tpe Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Kuba, a jakieś wieści o tym zepsutym przez morze Spro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 31 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 "Przekazany do serwisu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrozyn Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 witamPanowie czy szpula z zaubera 4000 bedzie pasowac do ktoregos z zaltow spro? Zauber padl po jednym sezonie i chyba nie skusze sie na kolejnego a zainwestowalem pare zlotych w dodatkowe szpule i zal sie ich pozbywac. O ile nie zostalem zle poinformowany szpule z zaubera pasowaly do red arcow i blue arcow, stad tez moje pytanie o zalta('koniecznie odporny na slona wode').Dzieki za infoPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 To ja nie wiem, czy zalt jest "koniecznie odporny na słoną wodę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 HejMógłbym prosić któregoś z posiadaczy arców o foto karty gwarancyjnej - ogólnych warunków - chyba sa w środku.Głównie chodzi o termin wykonania naprawy - czy jest określony, a jeśli tak, to w jaki sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Pytanie pomocnicze: gdzie kręcioł był kupiony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Serwisowany u przedstawiciela firmy na pl - expertKupiony w F-M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Serwisowany u przedstawiciela firmy na pl - expertKupiony w F-M Czy składałeś pisemną reklamację, masz potwierdzenie terminu jej złożenia? Czy F-M zajął stanowisko w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stone Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 moge podesłać Ci foto karty wieczorem jak wrócę z roboty.Mam dwa REDY i jedna karta gwarancyjna ma nakleję z hologramem Exparta a druga nie.Oba młynki kupione w kraju.I co ciekawe okaz z kartą bez holo jest obecnie w serwisie i sam się zastanawiam czy gwarancja zostanie uwzględniona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość White-fish Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) Naprawa do 30 dni roboczych w przypadku gdy serwis znajduje się w PL.Daiwa, Cormoran do 60dni roboczych, z racji tego że serwis jest w Niemczech. Expert przedstawiciel SPRO w Polsce przywiazuje straszną uwagę do kart gwarancyjnych.Uwzględnia tylko oryginalne karty, żadne kserowane itp nie przechodzą u nich. Edytowane 12 Listopada 2012 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stone Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Z tego co wiem wynika to z tego że ludzie na allegro sprzedają młynki SPRO kupione gdzieś za granicą i kombinują z kartą gwarancyjną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Czy składałeś pisemną reklamację, masz potwierdzenie terminu jej złożenia? Czy F-M zajął stanowisko w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych?Mam mailową, plus potwierdzenie doręczenia kołowrotka i przekazania go do serwisu w celu dokonania naprawy - nic więcej, z jednej strony ok, z drugiej strony nie było np - uszkodzone sa łożyska i decydujemy się na dokonanie naprawy gwarancyjnej.Stone - dzięki, będę wdzięczny, jakbyś linka imageshack mogł wrzucić mi na priv.Lukass - wielkie dzieki! Pochodzi z oficjalnej dystrybucji więc nie mój problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooral Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Ps na przyszlosc swego casu byla duza rznica miedzy gwarancja (ta obowiazuje producenta) a rekojmia (ta sprzedawce). i o ile na gwarancji mogli sobie napisac co chcieli to juz rekojmia byla opisana prawem handlowym (14 dni sie nei odezwali = zwrot kasy/rozpatrzenia po twojej mysli). Ale moje dane sa sprzed dobrych 10 -12 lat nie wiem czy sie pozmienialo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Widzisz, tu się odezwał - przekazał sprawę do serwisu. Co dalej - nic nie wiem, cisza na łączach.Powiem szczerze - jestem dość mocno rozczarowany zarówno niezgodnością produktu z deklarowanym opisem - kołowrotek miał byc odporny na słoną wodę, padł po nawet nie nastu wyjściach, jak tez i całą sprawą - odsyłaniem za dość spora kasę - 15e kręcioła i czekaniem . W miedzy czasie musiałem kupić inny sprzęt żeby mieć czym łowić. W efekcie - wydałem 350pln za kręcioł, 50pln za wysylkę, 50pln za odeslanie, 300pln za zastępczy kręcioł i czekam półtora mc prawie od czasu wysłania z IE. Głównie dlatego, ze produkt nie byl zgodny z opisem - miał byc calkowicie odporny na dzialanie morskiej wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Mleko się rozlało, zatem general information: co się robi w takich przypadkach?Kołowrotek był saltwater? Był. Spieprzył się od łowienia? Spieprzył. Piszę się pismo o niezgodności towaru z umową (skoro nie da się rzeczy używać do celów zgodnych z przeznaczeniem), żąda się w tym piśmie wymiany rzeczy na nową (że tak powiem zgodnie z ustawą) lub od razu zwrotu pieniędzy (jeżeli naprawa naraża Cię na niedogodności lub nie jest możliwa do przeprowadzenia – przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży) i składa za potwierdzeniem odbioru. Potem się czeka 14 dni. Z mojego doświadczenia wynika, że sprzedawcy mają b. duży problem z dotrzymaniem tego terminu (konsultacje z importerem/producentem, niekompetentni pracownicy etc.). Po upływie tego terminu wzywa się sprzedawcę do zwrotu pieniędzy, a po odmowie kieruje sprawę do PRK. Potem pozostaje już tylko zaczekać. http://cropp.com/f/ustawa Mój PRK jak na razie ma 100% skuteczności. Pani jest szalenie miła i zaangażowana, a nazywa się Marlena Palimąka. Oby Najwyższy obdarzył ją długim życiem i zdrowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 I super, myślę ze dobrze mieć takie walk-through na forum Czy zamiast poczty można wysyłać maila z żądaniem potwierdzenia doręczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrozyn Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 dlatego ujete w "..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sil Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Ja czekałem niecale 2 tyg. Gdy oddałem spro na gwaracje wysyłać nie musiałem bo załatwił to za mnie sklep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 (edytowane) I super, myślę ze dobrze mieć takie walk-through na forum Czy zamiast poczty można wysyłać maila z żądaniem potwierdzenia doręczenia? Wydaje mi się, że dobie informatyzacji i komunikacji elektronicznej wiadomość e-mail, potwierdzoną zwrotnie można uznać za skutecznie doręczoną (po warunkiem, że równocześnie dostarczysz przedmiot). Sprzedawca bez przedmiotu nie miałby możliwości ustosunkowania się do zgłoszenia reklamacyjnego. Należałoby jednak skonsultować to z prawnikiem. Z całą pewnością w obrocie gospodarczym korespondencję e-mail potwierdzoną zwrotnie można uznać za prawidłowo (skutecznie) doręczoną o ile strony tak postanowią. EDIT:BTW – jak się kupuje wynalazki, jak mi się to czasem zdarza, to takie walk-through to jest wiedza must-have Edytowane 12 Listopada 2012 przez krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Ktoś musiMnie bardzo, ale to bardzo wkurwia, jak kupuję NOWY przedmiot i nie spełnia on oferowanej specyfikacji.Rozumiem - używka, nie zawsze sprzedający wie dokładnie co ma, zdarzają sie zonki i zwykle zna się ryzyko.Ale - nówka sztuka, nie spełniająca w minimalnym stopniu deklaracji?W sensie - rozumiem, miało np auto palić 6l/100, pali 7,5. W jakiś tam granicach błędu. Ale, jak żłopie 12 albo 15?wodoodporny telefon/aparat zdychajacy po włożeniu go na 5 minut do wody... itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evin Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 kupiłem w 2009r team dragona 930i to samo co te Spro tylko inaczej malowane.w 2012r kołowrotek miał awarie posuwu szpluli.oddałem do serwisu i naprawa została wykonana na gwarancji w ciagu 2 tygwymieniono nawet ułamany przełacznik ruchu kosza co nie było przedmiotem reklamacji gwarancyjnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Co niestety nie ma związku z rzekomą "słonoodpornością" produktu, której niestety nie stwierdzono... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makamba Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Tu jakiś niemiaszek terroryzuje Zalta , ale za cholerę nie wiem co on mówi. Piaskiem posypuje i do wody wkłada. Tu są jakieś testy ale trzeba za nie zapłacić. http://www.testberichte.de/p/spro-tests/zalt-arc-xs-testbericht.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Chciałbym widzieć jak zalt kręcił 2-3 a moze 5 dni późniejZakładając że przy każdym łowieniu taka sztuczkaMój zaznał kilka rozbryzgów i sczezł...JAk dla mnie - germański oprawca się stara, ale to trochę pod publikę, tanie chwyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek Opublikowano 12 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Cóż, nasze realia sprzedaży detalicznej dalekie są od ideału i dlatego warto znać ustawę. Ustawa daje nabywcy realne uprawnienia, a instytucja RPK naprawdę działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.