Skocz do zawartości
  • 0

Szczupak na żwirowni

venom92

Pytanie

Witam.Jestem początkującym wędkarzem ,łowię na żwirowniach o głębokości max.4m trafiają mi się głównie okonie do 30cm a chciałbym też złapać swojego 1 wymiarowego szczupaka chciałbym żebyście mi doradzili jak go skusić, jak prowadzić przynęte i w jakie miejsca rzucać.Próbowałem rzucać w okolice trzcić,zatopionych dżew , roślinności szukałem też zatok i drobnicy przy powierzchni jeśli mam możliwość pływania łódką szukam ich w toni,próbowałem różnych przynęt: ripperów 6-9cm, wahadłówek do 21g.obrotówek w rozmiarach 2-3 i woblerów schodzących do 2,5m ale jakoś nie widać rezultatów mam na kancie tylko 2 szczupaki ok.35cm złapane w tamtym sezonie.Możecie mi jakoś doradzić???

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

jezeli łowisz teraz od godziny piątej to lepiej wstań tak żebyś na wodzie był o brzasku czyli przed świtem, na wodach o duzej lub całkiem dobrej przejrzystości właśnie bardzo wczesny ranek pozwalał nawet słyszeć żerujące ryby jak sobie atakowały.Im słoneczniej tym wcześniej. Pamiętam takie jeziorko ze jak słoce wstało to już tylko za za okoniem można bylo plywac. Przynęty i tak dalej: sa ważne ale w lecie celowalbym raczej w konkretną porę.Czy widziałes chociaż 1 atak szczupaka?

• 0

hmm na Zwirowni Wedlug Mnie beda Dobre Woblerki Podejrzewam ze duzo zaczepow tam nie ma WIec nie potracisz Kup Sobie Salmo Executor 5cm na płote malowany bardzo duzo szczupakow na niego juz wyjalem I rzucaj w okolice trzcin zwalonych drzew Roznych Zatoczek Najlepsza Pora według Mnie to wstac o 4 Godz zeby na 5 byc nad woda i posiedziec do tej 11/12 czasami to nie ma reguly rzucisz mu pod nos to moze wziosc w najwiekszy upal a czasami bedziesz rzucal ko niego i nie chwyci poniewaz nie bedzie glodny Szukaj ich w pazdzierniku / Listopadzie Wtedy jak jest zazwyczaj wezmie bo musi sie na jeśc przed zima :D tyle z mojej strony ! Powodzenia

• 0