Skocz do zawartości

Multifishing Warszawa


piotmal1

Rekomendowane odpowiedzi

A to feler, westchnął seler. Kupowałem w Multifishing nie raz, nie dwa razy. Wszystko w jak najlepszym porządku i polecam :)

Mocne słowa  jak na ten sklep, bo obsługa tam to inny świat - w sensie ich własny

Jestem ultra fanem sposobu, w jaki mają porozstawiane wędki  - nigdy nie zgadniesz, gdzie może być to czego szukasz  :D 

Tam by się przydał jakiś spinnigista w obsłudze, bo karpiarze z nich zacni ale nie daj zapytać o coś ze spina, to czapki z głów spadną po doradztwie  :huh:  :o  :lol:  :lol:

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel, sam sobie radzę
, duży chłopak jestem. A tak na serio, w MF kupowałem kije pewnie z 5-6 razy jak nie więcej. Mają spoko promocje, więc wieszanie psów jest, moim zdaniem, nieeleganckie.
PS choć dziś czytałem wątek serwisowy i chyba żaden poziom k...... nie jest w stanie mnie zaskoczyć.

Edytowane przez Jano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem, że szczęściaż jesteś, a do tego mistrz. Ja osobiście nie polecam tego sklepu. Mają dobre promocje i co z tego? Kupowałem w niejednym sklepie i zdarzały się złamania, tylko że zanim odesłałem uszkodzoną to nowa była już w drodze do mnie. A w Multifishing pieniążki wpłynęły to już nie nasza sprawa. Totalne ignoranctwo, nawet brak odwagi telefonu podnieść.

NIE polecam tego sklepu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się powinienem pewnie wytłumaczyć, dlaczego trzymam stronę MF. Dzisiaj poczytałem przypadkiem wątek serwisowy. Przedstawiciel Marki obrzucił gównem chłopa, u którego nic nie serwisował. I co? Odszczekał jak zbity kundel swoje pieprzone oszczerstwa. Śruby bym od ciebie nie kupił typie. Dlatego wk.... mnie niepomiernie fakt zakładania z góry winy interlokutora. Jest takie słowo jak konsensus, do tego dążcie.

Edytowane przez Jano
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do konsensusu można dążyć jeżeli minimum dwie strony są zaangażowane. Gorzej jest gdy jedna strona odbija się od ściany. Gdybym miał możliwość jechać na miejsce to nie zamawiałbym wysyłki i ta niekomfortowa sytuacja nie miałaby miejsca. Jeżeli ja bym był sprzedawcą to dbałbym o klienta, bo zadowolony klient wróci. Nie jestem w stanie pojąć czym kierują się pracownicy tego sklepu ignorując zaistniałą sytuacje w tak bezczelny sposób. Ciesze się że Ty miałeś dobre doświadczenia z MF , ja natomiast nie mogę powiedzieć ani jednego dobrego słowa na temat tego sklepu.

Zostanę przy swoim zdaniu - NIE polecam tego sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już w wątku o reklamacji złamanej wędki, że zostałem potraktowany w warszawskim sklepie lepiej, niż dobrze. Spinning złamany z mojej winy, a chłopcy ściągnęli nieodpłatnie nową szczytówkę. I to był właśnie MF. Może to kwestia tego, że nie byłem tam anonimowym klientem. To bardzo często procentuje ludzkim podejściem do sprawy. Nie zmienia to faktu, że powyższa historia wygląda słabo, bo wszyscy klienci powinni być traktowani tak samo. Na marginesie, to sklep z najlepszymi cenami na Rapalę, Daiwę i Penna w Warszawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam fakt że porównujesz zakupy internetowe do zakupów w realu jest po prostu śmieszny.

Tygrysie, gdzie ja porównuję? Mam z MF tylko dobre doświadczenia. Autor wątku pytał o doświadczenia właśnie. Są ok, choć prawda, trzeba wiedzieć czego się szuka, bo obsługa nie pomoże raczej jeśli chodzi o spinnimg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tygrysie, gdzie ja porównuję? Mam z MF tylko dobre doświadczenia. Autor wątku pytał o doświadczenia właśnie. Są ok, choć prawda, trzeba wiedzieć czego się szuka, bo obsługa nie pomoże raczej jeśli chodzi o spinnimg.

Tygrysie?  W takim razie Leszczu gratuluję pozytywnych doświadczeń z obsługą sklepu która nie sprzedała ci połamanej wędki.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...