xnt@ Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Panowie, jestem nowy w plecionkach, w życiu nie używałem, chce na ten sezon nawinąć plecionę, power pro 0,19, czy na rozmiar 730 (na razie mam 720 z żyłką) tego kręciołą wejdzie 100m z podkladem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooral Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 do plecionki (nie wchodzac w szczegoly) musisz sobie dopisac troszke do podanej srednicy. obstawiam, ze pp 0,19 trzeba traktowac jak zylke 0,25-0,3 niezaleznie od kolowrotka (stren jest cienszy od pp a 0,18 jest prawie jak zylka 0,25). Od razu ci powiem, zebys sie nie podniecal,, jak na plecionkce pisze 0,19 i szabanascie kg. jedno i drugie musisz traktowac z przymruzeniem oka (srednica naprawde wieksza a wytrzymalosc mniejsza). na shimano rozmiaru 2500 (czyli niby 100m 0,25) wchodzi zwykle okolo 100m plecionek opisywanych jako 0,15-0,18. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suhhar Opublikowano 2 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 mi weszło pp 019 czerwonej 120 m do spro pasion 730 bez zadnego podwijania ale mam jedna zla wiadomosc dla ciebie....spro pasion zle sobie radzi z pletka tej srednicy ladnie nawija ale ja lowie z opadu i raz na 10 rzutow robia sie węzły ktore blokuja wylatywanie pletki z kreciola a czasem moga ci uszkodzic ostatnia przelotke wedki a jak ci sie zablokuje pletka to mozesz dostac guma w glowe albo w kij. Nie polecam tego kreciola do takiej pletki teraz do pp019 uzywam kreciola mistral amundson 3000 i pieknie wspolpracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xnt@ Opublikowano 3 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Dzięki Koledzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...