kolasnik Opublikowano 30 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Cześć wszystkim mam na imię Marcin, tworzeniem przynęt zajmuję się od 2013 roku, kiedy zarejestrowałem się na tym forum. Inspiracje nabrałem przeglądając wątki autorskie poszczególnych twórców, które motywowały mnie, żeby robić coraz lepsze przynęty. Choroba trwa do dziś . Wędkarstwo to moje hobby, które uprawiam od dzieciństwa. Pozwala mi na testowanie swoich wynalazków. Postanowiłem założyć wątek aby zmotywować się do systematycznej pracy. Pozdrawiam. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolasnik Opublikowano 30 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Wobler Boleniowy bezsterowy Ukleja : 7 cm - 10 g8 cm - 15 g10 cm - 20 g 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabadaon Opublikowano 30 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Cześć. Z czego te wobki. Śliczne ????. Czuj się zmotywowany ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teki77 Opublikowano 31 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Fajne , daj trochę więcej zdjęć bo wyglądają kozacko ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolasnik Opublikowano 31 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Cześć. Z czego te wobki. Śliczne . Czuj się zmotywowany Woblery wykonuję z żywicy poliuretanowej plus mikrobalon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolasnik Opublikowano 31 Marca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Ukleja 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...