Skocz do zawartości

casting

tofik

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cześć tifik witam cię na forum mam dla ciebie propozycje chociaż sam jestem początkującym jednak w tych zakresach to ja bym wybrał u żbika St Corix Avid AC66MF jeśli miałbym kasę to jest tyklo ok 100-150zł więcej niż te twoje a tego miałem w rękach jest super :huh: :D. Co prawda górny zakres do 21,3 ale ma duży zapas pozdrawiam.

Cześć,

Ja sobie tak myślę, że zanim dorzucicie następne liczby (metry, numery multików, symbole wędek) to warto by zapytać Tofik'a na co ma to być wędka, jakie przynęty oraz w jakich warunkach chce ten sprzęt stosować. Dla mnie wędka na bolenie i rzekę będzie inna niż na szczupaki z łódki.

Tofik, oprócz kwoty, którą chcesz wydać, podaj jeszcze dokładne zastosowanie. Dla mnie tylko wtedy można Tobie doradzić.

Pozdrawiam

Remek

Tom Cast te Twoje wypowiedzi są tak samo treściwe jak te cherezje na temacie trola.Jakoś masz skłonnosci do obrażania kolegów na forum.Tylko jednym pytaniem Cię zgasiłem więc zastanów się nad tym co chcesz napisać bo jak na razie wychidzisz na wała.Chcesz czymś zainponować ale wedłóg mnie jesteś słabym teoretykiem i nic sobą na razie nie reorezentujesz.Tornado

Wiesz Tornado, jest takie powiedzenie: uderz w stół a nożyce sie odezwa i jak narazie za kazdym razem Jerzy sie odzywa, a za nim wtórujesz Ty. Bez urazy ale potraficie tylko i wyłącznie podważać umiejetności innych.

Dziwnie sie czuje na tym portalu. Remku nie obraż sie ale będąc na obu portalach (sądziłem że z każdego coś dla siebie wartościowego wyciągna) to teraz zastanowie sie czy nie odpuścić sobie pisania u Was. Bo w sumie po co skoro za każdym razem podważane jest to co pisze. Po co mam byc obrazany, nie jest mi to do niczego potrzebne i nic dobrego nie wyniose...