Skocz do zawartości

Odra powyżej Głogowa - "Naroczycki Łęg"

SPIDERLING84

Rekomendowane odpowiedzi

Planuję gościnnie spłynać 30h Odrą w okolicach Głogowa. Studiuję tamtejszy rejon satelitarnie. Najbardziej chciałbym płynąć zdala od wszelkich zabudować, totalnie dziką rzeką, w dzień i noc. Widzę, że wody okręgu zaczynają się od ujścia Jezierzycy i chwilę później jest "Użytek ekologiczny - Naroczycki Łeg". Czy można tam łowić? Czy może macie jakieś podpowiedzi dla mnie, coś co mogło by nieco zmienić moje plany lub wzmóc na coś uwagę? Np. odcinki wyłączone z pływania lub zakaz łowienia nocą z łodzi? Płynę czwartek/piątek. Będę wdzięczny za rady od miejscowych  ;)

Generalnie niska woda i raczej płytkie główki więc na łowienie wybieraj zewnętrzne zakręty i opaski. Popatrz na mapę i na postój wybieraj rejony oddalone od wioch. Co do tych lęgów to na łodzi  raczej cie nie dotycza, jak cos parkuj po 2 stronie. Te rejony Odry mają kilka mniej uczęszczanych rejonów. Z ryb leszcz, brzanka, klenia, bolenia.... i suma w opór. Dasz radę  

Popatrz na mapę i na postój wybieraj rejony oddalone od wioch. 

zabrzmiało jak poważnie ostrzeżenie. Mam tam się czego obawiać? 

Płynę belly i w dzień obławiam opaski, napływy, zapływy w puszukiwaniu klenio/bolenia a w nocy już tylko rzucam na ciężko za sumem. Płytkiej wody się nie boję, bo najwyżej wstanę i się przejdę te parę metrów a mój minimalny przepływ to 15 cm. Woda tam płynie w ogóle?

Rejon np jezierzycy to dosyć niezły uciag, średnia głębokość ok 1,8m , bać się nie masz czego tylko w rejonach wioch masz z reguły jakieś dojazdy więc grunciarze będą ale nieliczni bo chaszcze że przebacz.Jak namierzysz opaskę lub głęboki napływ to połowisz ... 

Ogólnie cały odcinek Legnicki (PZW )rzeki Odry dopuszczony jest do łowienia bez żadnych ograniczeń i wyłączeń... możesz śmiało łowić z środka pływającego również w nocy...

Z ciekawszych miejsc zobacz sobie na opaski w rejonie Ģłobic, są 4 kolejno po zakręcie...