Tom_S Opublikowano 21 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2022 Witam! Zamierzam przedłużyć ofertę z siecią Orange (mam 2 numery "na firmę"). Gdyby był tu ktoś kto zajmuje się sprzedażą usług ORANGE lub zna kogoś- proszę o kontakt.PozdrawiamTom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek_2348 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2022 Ciekawe, a ja nie mogę się opędzić od ich namolności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_S Opublikowano 21 Czerwca 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2022 Też nie mogę. Ale poziom niektórych "komiwojażerów" jest żenująco niski i delikatnie mówiąc nieprofesjonalny. Nie zależy mi na jakichś super bajerach bo zdaję sobie sprawę, że w moim przypadku nie bardzo jest z czego schodzić, jednak wiem też, że można negocjować. No i może zarobi ktoś fajny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal078 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2022 Poszedł priv 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Jeżyna Opublikowano 21 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2022 Zarobek na przedłużeniu umowy-może 10 lat temu to tak ???? ja mam umowe na nieokreslony jiz jakis czas,wszystkie oferty mi proponowane sa o ok 15 zl netto droższe wiec jak nie placisz powyzej 75 zl netto to nic ci nie zaproponują bo najzwyczajniej takich ofert nie ma. Ps. Jezeli znajdziesz oferte za dwa numery poniżej 55 zl netto tk daj znac, też przedłużę dwa numery ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danek Opublikowano 22 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 A ja mam takie pytanie, przy okazji operatora:Poszukuję operatora który w swojej ofercie będzie miła 2 karty na jednym numerze, karta na doładowanie miesięcznie, 20GB, i niewykorzystane GB będą przechodziły na następny miesiąc.Czy znacie takiego operatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Jeżyna Opublikowano 22 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 Tak. I jeszcze dopłaci ze u nich jestes. Klient prepaid najlepszy klient ????2 karty na jednym numerze swoja droga kiedys w orange temat nie osiągalny, podobno era miala coś takiego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartsiedlce Opublikowano 22 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 Owszem, była taka opcja. Pierwsze włączane urządzenie zarządzało numerem, druga karta nie była w tym czasie aktywna. Po wyłączeniu pierwszego urządzenia druga karta uaktywniała się automatycznie.Miałem takie karty, służyły funkcjonowaniu dwóch różnych telefonów bez przekładania karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
havy Opublikowano 23 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2022 Kiedyś był dział utrzymania klienta,nawet jak abonamentu nie dało się obniżyć to telefon był w naprawde dobrej cenie.Teraz już niestety z niczego orange nie chce opuścić.Mam 7 numerów w orange,jeden jeszcze z zeszłego wieku????i niewiele mogę ugrać.Abonamenty proponują wyższe,ceny telefonów takie same jak bez umowy i dla nowych klientów...Siedze na umowach z przed 3 lat po później były już tylko wyższe. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyprys19 Opublikowano 23 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2022 Kiedyś był dział utrzymania klienta,nawet jak abonamentu nie dało się obniżyć to telefon był w naprawde dobrej cenie.Teraz już niestety z niczego orange nie chce opuścić.Mam 7 numerów w orange,jeden jeszcze z zeszłego wiekui niewiele mogę ugrać.Abonamenty proponują wyższe,ceny telefonów takie same jak bez umowy i dla nowych klientów...Siedze na umowach z przed 3 lat po później były już tylko wyższe.Mam to samo.Od około roku dzwonią do mnie dwa, trzy razy w miesiącu proponując te same usługi,ale wyższy abonament! Sto razy już mówiłem,że przedłużę umowę jak zaproponują coś tańszego,a jeśli nie mają lub nie mogą to niech nie zawracają mi i sobie głowy,ale i tak systematycznie dzwonią z droższą ofertą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sukingad Opublikowano 24 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2022 Ja byłem w Play, zrezygnowałem jak okazało się, że nowi klienci mają o niebo lepsze warunki. Przeszedłem do Premium mobile i sobie chwalę, 29ziko/mc i w tym 30G plus reszta szpeju bez limitu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drac Opublikowano 24 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2022 Orange ma non stop awarie. Mówię o internecie po kablu. Dziś ok 9ej znowu się zwaliło, podobno masowo. Że na centrali niby. Dziś, szczerze ich pierdole. Połowa firmy stała 7 godzin. Straty gigantyczne. 1,5 tygodnia temu było to samo.Ja uciekam od nich. Problem może się pojawić zawsze i wszędzie. Ale nie qrwa 3x w miesiącu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinopapużasty Opublikowano 24 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2022 Ciekawa sprawa. Korzystam z ich internetu dobre 10 lat i awarie mógłbym policzyć na palcach jednej ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolkrause Opublikowano 24 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2022 (edytowane) U mnie to samo... Neostrada koszmar...po kilkanaście razy w ciągu dnia resetuje się modem... cuda wianki wymyślają...technicy siedzą non stop i niczego mądrego nie potrafia znaleźć...winę zwalają na przestarzałą centralę.... łączność po kablu...sieć główna światłowód...Jeszcze oprócz podstawowej opłaty za usługę, życzą sobie 29zl za utrzymanie łącza po rezygnacji z numeru stacjonarnego...Paradoks w tym że nie ma alternatywy dla tej opcji... z powodu słabych zasięgów innych operatorów... Edytowane 24 Czerwca 2022 przez Karol Krause Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Drac Opublikowano 24 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2022 Ciekawa sprawa. Korzystam z ich internetu dobre 10 lat i awarie mógłbym policzyć na palcach jednej ręki.Po kablu czy ruter? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinopapużasty Opublikowano 25 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2022 Po kablu czy ruter? I jedno i drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinopapużasty Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Dopiero co chwaliłem tego operatora no i przyszedł czas by ponarzekać. Ostatnio jakość internetu spadła ale to jeszcze idzie przeżyć. Gorszy problem jest taki, że padł mi najprawdopodobniej router i po zgłoszeniu poinformawano mnie, że czas oczekiwania na naprawę/wymianę urządzenia to 2 tygodnie:-(Nie wiem czy to nie znak by rozejrzeć się za jakimś innym operatorem, który ma w swojej ofercie internet, TV i telefon. Macie jakieś ciekawe opcje w tym zakresie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2022 Dopiero co chwaliłem tego operatora no i przyszedł czas by ponarzekać. Ostatnio jakość internetu spadła ale to jeszcze idzie przeżyć. Gorszy problem jest taki, że padł mi najprawdopodobniej router i po zgłoszeniu poinformawano mnie, że czas oczekiwania na naprawę/wymianę urządzenia to 2 tygodnie:-(Nie wiem czy to nie znak by rozejrzeć się za jakimś innym operatorem, który ma w swojej ofercie internet, TV i telefon. Macie jakieś ciekawe opcje w tym zakresie?Hm, przerobiłem wszystkich operatorów warszawskich, w tej chwili mam Netię, ale nie wiem czy polecać. Zawsze do czegoś miałem zastrzeżenia (u każdego operatora), a naprawdę nie jestem czepliwym typem.Może to kwestia trafienia na dobry zespół obsługi klienta w regionie, możliwe, że w tej samej firmie w innym miejscu wymieniliby Ci router w ciągu max. 48 godzin. Dlatego nie wiem czy to firma jest problemem, czy raczej ludzie w tym regionie (mieście, powiecie...). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyprys19 Opublikowano 5 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja Odświeżę temat. Czy któryś z Kolegów pracuje w Orange i mógłby mi udzielić kilku porad i wskazówek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.