Skocz do zawartości
  • 0

Silnik Honda


KRZYCHU SZ-EK

Pytanie

Witam jako że nie znalazłem takiego tematu założyłem nowy. Mianowicie szukam użytkowników nowej wersji silników Honda 4,5,6 BF ze zbiornikiem paliwowym w czapie silnika. Jeśli jest ktoś kto używa i jest w stanie powiedzieć jak użytkowo te silniki się spisują jak z awaryjnością i wogóle.

 

post-65666-0-90921400-1670865292_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Cześć, może ktoś miał coś podobnego i jest w stanie podpowiedzieć co może się dziać z Hondą BF15…

 

1. Silnik pali za pierwszym pociągnięciem, po dłuższym pływaniu na niskich obrotach zaczynał nierówno pracować, pomagały wyższe obroty, ale przy tych wyższych zaczął wyrzucać w wodę czarne spaliny.

2. Było czuć zapach paliwa podczas pływania. Okazało się, że paliwo jest w oleju.

3. Podobno winna była niesprawna pompa. Pompa paliwa i termostat wymienione na nowe, oryginalne.

4. Silnik odebrany od mechanika. Chwilę po uruchomieniu gaśnie. A wygląda to tak, że ja napompuje gruszką to wypala to co dostał i jakby nie zasysał paliwa. Jak podczas pływania „dopompuję” pracuje dalej:) Podłączana była inna linia paliwowa i to samo. Przed wymianą pompy nie było takich objawów.

 

Może ktoś ma pomysł co to może być?

Edytowane przez leszczynski.bp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Początkowe objawy wskazywały na za bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną. Za dużo paliwa lub za mało powietrza. Ale po naprawie przez mechanika ewidentnie brakuje mu paliwa. Przyczyną może być niedrożny układ paliwowy, za niski poziom w komorze paliwowej gaźnika lub nie wydajna pompa. Jeszcze raz zawieść do mechanika i niech posprawdza to w czym grzebał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Panowie dzięki za podpowiedzi. Sprawdzimy przewody paliwowe. Jutro będziemy się kontaktować z innym mechanikiem, bo ten obecny wiedział że silnik gaśnie i go w takim stanie nam oddał. Raczej też coś sprawdzał bo przewody paliwowe przy zbiorniku i silniku były zdejmowane i co ciekawe potem zaciski były zaciśnięte przed tymi zgrubieniami. Przy delikatnym pociągnięciu odpięły się. Zamontowaliśmy prawidłowo ale i tak gaśnie. Dam znać co udało się ustalić, może komuś pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...