Skocz do zawartości

daiwa emblem wymiana tuleji na łozysko


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...

Najlepiej czyścić i smarować bez rozbierania przekładni,ale nie będę więcej pisał, bo jak ten temat poruszył Piotrek Matusiak, to go prawie zlinczowano. A tak... z każdym rozebraniem bliżej końca kołowrotka.

 

I tak się robi sprayem do mycia tarcza hamulcowych, od dawna!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

I tak się robi sprayem do mycia tarcza hamulcowych, od dawna!!!!!!!!!

Tak z ciekawości gdzie tak się robi , i co się robi z syfem w zakamarkach obudowy wypłukanym ? No i jak bez rozbierania przekładni zadbać o łożysko z prawej strony i wszystkie zamknięte do których dostanie się taki preparat i zetnie smar w nich zawarty ? Pytam z ciekawości bo może zacznę tak robić wtedy serwis kołowrotka zajmie jakieś 5 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Górnej Wolcie, Mandzurii i w Kielcach...

Chyba muszę się przejechać na jakiś turnus praktyczny w te miejsca, zawsze się człek czegoś nowego dowie, żebym wiedział że to takie proste to bym na rozbieraniu sporo czasu zaoszdzedzil a na ekstrakcyjnej sporo kasy, skoro mozna myk myk płynem do hamulców i jeb jeb z towotnicy pneumatycznej smalczyku na bogatosci.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...