyczny rozmiar.. Wszystkie 3000/3500 Emblemy iA oraz C, Team Daiwy-S iA i CU, oraz SS-II mają takie rozmiary łożysk.. Ciekawe czemu No złośliwie tak robili.. <_< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hektor7901 Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Wielkie dzieki za pomoc panie Tadeuszu moze cos z FAG,SKF wybiore krytego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hektor7901 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 To znaczy panie Tomaszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Wiesz Pan, w podstawówce mówili na mnie Krowie Spodnie bo już wtedy nosiłem zielone i łaciate... <_< Najważniejsze żeby łożyska pasowały.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hektor7901 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 sadze ze beda pasowaly poza tym w zielonym panu do twarzy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andru77 Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Witam,wymieniał ktoś w rozmiarze 2000 ww młynka? Zamienił bym skoro można. Wymienialiście może jeszcze inne tulejki na łożyska w tej maszynie, jest sens czy zmienia się tylko liczba łożysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorro Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 (edytowane) Wymieniał... 7x11x3A jakbyś dorwał gdzieś jednostronnie tylko kryte, to byłoby idealnie.. Edytowane 27 Listopada 2012 przez zorro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Witam,wymieniał ktoś w rozmiarze 2000 ww młynka? Zamienił bym skoro można. Wymienialiście może jeszcze inne tulejki na łożyska w tej maszynie, jest sens czy zmienia się tylko liczba łożysk?Zawsze generalnie jest sens wymieniać jakieś tuleje na łożysko, ponieważ łożysko w trących częściach pracuje przeciwbieżnie i nie zachodzi żaden efekt tarcia, więc nie ma oporu tarcia, jak nie ma oporu tarcia więc lżej kręci i dane części się nie zużywają(istota w jakim stopniu).TY tego możesz nie odczuwać ale mechanizm pracujący już tak.Waga maszynki z reguły wzrasata bo łożysko metalowe jest z zasady cięższe od tulei np. teflonowej(drugorzędne znaczenie w stosunku do całej wagi kołowrotka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andru77 Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Ok dzięki,jak już Zorro poruszył temat łożysk krytych. Jak to jest z ich smarowaniem, myciem. Niby błahe ale różnie może być.Osobiście myję po chwilowym moczeniu w benzynce, przedmuchuje sprężonym powietrzem by dokładniej wypłukało ewentualne zanieczyszczenia i oliwka daję o kręcę w palcach by więcej oliwki dostało się do środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Koniecznie smar do łożysk!!! To nie multik. Może być rozrzedzony. Mo wa o otwartych i jednostronnie zamknietych. Zamkniętych nie myjemy w benzynie!!! Kropelke oliwki można dać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 jaki wymiar łożyska do Emblemika 1500 pod korbę po prawej stronie, i za cholerę nie moge zdjąć łożyska z lewej strony pod korbą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andru77 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 jaki wymiar łożyska do Emblemika 1500 pod korbę po prawej stronie, i za cholerę nie moge zdjąć łożyska z lewej strony pod korbą.7x11x3 łożyska te najlepiej małym ściągaczem, jak nie masz takiej możliwości to spróbuj podłożyć coś od spodu, tak by było równomiernie podnoszone w przeciwnym razie zaciska się jedna strona i za groma nie da rady, ja szczekami suwmiarki to robię choć ciężko je tam wsadzić ale idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 dzięki za infoniestety sklep z łożyskami na mojej ulicy postanowił zrobić sobie wolne i łożyska nie udało się nabyć Ogólnie to mam pytanie do kolegów grzebiących w swoich Emblemach i nie tylko, zakupiłem ostatnio okazyjnie Emblema x1500iA, wczoraj kuriera odebrałe, kreciołek widac że używany, ale kręcił przyzwoicie, troche szumiał.Zabrałem się za rozbiórkę, w środku sajgon, widac ze długo nikt nie zagladal, rozebrałem delikwenta na cześci pierwsze, wyczyściłem, wymoczyłem wszystkie części, złogów bylo oporowo, syfu też.Smarowanie zgodnie z przykazaniami z forum, po złożeniu okazało się że i lekkie luzy się znalazły i troszkę ząbkuje, domyslam sie że to przez wyczyszczenie wszystkich złogów, czy pokasowanie luzów i wymiana tulei na łożysko może poprawić sytuacje z ząbkowaniem, z czasem sie pewnie dotrze ale troche mnie wk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 dzięki za infoniestety sklep z łożyskami na mojej ulicy postanowił zrobić sobie wolne i łożyska nie udało się nabyć Ogólnie to mam pytanie do kolegów grzebiących w swoich Emblemach i nie tylko, zakupiłem ostatnio okazyjnie Emblema x1500iA, wczoraj kuriera odebrałe, kreciołek widac że używany, ale kręcił przyzwoicie, troche szumiał.Zabrałem się za rozbiórkę, w środku sajgon, widac ze długo nikt nie zagladal, rozebrałem delikwenta na cześci pierwsze, wyczyściłem, wymoczyłem wszystkie części, złogów bylo oporowo, syfu też.Smarowanie zgodnie z przykazaniami z forum, po złożeniu okazało się że i lekkie luzy się znalazły i troszkę ząbkuje, domyslam sie że to przez wyczyszczenie wszystkich złogów, czy pokasowanie luzów i wymiana tulei na łożysko może poprawić sytuacje z ząbkowaniem, z czasem sie pewnie dotrze ale troche mnie wk...Pokasuj luzy i niech się dociera.Ząbkowanie w daiwie to norma, wyczyszczenie również czyni większe odgłosy od przekładni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 ......................Smarowanie zgodnie z przykazaniami z forum, po złożeniu okazało się że i lekkie luzy się znalazły i troszkę ząbkuje, domyslam sie że to przez wyczyszczenie wszystkich złogów, czy pokasowanie luzów i wymiana tulei na łożysko może poprawić sytuacje z ząbkowaniem, z czasem sie pewnie dotrze ale troche mnie wk...Dołożyłem w Emblemie łożycho z prawej, cieniuśką podkładkę pod kosz, Jest o niebo lepiej ale już tak lekko nie kręci, jak przed dołożeniem podkładki. Zapewne przesunięcie piniona, w pionie, zrobiło swoje Mimo wszystko wolę to, niż "klekota" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychun Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 (edytowane) Smarowanie zgodnie z przykazaniami z forum, po złożeniu okazało się że i lekkie luzy się znalazły i troszkę ząbkuje, domyslam sie że to przez wyczyszczenie wszystkich złogów, czy pokasowanie luzów i wymiana tulei na łożysko może poprawić sytuacje z ząbkowaniem, z czasem sie pewnie dotrze ale troche mnie wk...Najlepiej czyścić i smarować bez rozbierania przekładni,ale nie będę więcej pisał, bo jak ten temat poruszył Piotrek Matusiak, to go prawie zlinczowano. A tak... z każdym rozebraniem bliżej końca kołowrotka. Edytowane 9 Czerwca 2013 przez krzychun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andru77 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Ja tam swoje rozbieram i rozbieram i nic, niektóre dwa razy do roku i daleko im do końca.Luz na koszu lepiej się zlikwiduje dają na oporówkę podkładkę ale praktycznie nie do kupienia ten wymiar(jak komuś się chce można kupić w motoryzacyjnym mosiężną pod korek olejowy ale sporo docierania bo bardzo gruba i średnica zewnętrzna do podpiłowania, trzeba się na pracować.Ja dla eksperymentu pożyczyłem z drugiego młynka i zdało egzamin, zero luzu i nic ciężej nie chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 ............... i nic ciężej nie chodzi.Bo to ni o pinion chodziło. Sprawdziłem, poprawiłem. Mobilith, zamiast rzadszego na osi szpuli został. A podkładka? Istotnie. Również zapożyczyłem ze starego kołowrotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertus Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 co by nowego tematu nie zakładaćjak wyczyścić, nasmarować uchwyt korbki Emblema, ni cholery nie mam pomysłu jak go rozebrać, a dostał się jakiś piasek do środka i szlag mnie trafia jak to się mielibędę wdzięczny za infopozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Pokrętło jest niestety niedemontowalne. Zdemontuj całą korbę. Wyjmij zatyczke z pokrętła. Pokrętło do benzynki ekstrakcyjnej i mieszaj, mieszj. Poruszaj pokretłem góra dół podczas tej operacji. Powinno wyjść cholerstwo. Później osusz i trochę oliwki zapodaj. Lub lepiej np. Mobilitha na gesto i dopchnij, ąż zatyczką wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.