Skocz do zawartości
  • 0

Silnik Mercury


pio76

Pytanie

Witam, mam pytanie czy w silniku Mercury 20KM 2017r. można docisnąć/wyregulować blokadę, która jest odpowiedzialna za obrót silnika prawo/lewo. Chodzi mi żeby na maxa skręcić tą regulacją aby podczas transportu się nie przesuwał. Bo jak na maxa zablokuje to mogę kręcić dalej silnikiem, no fakt że z oporem ale się przesuwa...Jak miałem nowy Mercury EFI to zablokowana wajha i trzymało dobrze...A teraz mam zablokowane silnik na podporze i jest luz, słabo trzyma.

To jest ta wajha pod czapą z czerwoną końcówką przesuwana w poziomie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

A nie trzeba czasem wymienić również śruby napędowej.. Chyba ktoś wcześniej o tym pisał.

Z tego co usłyszałem to duża część użytkowników śruby nie zmienia jeśli chodzi o modyfikacje na 60hp... Ale jeśli w grę wchodzi 70hp to trzeba zmienić śrubę i paliwo.

 

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tez kontaktowałem się z motostrefą. Jest możliwość odblokowania 40hp na 60(paliwo 91) lub 70hp(paliwo95). Koszt 1600zl.

Z informacji jakie dostałem modyfikacja nie ma wpływu na żywotność silnika.

Jedyne co wzrasta to popyt na paliwo na wyższych obrotach ale to raczej normalne przy takim zabiegu bo moc się z nieba nie bierze[emoji6].

Biorąc pod uwagę różnice w cenie silnika między 40hp a 60hp gra warta świeczki.

 

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Daj proszę namiary na nich 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

"Nie wiem czy w dobrym temacie piszę...

Otóż mam silnik Mercury 4km i mam z nim problem tego typu,że na "luzie" sam stopniowo wkręca się w coraz wyższe obroty jak bym mu dodawał gazu.

Manetka się nie zacina ,bo sprawdzałem,a silnik wkręca się w obroty wolniej niż przy dodawaniu gazu manetką,a jedyną opcją żeby go zdławić jest wciśnięcie ssania.

Czy któryś z Kolegów miał taki przypadek?

Czy jedyną opcją jest serwis?"

______

 

Dwusuw?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Różnica jest taka na Dolnym 6.5 na górnym 7. Chodzi ładnie do momentu aż nie złapie wysokiej temperatury. Wtedy gaśnie. Brak termostatu. Na pokrywie cylindrów dwa różne kolory silikonu. Czyli nasi tam byli...

 

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Rozebrałem dzisiaj gaźnik klapy (harmonijkę). Uszczelki porwane, jedna strona harmonijki szpary po 1-2mm. Gaźnik brudny. Podgielem blaszkę, złożyłem na silikon i silnik chodzi ładnie... Zamówiłem wszystko nowe oryginalne.

Zaglądałem kamerą, w cylindry od góry I od spodu. Nie widziałem żadnych rys. Ciekawe jak ASO Mercurego wykryło zatarcie 1 cylindra i to tego na którym jest wyższa kompresja. To samo kompresja na ich mierniku była 5 i 5.5...

Serwis wymienił olej w spodzinie, nasmarował kalamitki, wirnik I tak oddał klientowi.

 

Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Tresor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

"Czterosuw/ na samą benzynkę".

________

 

Nie wiem. U mnie w 5HP ale dwusuw było podobnie. W gaźniku na dyszy głównej czy jakoś tak brakowało jakiejś oryginalnej gumki (wg schematu) i zalewało go paliwem. Zmniejszyłem średnicę dyszy i śmiga. Nie powiem jak dokładnie to wyglada (-ło) bo było to już min. 10-12 lat temu. Silnik wisi nie używany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Panowie - czy ktoś przerabiał silnik z rozruchu ręcznego na elektryczny? Mam kilkuletni Mercury F20MH i szukam magika, który by takie coś wykonał. Najchętniej kujawsko-pomorskie i wielkopolskie ew. pomorskie. Jestem z Bydgoszczy i nie chce mi się śmigać przez pół Polski. Jeśli ktoś coś wie to proszę o informację. Z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Panowie - czy ktoś przerabiał silnik z rozruchu ręcznego na elektryczny? Mam kilkuletni Mercury F20MH i szukam magika, który by takie coś wykonał. Najchętniej kujawsko-pomorskie i wielkopolskie ew. pomorskie. Jestem z Bydgoszczy i nie chce mi się śmigać przez pół Polski. Jeśli ktoś coś wie to proszę o informację. Z góry dzięki :)

Ja przerabialem duzo tych silnikow , jesli kolo zamachowe ma zęby to nie ma zadnego problemu, bez problemu moge ci dolozyc rozrusznik itd. Jak cos to na priv sie zglos

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...