Zander Hunter Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Moim zdaniem produkt bardzo dobry, nie czuły na niskie temperatury, wycisza pracę mechanizmów,zobaczymy jeszcze podczas długich wypadów nad szkiery czy mazia się ze słoną wodą.U mnie i multiki i kręciołki dostały nowy dżem.pzdr,ZH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetika16 Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 ja swoje wysmarowale, wg mnie bardzo dobry, na morzie nie odczulem różnicy w pracy kołowrotka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszch Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 jestem ciekawy jak mazidło sprawuję się na przekładniach bardziej obciąrzonych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zander Hunter Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 To napiszę tak, nasmarowałem swoją "Starą" i nagle przestała szumieć, zgrzytać ,i wrzeszczeć :lol: W końcu spokój.POLECAM !! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Jeśli komuś zostało trochę tego mazidła chętnie nabędę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszch Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 To napiszę tak, nasmarowałem swoją "Starą" i nagle przestała szumieć, zgrzytać ,i wrzeszczeć :lol: W końcu spokój.POLECAM !! NO to teraz ustawi się kolejka po zamówienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Z. Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 To napiszę tak, nasmarowałem swoją "Starą" i nagle przestała szumieć, zgrzytać ,i wrzeszczeć :lol: W końcu spokój.POLECAM !! Bym wiedział, to sam bym kilogram przytulił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michau25 Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Dotarł i do mnie na oko i dotyk fajny na dniach użyję to zobaczymy co więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobbyG Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Panowie naszedł czas podzielenia się opiniami na temat tego smaru jak według was wypada ? czy smarujecie tylko kolowrotki spinningowe ? czy też do cięższych zadań ? proszę o opinie !Hej,Jak pisałem wcześniej dobry jest. Dałem też do przerzutek [shimano - taka wschodząca firemka w dziedzinie części rowerowych, chyba będziecie wiedzieć ] i dobrze się na nich trzyma. PozdroRobert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w.d.wobler Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 (edytowane) ... Edytowane 20 Stycznia 2014 przez w.d.wobler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plastik Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Ja również chętnie bym się podłączył do kolejnego zamówienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 jestem ciekawy jak mazidło sprawuję się na przekładniach bardziej obciąrzonych ? Też się zastanawiam. Teoretycznie smar do przekładni wolnoobrotowych musi sie różnić od smaru do łożysk wysokoobrotowych.Ja nasmarowałem 2 młynki i szału nie ma. Ale na mrozie nie testowałem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszch Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Właśnie godski o to mi chodziło głównie będę smarowal saltigi game , jak dla mnie ma za delikatna konsystencje . Wydaje mi się że lepiej sprawdził by się SMAR ciut gestszy , ale może się nie znam ten podobno ma super absorbcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saw Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 W listopadzie 2012 smarowałem nim Exista hyper custom 3000, miałem kilka razy na sandaczach i tydzień na trociach. Żadnych niepokojących akcji nie stwierdziłem, ale tak na prawdę coś więcej będzie można powiedzieć po całym sezonie. Jeśli chodzi o zastosowanie do bardzo ekstremalnych obciążeń trzeba by zapytać eksperta Przemysława @MCPOLSKA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobbyG Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 W listopadzie 2012 smarowałem nim Exista hyper custom 3000, miałem kilka razy na sandaczach i tydzień na trociach. Żadnych niepokojących akcji nie stwierdziłem, ale tak na prawdę coś więcej będzie można powiedzieć po całym sezonie. Jeśli chodzi o zastosowanie do bardzo ekstremalnych obciążeń trzeba by zapytać eksperta Przemysława @MCPOLSKA.Chodzi Wam tylko i wyłącznie o wolnoobrotowe przekładnie w kołowrotkach różnej maści, czy też ogólnie. Jeżeli to drugie to, jak pisałem wcześniej, wysmarowałem przerzutki. Smar pomimo ciężkich warunków trzyma się dobrze (trochę śniegu z solą dostał). Ciężko napisać o wpływie na zużycie materiału, bo specyfika i środowisko pracy "trochę" inne (bezpośrednio piach, sól, woda). Ciężko ocenić, należałoby wykonać test z nowymi maszynkami posmarowanymi "zwykłym smarem" i tym cudem. Ocena po sezonie używania. Hmm, jest ktoś chętny ? PozdroRobert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszch Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Chodzi Wam tylko i wyłącznie o wolnoobrotowe przekładnie w kołowrotkach różnej maści, czy też ogólnie. Jeżeli to drugie to, jak pisałem wcześniej, wysmarowałem przerzutki. Smar pomimo ciężkich warunków trzyma się dobrze (trochę śniegu z solą dostał). Ciężko napisać o wpływie na zużycie materiału, bo specyfika i środowisko pracy "trochę" inne (bezpośrednio piach, sól, woda). Ciężko ocenić, należałoby wykonać test z nowymi maszynkami posmarowanymi "zwykłym smarem" i tym cudem. Ocena po sezonie używania. Hmm, jest ktoś chętny ? PozdroRobertChodziło o przekładnie w kołowrotkach poddawanych większym odciążeniom typu trociowanie , kołowrotki morskie sumowe itp. może ktoś pokusił się posmarować jakiś kołowrotek surfcastingowy lub karpiowy ??/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaMeK Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) Ja przesmarowałem swoja korbę trociową i powiem że szału nie ma, kołowrotek chodzi wyraźnie lżej ale za to trochę bardziej czuć przekładnie, byc może wynika to z zużycia samego kręciołka bo lekko nie ma, maczanie w solance i sliny nurt w Królowej robi swoje. Na razie powróciłem do starego smarowidła http://e-drwal.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=962&category_id=65&option=com_virtuemart&Itemid=3, ponieważ bardziej wycisza przekładnie, jest po prostu bardziej lepki, lepiej trzyma się metalowych części przekładni, ale za to kołowrotek chodzi troszkę ciężej. Specyfikacja tego smaru http://www.stihl.pl/p/media/download/pl-pl/Smar_do_nozyc_0781_120_1109..1020..1021.pdf Edytowane 6 Lutego 2013 przez DaMeK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) Ja przy przekładniach zostanę przy Shimano Drag Grease który jest gęstszy i wyraźniej lepki. Edytowane 6 Lutego 2013 przez godski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RBTS Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) Ja przesmarowałem swoja korbę trociową i powiem że szału nie ma, kołowrotek chodzi wyraźnie lżej ale za to trochę bardziej czuć przekładnie... Ja przy przekładniach zostanę przy Shimano Drag Grease który jest gęstszy i wyraźniej lepki.Nie od dziś wiadomo, że maszynki Shimano swą "maślaną" pracę zawdzięczają nie tylko prawidłowo wykonanym przekładniom, lecz także dzięki obecności teflonu (PTFE) w stosowanym smarze. Wstarczy wymienić smar by się o tym natychmiast przekonać. Powrót do oryginalnego (lub podobnego) smaru natychmiast nas w tym przekonaniu utwierdzi! Edytowane 6 Lutego 2013 przez RBTS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 U mnie w Emblemie też wyraźniej czuć przekładnię. Wymienię smar na przekładni/pinionie i sprawdzę jak będzie. Ktoś dawał kiedyś linka do tego smaru Shimano Drag Grease w kilku lepkościach. Do maszynek pracujących pod różnym obciążeniem. Bo jedni chcą leciutko - a a wtedy najlepiej olejkiem A dla drugich może być ciężej.Jak ktoś ma link do tego sklepu z Shimano Drag Grease to poproszę. Mam ten smar , ale tylko w lepkości 2 lub 3. Taki tylko mają w Tacklewarehouse. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w.d.wobler Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) ... Edytowane 20 Stycznia 2014 przez w.d.wobler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Testowałem w/w smarmax dzięki uprzejmości kolegów z forum i powiem tak: żadnego szału nie ma,młynek TP 2500 FA pracuje tak samo jak pracował na poczciwym Cormoranie,może troszkę ciszej i nic po za tym. Myślę,że oryginalny smar Shimano byłby najlepszym wyborem. Zapewne Shimano zamawia go w jakimś koncernie typu Shell,Texaco itp. problem tylko w,którym i jaki ? Witek czyli psu na budę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w.d.wobler Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) ... Edytowane 20 Stycznia 2014 przez w.d.wobler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Smar jest w porządku. Tylko nie do wszystkich elementów w koowrotkach. W karcie tego smaru jest napisane, że polecany łożysk zamkniętych wolno-, średnio i szybkoobrotowych. Wiadom, że jak ktoś nasmaruję nim napęd to nic się złego nie stanie. Wręcz przeciwnie. Tylko, że do napędów/przekładni są lepsze smary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saw Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Testowałem w/w smarmax dzięki uprzejmości kolegów z forum i powiem tak: żadnego szału nie ma,młynek TP 2500 FA pracuje tak samo jak pracował na poczciwym Cormoranie,może troszkę ciszej i nic po za tym. Myślę,że oryginalny smar Shimano byłby najlepszym wyborem. Zapewne Shimano zamawia go w jakimś koncernie typu Shell,Texaco itp. problem tylko w,którym i jaki ? Witek czyli psu na budę . Panowie a czego się spodziewaliście? Że z 10-cio letniego kołowrotka zrobi się nowy? Smar miał mieć możliwie najlepsze właściwości do stosowania w niskich temperaturach i wg mnie spełnił swoją rolę idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.