neronhell Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam koledzy mam takie pytanie, czy można bez problemu ( mam na myśli standardową wymianę bez żadnych dodatkowych kombinacji) wymienić amortyzator centralny ( przepraszam jeżeli nazywa się inaczej) na taki standardowy z dwoma goleniami?Tak to wygląda.Zastanawiam się nad kupnem takiego roweru i zacząłem szukać informacji na temat takiego amora.W sytuacji uszkodzenia ewentualna wymiany na taki sam jest raczej niemożliwa (mała dostępność ). Stąd pytanie czy przy ewentualnym uszkodzeniu można go wymienić na taki standardowy?Przy okazji, może ktoś używa/używał rower z takim amortyzatorem- jak to się sprawdza? Rower ma być używany typowo rekreacyjnie.Jestem całkowicie zielony w tym temacie i będę wdzięczny za każdą wskazówkę.Pozdrawiam.Bartek.Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Kwietnia 2022 przez Jano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selk Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 (edytowane) jedz z rowerem do jakiegos wiekszego serwisu rowerowego to Ci coś doradzą a przynajmniej powiedza co na co można zamienic i jakie zamienniki pasują przy okazji napewno powiedza jaka to kasa - nie sadze żeby za porade wzieli kase takie zdalne doradzanie w sytuacji kiedy nie widzi sie elementu i średnicy nic nie wniesie - gadanie ze standardowy mija sie z celem bo bywa róznie- rózne wynalazki juz widziałem w rowerach kolegów teoretycznie zamaist tego widelca powinienes móc wsadzic taki widelec z amorami po obu stronach olejowymi albo zwykły widelec od podobnego rozmiarami roweru o podobnej konstrukcji ale to tylko teoretycznie jesli wymiary pasują a tego ze zdjecia nie wyczaisz Edytowane 8 Kwietnia 2022 przez selk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...