Skocz do zawartości

Przedstawiciel ORANGE


Tom_S

Rekomendowane odpowiedzi

Też nie mogę. Ale poziom niektórych "komiwojażerów" jest żenująco niski i delikatnie mówiąc nieprofesjonalny. Nie zależy mi na jakichś super bajerach bo zdaję sobie sprawę, że w moim przypadku nie bardzo jest z czego schodzić, jednak wiem też, że można negocjować. No i może zarobi ktoś fajny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarobek na przedłużeniu umowy-może 10 lat temu to tak ???? ja mam umowe na nieokreslony jiz jakis czas,wszystkie oferty mi proponowane sa o ok 15 zl netto droższe wiec jak nie placisz powyzej 75 zl netto to nic ci nie zaproponują bo najzwyczajniej takich ofert nie ma.

Ps. Jezeli znajdziesz oferte za dwa numery poniżej 55 zl netto tk daj znac, też przedłużę dwa numery ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, była taka opcja. Pierwsze włączane urządzenie zarządzało numerem, druga karta nie była w tym czasie aktywna. Po wyłączeniu pierwszego urządzenia druga karta uaktywniała się automatycznie.

Miałem takie karty, służyły funkcjonowaniu dwóch różnych telefonów bez przekładania karty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś był dział utrzymania klienta,nawet jak abonamentu nie dało się obniżyć to telefon był w naprawde dobrej cenie.Teraz już niestety z niczego orange nie chce opuścić.Mam 7 numerów w orange,jeden jeszcze z zeszłego wieku????i niewiele mogę ugrać.Abonamenty proponują wyższe,ceny telefonów takie same jak bez umowy i dla nowych klientów...Siedze na umowach z przed 3 lat po później były już tylko wyższe.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś był dział utrzymania klienta,nawet jak abonamentu nie dało się obniżyć to telefon był w naprawde dobrej cenie.Teraz już niestety z niczego orange nie chce opuścić.Mam 7 numerów w orange,jeden jeszcze z zeszłego wiekui niewiele mogę ugrać.Abonamenty proponują wyższe,ceny telefonów takie same jak bez umowy i dla nowych klientów...Siedze na umowach z przed 3 lat po później były już tylko wyższe.

Mam to samo.Od około roku dzwonią do mnie dwa, trzy razy w miesiącu proponując  te same usługi,ale wyższy abonament! Sto razy już mówiłem,że przedłużę umowę jak zaproponują coś tańszego,a jeśli nie mają lub nie mogą to niech nie zawracają mi i sobie głowy,ale i tak systematycznie dzwonią z droższą ofertą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orange ma non stop awarie. Mówię o internecie po kablu. Dziś ok 9ej znowu się zwaliło, podobno masowo. Że na centrali niby.

Dziś, szczerze ich pierdole. Połowa firmy stała 7 godzin. Straty gigantyczne.

1,5 tygodnia temu było to samo.

Ja uciekam od nich. Problem może się pojawić zawsze i wszędzie. Ale nie qrwa 3x w miesiącu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo... Neostrada koszmar...po kilkanaście razy w ciągu dnia resetuje się modem... cuda wianki wymyślają...technicy siedzą non stop i niczego mądrego nie potrafia znaleźć...winę zwalają na przestarzałą centralę.... łączność po kablu...sieć główna światłowód...

Jeszcze oprócz podstawowej opłaty za usługę, życzą sobie 29zl za utrzymanie łącza po rezygnacji z numeru stacjonarnego...

Paradoks w tym że nie ma alternatywy dla tej opcji... z powodu słabych zasięgów innych operatorów...

Edytowane przez Karol Krause
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dopiero co chwaliłem tego operatora no i przyszedł czas by ponarzekać. Ostatnio jakość internetu spadła ale to jeszcze idzie przeżyć. Gorszy problem jest taki, że padł mi najprawdopodobniej router i po zgłoszeniu poinformawano mnie, że czas oczekiwania na naprawę/wymianę urządzenia to 2 tygodnie:-(

Nie wiem czy to nie znak by rozejrzeć się za jakimś innym operatorem, który ma w swojej ofercie internet, TV i telefon. Macie jakieś ciekawe opcje w tym zakresie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero co chwaliłem tego operatora no i przyszedł czas by ponarzekać. Ostatnio jakość internetu spadła ale to jeszcze idzie przeżyć. Gorszy problem jest taki, że padł mi najprawdopodobniej router i po zgłoszeniu poinformawano mnie, że czas oczekiwania na naprawę/wymianę urządzenia to 2 tygodnie:-(

Nie wiem czy to nie znak by rozejrzeć się za jakimś innym operatorem, który ma w swojej ofercie internet, TV i telefon. Macie jakieś ciekawe opcje w tym zakresie?

Hm, przerobiłem wszystkich operatorów warszawskich, w tej chwili mam Netię, ale nie wiem czy polecać. Zawsze do czegoś miałem zastrzeżenia (u każdego operatora), a naprawdę nie jestem czepliwym typem.

Może to kwestia trafienia na dobry zespół obsługi klienta w regionie, możliwe, że w tej samej firmie w innym miejscu wymieniliby Ci router w ciągu max. 48 godzin. Dlatego nie wiem czy to firma jest problemem, czy raczej ludzie w tym regionie (mieście, powiecie...).  

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...