Niniejszym chciałby prosić kolegów o pomoc czy choćby podpowiedź jak powinienem się zachować w poniżej opisanej sytuacji, a może co chyba jest ważniejsze jak w przyszłości uniknąć takich problemów. Otóż wystawiłem na sprzedaż kilka wędek. Jedną z nich zainteresował się gość, który rozpoczął korespondencję w temacie. Głownie chodziło o obniżenie ceny. W jednej z wiadomości precyzuje że rozmawiamy Guide Select Frisky. Potwierdzam że jak najbardziej czyli wszystko się zgadza. Cała korespondencja jest do wglądu gdyby była potrzeba zaznajomienia się. Kupujący deklaruje dokonanie przelewu, ale już następnego dnia domaga się natychmiastowej wysyłki pomimo że przelew jeszcze nie doszedł. W końcu doszedł, kurier zabrał wędkę i niby temat zakończony, ale jednak nie. Dzisiaj otrzymuję wiadomość że on chciał Team Dragon Cast, a ja wysłałem mu inną wędkę bo się pomyliłem. Oczywiście o Team Dragon Cast nie było wcześniej ani słowa. Kiedy skopiowałem i przesłałem zainteresowanemu odp. fragment korespondencji przeczytałem że nie ważne kto się pomylił, ale to ja mam ponieść koszt przesyłki bo wędka (ta której nie chce) jest ogólnie beznadziejna i ma liczne wady. Co najważniejsze - zadeklarowałem zwrot pieniędzy po otrzymaniu z powrotem wędki, a o wspomnianych wadach (jeśli były faktycznie) nie miałem pojęcia. Faktycznie przyznaję że jako że to wędka tania, to tak szczegółowo się nie przyglądałem. Blank bez uszkodzeń wszystko na miejscu a do tego według deklaracji poprzedniego właściciela ponoć nowa szczytówka wymieniona w serwisie. Sytuacja na chwilę obecną jest taka że kupujący tak jak wcześniej sugerował wysyłkę przed nadejściem przelewu, tak teraz domaga się natychmiastowego zwrotu pieniędzy z góry. Także zostałem wyzwany od oszustów i kłamców. Czy taka sytuacja jest czymś normalnym na tym Forum? Czy nie powinien się sprawą zainteresować moderator czy też inny podmiot odpowiedzialny za relacje pomiędzy użytkownikami? Nie bardzo wiem jak działa taki serwis od środka, stąd moje zakłopotanie i apel o wskazanie drogi jak taką sytuację rozwiązać.
Pytanie
chris541
Niniejszym chciałby prosić kolegów o pomoc czy choćby podpowiedź jak powinienem się zachować w poniżej opisanej sytuacji, a może co chyba jest ważniejsze jak w przyszłości uniknąć takich problemów. Otóż wystawiłem na sprzedaż kilka wędek. Jedną z nich zainteresował się gość, który rozpoczął korespondencję w temacie. Głownie chodziło o obniżenie ceny. W jednej z wiadomości precyzuje że rozmawiamy Guide Select Frisky. Potwierdzam że jak najbardziej czyli wszystko się zgadza. Cała korespondencja jest do wglądu gdyby była potrzeba zaznajomienia się. Kupujący deklaruje dokonanie przelewu, ale już następnego dnia domaga się natychmiastowej wysyłki pomimo że przelew jeszcze nie doszedł. W końcu doszedł, kurier zabrał wędkę i niby temat zakończony, ale jednak nie. Dzisiaj otrzymuję wiadomość że on chciał Team Dragon Cast, a ja wysłałem mu inną wędkę bo się pomyliłem. Oczywiście o Team Dragon Cast nie było wcześniej ani słowa. Kiedy skopiowałem i przesłałem zainteresowanemu odp. fragment korespondencji przeczytałem że nie ważne kto się pomylił, ale to ja mam ponieść koszt przesyłki bo wędka (ta której nie chce) jest ogólnie beznadziejna i ma liczne wady. Co najważniejsze - zadeklarowałem zwrot pieniędzy po otrzymaniu z powrotem wędki, a o wspomnianych wadach (jeśli były faktycznie) nie miałem pojęcia. Faktycznie przyznaję że jako że to wędka tania, to tak szczegółowo się nie przyglądałem. Blank bez uszkodzeń wszystko na miejscu a do tego według deklaracji poprzedniego właściciela ponoć nowa szczytówka wymieniona w serwisie. Sytuacja na chwilę obecną jest taka że kupujący tak jak wcześniej sugerował wysyłkę przed nadejściem przelewu, tak teraz domaga się natychmiastowego zwrotu pieniędzy z góry. Także zostałem wyzwany od oszustów i kłamców. Czy taka sytuacja jest czymś normalnym na tym Forum? Czy nie powinien się sprawą zainteresować moderator czy też inny podmiot odpowiedzialny za relacje pomiędzy użytkownikami? Nie bardzo wiem jak działa taki serwis od środka, stąd moje zakłopotanie i apel o wskazanie drogi jak taką sytuację rozwiązać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi