Skocz do zawartości

CO SĄDZICIE O JAXON PROFIX JERK 195cm. 15-75g

mirat

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym,a właściwie powinienem powiedzieć zaczynającym jerkowcem. Kupiłem ten kij i proszę o opinie.

Myśle o kołowrotku do niego. Moja propozycja to ABU Ambas

C3 5501 choć zastanawiam sie też nad C3 4601 co wy na to pozdrawiam i proszę o opinie.

No cóż skoczyłeś z trampoliny do wody i tuż nad jej lustrem pytasz czy tam się dobrze pływa. Przypomina to trochę kreskówki z misiem Jogi... . Jedno jest pewne-do szpitala to znaczy chciałem napisać do serwisu będziesz miał bardzo blisko.

Kołowrotek. Sam używam Abu 4601C3. Jednak ja na Slidery łowię okazjonalnie. Na forum jest wielu wędkarzy głównie łowiących na jerki i oni poradzą ci dokładnie.

pozdrawiam

Kij jak kij, skoro juz go kupiles to nie ma o co pytac. Mozesz w wyszukiwarce wpisac haslo to wyskoczy kilka watkow z przeszlosci.

Rozumiem ze teraz jestes na etapie wyboru multiplikatora wiec na tym trzeba sie skoncenrowac. Oba multiplikatory ABU ktore wymieniles beda dobre do jerkowania. Wez ten ktory trafisz taniej.

faktyczniemamy tu koleny raz do czynienia z ciekawym przypadkiem... najpierw nastepuje zakup, po czym nowy wlasciciel w nadziei ze moze jekiejs kupy nie kupil, albo w nadzei ze uslyszy iz zakupiona wedka jest super hiper wypytuje tiu i tam co ludzie mysla o tej zabawce. wydaje mi sie ze powinno byc odwrotnie. najpierw szuka sie opinii o produkcie a pozniej na ich podstawie nastepuje - LUB NIE - jego zakup...

tyle tytulem wstepu....

jesli chodzi o wedke to trafiles na calkiem przyzwoita wedke, ktorej seria jest cholernie nierowna. niektore wedki lamia sie jak za dotknieciem czarodziejskiej rozczki a inne dzilaja kilka lat bez szwanku. sam bylem posiadaczem tego modelu przez jakies 1,5 roku i bardzo mi on odpowiadal. uzywalem go nawet do ciekziego spinningu na odrze z lodzi... teraz wedka ma innego wlasciciela, ktoty - moze sam powie czy jest zadowlolny czy nie :D