Skocz do zawartości

Baitcastowe nowości...


mifek

Rekomendowane odpowiedzi

Ważną cechą odróżniającą Boost od Amb jest hamowanie z pominięciem sił odśrodkowych od ciężarków induktora. Boost nie ma takich ciężarków. Amb ma, to jego dyski zawieszone promieniowo na sprężynkach. Takie i podobne wagoniki w automatycznych magnetykach się odłącza. W BFS to konieczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

'24 Steez SV TW100 https://youtu.be/uq9AXkAtuJk?si=qTy3m5O7WjRyUj65&t=92

nowością jest uszczelka na wałku szpuli. To pierwszy raz kiedy Daiwa ogranicza przemieszczenia korpusu szpuli uszczelką jw. Shimano stosuje takie uszczelki od lat kilku. Steez pierwszy raz prezentuje się również ze szpulką średnicy 32mm. Jej rzutowy hamulec sv boost to zmodyfikowany sv i zasadniczo dedykowany rzutom do celu. Zapewne kolejną innowacją rozmiaru 32Steez będzie dedykacja rzutom na odległość, mf Z boost i kilka metrów z niego dalej poleci. W naszym gettcie mamy już tradycyjny podział na pitching/flipping i casting a sprzęt różnie to animuje.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

 

To może poza zdjęciami kolega podzieli się wrażeniami z nabytku ? ;)

Tak na "sucho", bez bycia nad wodą to wszystko wygląda bardzo dobrze z wyjątkiem tego, że go słyszę. Może trzeba dodać troszkę smaru SLP Works bo jak słyszałem generalnie Daiwa jest niedosmarowana z fabryki (pierwsza Daiwa casting w moim dobytku bo reszta to Shimano). Zobaczymy jak się sprawdza nad wodą bo to przecież najważniejsze, a to, że wsłuchuję się w pracę trzymając go blisko głowy nie będzie tam miało znaczenia...Ale chyba go zaraz dosmaruję  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że warto poczekać ze smarowaniem, kołowrotek powinien popracować nad wodą kilka godzin i wtedy można ocenić czy jest potrzebne smarowanie. Jestem przekonany, że po kilku wypadach nic nie będzie słychać nawet podczas kręcenia na sucho, w pobliżu małżowiny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są różne szkoły na temat smarowania. Mam Tatulę 100 którą kiedyś kupiłem jako nową i jeszcze nigdy jej nie rozkręcałem bo uważam że na razie nie ma takiej potrzeby. Chyba dobrze trafiłem bo kręci bardzo płynnie i cicho.

Wiem że porównanie Tatuli ze Steezem wypada słabo ale to tylko przykład że czasami trzeba dołożyć trochę smaru a czasami nie ma potrzeby. Wiadomo kto smaruje ten jedzie. [emoji4]

 

Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smaruj od razu, lub przynajmniej zajrzyj do środka..... Ja wykonuje serwis od razu po rozpakowaniu, bo jeden młynek jest nasmarowany i to ze sporym naddatkiem....a inny ma posmarowaną tylko małą część przekładni, bo w fabryce ktoś dał kapkę smaru.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...