Skocz do zawartości

Wymiana amortyzatora w rowerze.

neronhell

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy mam takie pytanie, czy można bez problemu ( mam na myśli standardową wymianę bez żadnych dodatkowych kombinacji) wymienić amortyzator centralny ( przepraszam jeżeli nazywa się inaczej) na taki standardowy z dwoma goleniami?

Tak to wygląda.
Zastanawiam się nad kupnem takiego roweru i zacząłem szukać informacji na temat takiego amora.
W sytuacji uszkodzenia ewentualna wymiany na taki sam jest raczej niemożliwa (mała dostępność ). Stąd pytanie czy przy ewentualnym uszkodzeniu można go wymienić na taki standardowy?

Przy okazji, może ktoś używa/używał rower z takim amortyzatorem- jak to się sprawdza? Rower ma być używany typowo rekreacyjnie.

Jestem całkowicie zielony w tym temacie i będę wdzięczny za każdą wskazówkę.
Pozdrawiam.
Bartek.

0e4791352133d79941a4ab829da09abd.jpgcadaa651b6f6fecdcd79f6a9872abba2.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Jano

jedz z rowerem do jakiegos wiekszego serwisu rowerowego to Ci coś doradzą  a przynajmniej powiedza co na co można zamienic i  jakie zamienniki pasują  przy okazji napewno powiedza jaka to kasa - nie sadze żeby za porade wzieli kase

takie zdalne doradzanie w sytuacji kiedy nie widzi sie elementu i średnicy nic nie wniesie - gadanie ze standardowy mija sie z celem bo bywa róznie- rózne wynalazki juz widziałem w rowerach kolegów   teoretycznie zamaist tego widelca powinienes móc wsadzic taki widelec z amorami po obu stronach olejowymi albo zwykły widelec od podobnego rozmiarami roweru o podobnej konstrukcji ale to tylko teoretycznie jesli wymiary pasują a tego ze zdjecia nie wyczaisz

Edytowane przez selk
  • Like 1

... bardzo często sklep rowerowy pełni również rolę serwisu. Jednocześnie pracujący tam bywają freakami rowerowymi, więc obieraj azymut na punkt. Wiedzę mają o sprzęcie większą i tak, niż zwykły zjadacz chleba....

Wysłane z mojego Hammer_Energy_2 przy użyciu Tapatalka

• Like 2