Skocz do zawartości
  • 0

Przyczepy SUSKI - opinie, uwagi, informacje


IntruZ9

Pytanie

Od lutego jestem posiadaczem przyczepy podłodziowej od firmy Suski,zakupiłem ja wraz z łodzią tangiri,ale na dziś dzień jestem pewien że to był mój pierwszy i ostatni zakup z tej firmy! przyczepa była dwa razy wodowana,(testy łodzi przed sezonem) co się okazuje? Elementy zawieszenia czli resory piórowe,piasty są pięknie ubarwione ruda,na tyle że łódź od dołu jest cała ubabrna brązowym kolorem,problem zgłoszony do tangiri,bo finalnie od nich ją kupiłem,oni już pchnęli temat krok do przodu wysyłając stosowne pisma,oczywscie w Polsce najlepszym sposobem na załatwianie problemu jest Milczenie/ignorancja,tak traktuje klienta firma uznająca się za poważną,od ostatniego maila minął juz ponad miesiąc,zero kontaktu (było tylko jedno pismo napisane na kolanie które też podsyłam niżej,od firmy dostarczającej części) że wszystko jest ok,bezpieczne i to tylko "zendra"
Osób zgłaszających problemy jest kilka,a to łożyska przegrzewające się,a to rdza,myślę że prędzej czy później sprawa skończy się w sądzie

 

Tytuł tematu edytowany na bardziej odpowiadający dyskusji jaka się rozwinęła...

.

post-67348-0-31102300-1649433412_thumb.jpg

post-67348-0-95994400-1649433417_thumb.jpg

post-67348-0-36990500-1649433424_thumb.jpg

Edytowane przez Jano
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

ja dołożyłem jedno pióro do istniejacego resora i nośnosc przyczepy bardzo sie poprawiła

wcześniej resor był z plasteliny

sama łodka plus deko szpeju i resory opierały się na tych gumowych odbojach

Jest to rozwiązanie. Ja jak pytałem w Warszawie to za dołożenie pióra liczą sobie 600-800pln.

 

U mnie za przełożeniem resoru przemawiał jeszcze inne czynniki;

1. Bywają miejsca ze wjeżdżając do wody szorowalem po ziemi.

2. Kąt ustawienie łodzi. Moja wychodzi na błotniki i miałem tylko ok 1cm luzu. Więc nie mogłem wykreować na rolkach kilowych kąta ułatwiającego wodowanie. Na płaskich slipach ruszyć łajbę było ciężko. Teraz z przodu od haka dołożyłem rolkę na 19cm wspornikach, w drugiej też wymieniłem wsporniki a na 3 i 4 zostały pierwotne 13 cm. Dzięki temu mam nadzieję wodowanie będzie lżejsze.

Edytowane przez kondzit@wp.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja nie chcę reklamować, ale Suski za dołożenie pióra w swojej przyczepie chciał dużo mniej, więc może lepiej się dopytać.

 

Wysłane z mojego motorola edge 40 pro przy użyciu Tapatalka

Wiem. Rozmawiałem z nim.

Po tej rozmowie zasugerował przełożenie resora. Wg jego zdania najlepsze rozwiązanie mojego przypadku. Problemem jest też to że na serwis trzeba odstawić do niego samą przyczepkę bez łodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wiem. Rozmawiałem z nim.

Po tej rozmowie zasugerował przełożenie resora. Wg jego zdania najlepsze rozwiązanie mojego przypadku. Problemem jest też to że na serwis trzeba odstawić do niego samą przyczepkę bez łodzi.

Krótkie podsumowanie:

Zabieg wymiany łożyska oczywiście pomógł. Czas pokaże na jaki czas starczy.

Obrócenie osi i przeniesienie resora nad belkę przywróciło właściwe resorowanie przyczepy. Przejechane kilkaset km i ok. Łódka poszła do góry. Teraz zasłania całą szybę w kombi ale nie odczułem pogorszenia prowadzenia zestawu (a takie miałem obawy). Poprawiła się też sprawa slipowania.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Krótkie podsumowanie:

Zabieg wymiany łożyska oczywiście pomógł. Czas pokaże na jaki czas starczy.

Obrócenie osi i przeniesienie resora nad belkę przywróciło właściwe resorowanie przyczepy. Przejechane kilkaset km i ok. Łódka poszła do góry. Teraz zasłania całą szybę w kombi ale nie odczułem pogorszenia prowadzenia zestawu (a takie miałem obawy). Poprawiła się też sprawa slipowania.

możesz wstawić zdjecie jak to wygląda po przeróbce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zobaczę w piątek czy mają tą charakterystyczną wypustkę na środku ale na fotach wyglądają identycznie .

 

Dzięki Panowie :)

ps . Kolego @Sinus gdzie kupowałeś rolki boczne ?

 

Zastanawiam się nad wymianą bo wiem , że te od Suskiego z czasem zatrą się …

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ps . Kolego @Sinus gdzie kupowałeś rolki boczne ?

 

Zastanawiam się nad wymianą bo wiem , że te od Suskiego z czasem zatrą się …

Oryginalne od p. Suskiej nic nie wymieniałem, tylko poustawiałem pod kadłub. Jak się zatrą, to będę wymieniał, na dzisiaj się nie zanosi Edytowane przez sinus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To te żółte są teraz w standardzie u Suskiej ?

 

Dawniej były czarne i gumowe .

Takie montowali we wrześniu, czy zmienili na stałe, czy po prostu na tamten moment mieli lepszą cenę tego nie wiem. Łożyska w kole deklaratywnie też zmienili na inne i lepsze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Czytam te narzekania na przyczepki Suski i te zachwyty nad Kalfem lub Pegą i po raz kolejny dochodzę do wniosku, że internetowych "mędrców" mamy bez liku. Mam drugą przyczepkę z tej firmy. Pierwsza z 2018 r. Do 750 kg na rolkach. Zrobiłem nią ok. 20 tys. km po całej Polsce. Wodowania w lasach i na profesjonalnych slipach. Owszem wymieniłem po ok. 4 latach łożyska na kryte, nierdzewne. I co z tego. Każdy pojazd trzeba przegladać, serwisować. Jak się zaniedba podstawy to szkody będą większe. Poza łożyskami zero uwag. Na 2018 r. moim zdaniem najlepsza przyczepka w tych pieniadzach w Polsce. Porównania do produktów wartych 3 czy 4 razy tyle są bez sensu. W 2024 r. zamówiłem kolejną Suską z DMC 1200 kg też z rolkami. Dlaczego? Bo nadal uważam, że w tych pieniadzach to jeden z najlepszych wyborów w tym kraju. Piasty i inny osprzet są z Knotta, poprawili rolki, niskoprofilowe opony. Największa zaleta - można w ramach danej homologacjii zamówić produkt pod swoją łódkę. Ja mam przyczepę do łodzi 490x215 cm, która z silnikiem 80 km zmieściła się w garażu 636 cm. Żaden gotowy produkt na rybku łącznie z tymi najdroższymi takiej możliwości mi nie dawał. Przyczepa jest niska i jak ostatnio wodowałem 700 kg łódkę na dzikim slipie w lesie zjechała bez problemu (dużo uwagi trzeba przyłożyć do dobrego ustawienia rolek). Podumowując, moim zdaniem, to przemyślane, dobre produkty warte swojej ceny.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Czytam te narzekania na przyczepki Suski i te zachwyty nad Kalfem lub Pegą i po raz kolejny dochodzę do wniosku, że internetowych "mędrców" mamy bez liku. Mam drugą przyczepkę z tej firmy. Pierwsza z 2018 r. Do 750 kg na rolkach. Zrobiłem nią ok. 20 tys. km po całej Polsce. Wodowania w lasach i na profesjonalnych slipach. Owszem wymieniłem po ok. 4 latach łożyska na kryte, nierdzewne. I co z tego. Każdy pojazd trzeba przegladać, serwisować. Jak się zaniedba podstawy to szkody będą większe. Poza łożyskami zero uwag. Na 2018 r. moim zdaniem najlepsza przyczepka w tych pieniadzach w Polsce. Porównania do produktów wartych 3 czy 4 razy tyle są bez sensu. W 2024 r. zamówiłem kolejną Suską z DMC 1200 kg też z rolkami. Dlaczego? Bo nadal uważam, że w tych pieniadzach to jeden z najlepszych wyborów w tym kraju. Piasty i inny osprzet są z Knotta, poprawili rolki, niskoprofilowe opony. Największa zaleta - można w ramach danej homologacjii zamówić produkt pod swoją łódkę. Ja mam przyczepę do łodzi 490x215 cm, która z silnikiem 80 km zmieściła się w garażu 636 cm. Żaden gotowy produkt na rybku łącznie z tymi najdroższymi takiej możliwości mi nie dawał. Przyczepa jest niska i jak ostatnio wodowałem 700 kg łódkę na dzikim slipie w lesie zjechała bez problemu (dużo uwagi trzeba przyłożyć do dobrego ustawienia rolek). Podumowując, moim zdaniem, to przemyślane, dobre produkty warte swojej ceny.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja tez mam drugą na przestrzeni lat... nie są to moje pierwsze przyczepy. Praktykuję mocno podròźnicze wędkarstwo i prawie nigdy slipy tylko na dziko kawałek brzegu. Na mazury po 200-300 km w jedna stronę robie rocznie z 10 minimum. Łódka 600kg. Nic się nie dzieje złego.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ja tez mam drugą na przestrzeni lat... nie są to moje pierwsze przyczepy. Praktykuję mocno podròźnicze wędkarstwo i prawie nigdy slipy tylko na dziko kawałek brzegu. Na mazury po 200-300 km w jedna stronę robie rocznie z 10 minimum. Łódka 600kg. Nic się nie dzieje złego.

Ja zrobiłem Szwecję kilka razy a teraz jesienią Finlandię dobre 3tys km i jakoś się trzyma ;) Wkurzają mnie tylko te rolki boczne bo się zacierają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Czytam te narzekania na przyczepki Suski i te zachwyty nad Kalfem lub Pegą i po raz kolejny dochodzę do wniosku, że internetowych "mędrców" mamy bez liku. Mam drugą przyczepkę z tej firmy. Pierwsza z 2018 r. Do 750 kg na rolkach. Zrobiłem nią ok. 20 tys. km po całej Polsce. Wodowania w lasach i na profesjonalnych slipach. Owszem wymieniłem po ok. 4 latach łożyska na kryte, nierdzewne. I co z tego. Każdy pojazd trzeba przegladać, serwisować. Jak się zaniedba podstawy to szkody będą większe. Poza łożyskami zero uwag. Na 2018 r. moim zdaniem najlepsza przyczepka w tych pieniadzach w Polsce. Porównania do produktów wartych 3 czy 4 razy tyle są bez sensu. W 2024 r. zamówiłem kolejną Suską z DMC 1200 kg też z rolkami. Dlaczego? Bo nadal uważam, że w tych pieniadzach to jeden z najlepszych wyborów w tym kraju. Piasty i inny osprzet są z Knotta, poprawili rolki, niskoprofilowe opony. Największa zaleta - można w ramach danej homologacjii zamówić produkt pod swoją łódkę. Ja mam przyczepę do łodzi 490x215 cm, która z silnikiem 80 km zmieściła się w garażu 636 cm. Żaden gotowy produkt na rybku łącznie z tymi najdroższymi takiej możliwości mi nie dawał. Przyczepa jest niska i jak ostatnio wodowałem 700 kg łódkę na dzikim slipie w lesie zjechała bez problemu (dużo uwagi trzeba przyłożyć do dobrego ustawienia rolek). Podumowując, moim zdaniem, to przemyślane, dobre produkty warte swojej ceny.

1. Suska miała czas od listopada 2021 do czerwca 2022 gdzie pchali najtańsze chińskie badziewie w miejsce piast czy łożysk - poszukaj takiej produkcji i zrozumiesz narzekanie. Kup takie daty produkcji z niezmienionymi piastami i wydaj opinię. Może dojedziesz nawet do Gorzowa jak Ci się poszczęści.

2. Kup Pegę albo Kalfa - zrozumiesz zadowlenie klientów z wodowania, ale będziesz narzekał na niemożliwość wjechania do garażu.

3. Masz przyczepkę lekką? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dyskusja bez sensu. Czy Suski to najlepsze przyczepy? Nie. Czy są warte swojej ceny - tak. Są producenci drożsi, nie oferujący więcej. Moim zdaniem to jest produkt dobrze wyważony w stosunku jakość/cena. Resztę w sumie można sprowadzić do dyskusji czy warto dopłacić za lepszą jakość w innych markach. A to już kwestia jaki kto ma portfel.

 

Wysłane z mojego motorola edge 40 pro przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez psulek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

1. Suska miała czas od listopada 2021 do czerwca 2022 gdzie pchali najtańsze chińskie badziewie w miejsce piast czy łożysk - poszukaj takiej produkcji i zrozumiesz narzekanie. Kup takie daty produkcji z niezmienionymi piastami i wydaj opinię. Może dojedziesz nawet do Gorzowa jak Ci się poszczęści.

2. Kup Pegę albo Kalfa - zrozumiesz zadowlenie klientów z wodowania, ale będziesz narzekał na niemożliwość wjechania do garażu.

3. Masz przyczepkę lekką?

Tak się składa że dokładnie mam przyczepę z tych lat , Szwecja, Finlandia zrobiona bez problemowo. Jaki problem z łożyskami? U mnie zero luzow kręcą się jak złe ;) Skonczcie te opowieści o łożyskach , jak były słabe to wymień ma lepsze i koniec tematu. Lepiej rolki boczne polećcie na co wymieniliście Edytowane przez highvoltage
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...