w.d.wobler Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) ... Edytowane 20 Stycznia 2014 przez w.d.wobler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RBTS Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 (edytowane) W niskich temperaturach równie dobrze da sobie radę poczciwy ŁT 43 (do -30 st.C), a jeśli to nie wystarcza można sięgnąć po Aliten N (do - 50 st. C), choć ten drugi przeznaczony jest raczej do dużych gradientów prędkości (np. łożyska szpuli). Kosztują niewiele, 12-30 zł za 800 g, smarują dobrze, są przy tym dość odporne na wodę. My jednak chcemy czegoś więcej - cichej i mięciutkiej pracy. Niestety, większość, skądinąd doskonałych smarów nie spełni naszych oczekiwań, jeśli wcześniej tryby naszych maszynek rozdzielała warstwa smaru z dodatkiem miękkiego i śliskiego teflonu. Edytowane 6 Lutego 2013 przez RBTS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszch Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Panowie , a stosował możę ktoś z was to smarowidło ? Dodam ,że nie jest to reklama !http://www.mefistofishing.pl/smar-do-przekladni-daiwa-molibden-grease-p-280.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobbyG Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Panowie , a stosował możę ktoś z was to smarowidło ? Dodam ,że nie jest to reklama !http://www.mefistofishing.pl/smar-do-przekladni-daiwa-molibden-grease-p-280.htmlTak, "wysmarowałem" nim CU201E. Git.PozdroRobert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaMeK Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Wychodzi na to że trzeba jakiś teflonowy dżem zakupić, używał może ktoś tego http://www.centrumrowerowe.pl/p,smar-teflonowy-premium-grease-finish-line,45872.html#75514067 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 To smar do łożysk. Do łożysk bardzo dobry jest SmarMax, Mobilith. Po co kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaMeK Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Wiem że do łożysk , ale jestem ciekawy jak by sobie poradził w przekładni kołowrotka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmiszk1 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Ktos probowal tego http://www.ebay.com/itm/Shimano-ACE-2-GREASE-Stella-Daiwa-Saltiga-spinning-baitcaster-Reel-Japan-Made-/300834122444?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item460b1c6acc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 (edytowane) Ten z linku powyżej to na pewno to samo co to: http://www.tacklewarehouse.com/Shimano_Reel_Grease/descpage-SHRG.html Tylko sporo taniej.To ace-2 to klasyfikacja. Ten smar występuje w kilku odmianach. Właśnie na forum gdzieś ktoś to czytelnie wyjaśnił ale nie mogę znaleźć Edytowane 8 Lutego 2013 przez godski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Ten z linku powyżej to na pewno to samo co to: http://www.tacklewarehouse.com/Shimano_Reel_Grease/descpage-SHRG.html Tylko sporo taniej.To ace-2 to klasyfikacja. Ten smar występuje w kilku odmianach. Właśnie na forum gdzieś ktoś to czytelnie wyjaśnił ale nie mogę znaleźćAndrzej ale ten shimanowski co sprowadziłeś jest dobry, wczoraj przeleciałem nim przekładnię kolegi z forum w stelce, bajeczka na nim kręci . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Wiem o tym. W końcu występował w roli głównej na filmach instruktażowych Shimano. U mnie na przekładnię tylko ten. Czekam aż ktoś jeszcze odkopie informacje o jego odmianach gdzieś na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Andrzej ale ten shimanowski co sprowadziłeś jest dobry, wczoraj przeleciałem nim przekładnię kolegi z forum w stelce, bajeczka na nim kręci . Józiu,Gdy będę coś brał wiosną z TackleWarehouse (często robię tam zakupy), to wezmę dla Ciebie ten smar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmiszk1 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Ten z linku powyżej to na pewno to samo co to: http://www.tacklewarehouse.com/Shimano_Reel_Grease/descpage-SHRG.html Tylko sporo taniej.To ace-2 to klasyfikacja. Ten smar występuje w kilku odmianach. Właśnie na forum gdzieś ktoś to czytelnie wyjaśnił ale nie mogę znaleźć Ten http://www.ebay.com/itm/Shimano-ACE-2-GREASE-Stella-Daiwa-Saltiga-spinning-baitcaster-Reel-Japan-Made-/300834122444?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item460b1c6acc opisany jest jako "used on Drive/Pinion Gears,Ball bearings and Drag Washer. Ten z Twojego linku tylko jako "drag". Ne wiem czy ma to znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Zależy to właśnie od tej literki po ACE. Zdaje się jest od ACE 1 do ACE 6. Proszę Modów o sprawdzenie w czeluściach starego Jerka informacji na ten temat. To że jest "drag" w opisie to nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicke82 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Star drag nadaje się tylko do przekladni i elementów hamulca i jest w tym dobry.Tamten droższy wynika z opisu ze można stosować nawet do łożysk,co za tym idzie pewnie rożnią się konsystencją i składem.Ale jest też mozliwość że to dokładnie to samo tyle,że w podwójnej ilości ale i w potrójnej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Star drag nadaje się tylko do przekladni i elementów hamulca i jest w tym dobry.Tamten droższy wynika z opisu ze można stosować nawet do łożysk,co za tym idzie pewnie rożnią się konsystencją i składem.Ale jest też mozliwość że to dokładnie to samo tyle,że w podwójnej ilości ale i w potrójnej cenie.Dlatego stelka @Mario dostała ten smar tylko na przekładnię a CX80 w sprayu na wałeczki i ośki, w takiej kompilacji kręci bajecznie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 (edytowane) Józiu,Gdy będę coś brał wiosną z TackleWarehouse (często robię tam zakupy), to wezmę dla Ciebie ten smar http://www.ebay.com/itm/Shimano-ACE-2-GREASE-Stella-Daiwa-Saltiga-spinning-baitcaster-Reel-Japan-Made-/300834122444?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item460b1c6acc@Mario ten byłby miodzio . Edytowane 9 Lutego 2013 przez Jozi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadet Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 (edytowane) Zamówiłem chyba najbadziej lepki bo Shimano Permalub, DG10 Grease do przekładni : http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&ei=d3AOUazCFIePtQacoYA4&hl=pl&prev=/search%3Fq%3Dshimano%2BPermalub%2Bdg10%26hl%3Dpl%26tbo%3Dd%26rlz%3D1T4GGHP_plPL475PL475&rurl=translate.google.pl&sl=en&u=http://www.japantackle.com/Tuning_parts/Grease_Oil.htm&usg=ALkJrhjkP5O7SjgVG-fIL0dAtaLNEhm2hg.Obawiam się że może być za gęsty...zobaczymy.Ten AC-2 wg.opisu raczej nie jest zalecany do przekładni Edytowane 9 Lutego 2013 przez Kadet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Jak to nie jest zalecany. Popatrz tutaj: http://fish.shimano.com/publish/content/global_fish/en/us/index/customer_service0/reel_maintenance_instructions.download.-mainParsys-000111-downloadFile.html/Maintenance%20Tips-%20Conventional%20Reels%20(2%20pages).pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadet Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 No tak. O ile ten drag grease jest to samo co Ace-2 to zgoda.Jeżeli chodzi o oliwke Bantam...Czy nie jest czasem jako dodatek do kołowrotków Shimano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamerhed Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 (edytowane) Ten http://www.ebay.com/itm/Shimano-ACE-2-GREASE-Stella-Daiwa-Saltiga-spinning-baitcaster-Reel-Japan-Made-/300834122444?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item460b1c6acc opisany jest jako "used on Drive/Pinion Gears,Ball bearings and Drag Washer. Ten z Twojego linku tylko jako "drag". Ne wiem czy ma to znaczenie A zeby bylo jeszcze ciekawiej tu i owdzie mozna znalezc jeszcze 2 dodatkowe rodzaje http://www.anglerswarehouse.com.au/product_detail.asp?productnospaces=shimano_ace2_gear_drag_grease_50g_1073Na tackletour.com(http://forums.tackletour.com/viewtopic.php?f=32&t=29350&start=15) pisza o nich tak: From the Sotheast Asian catalogue: The BNT2959 is for drive/pinion gears in baitcast/jigging/trolling reels, as well as drags in baitcast/jigging/trolling reels The SHIMANO PERMALUBE Grease RD10050 is for gears in spin reels and small gears in baitcast/trollling/jigging reels The SHIMANO TBM-0 Grease BNT2960 is for the drive/pionion gears in trolling reels. I teraz pytanie co wybrac? Szukając dalej wychodzi, że BNT2959 używa się do przekładni, ale w multikach, podczas gdy Permalube jest zalecany do przekladni kreciolkow spiningowych - http://forums.tackletour.com/viewtopic.php?f=32&t=39959. Edytowane 9 Lutego 2013 przez hamerhed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Ciekawe czemu do przekładni w multi inny niż do spinna? To już chyba przerost formy nad treścią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamerhed Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Nie mam pojęcia. Kwestia obciążeń, podatności bebeszków na wodę? Z multikami nie mam żadnych doświadczeń. Najlepiej by było wypróbować i porównać oba, chociaż wydaje mi się, że Permalube jest ciężki do zdobycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kadet Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Opierając się na tym : http://forums.tackletour.com/viewtopic.php?f=32&t=29350&start=15, można poukładać wg lepkości od najbardziej gęstego, czyliPERMALUBE Grease RD10050BNT2959 ACE - 2TBM-0 Grease BNT2960 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzu Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 http://www.office-zpi.com/httpdocs/jpn/06_fzero/fzero.html#3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.