Skocz do zawartości

Opony do samochodu


MarasR

Rekomendowane odpowiedzi

Pojutrze wstawię jak wyszedł wściekły, po kąpieli w Raptorze

 

attachicon.gif IMG_20240319_211019.jpg

O kurde ale zaje** wygląda . Sam się zastanawiam nad raptorem do mojego w przyszłości - ale narazie inne wydatki. Sam robiłeś czy komuś oddałeś ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurde ale zaje** wygląda . Sam się zastanawiam nad raptorem do mojego w przyszłości - ale narazie inne wydatki. Sam robiłeś czy komuś oddałeś ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Oddałem w ręce fachowca i jednocześnie miłośnika marki, który ratuje Forki. Mój egzemplarz jest ze mną bardzo długo zatem był w bardzo dobrym stanie, niemniej jakieś drobne oznaki korozji były widoczne, tylne nadkola zaczynały robić się "złote" zatem wymieniliśmy je na nowe itd... jest zrobiony z sercem i bez lepienia. Był rozebrany i jak widać kielichy i progi w super stanie. Majster twierdzi, że jeszcze 10 lat można pojeździć bez problemów. 

 

post-50477-0-65762500-1710920232_thumb.jpgpost-50477-0-51449600-1710920248_thumb.jpgpost-50477-0-19784500-1710920283_thumb.jpegpost-50477-0-68149100-1710920302_thumb.jpgpost-50477-0-83433600-1710920570_thumb.jpg

 

Mamy jeszcze czarnego SH z włoskiego salonu ale Monika chce hybrydę i niestety będę musiał się z nim rozstać a szkoda bo ma jeszcze rok gwarancji na silnik :( może trafi przynajmniej w dobre ręce.

 

post-50477-0-37807300-1710921170_thumb.jpg

Edytowane przez guciolucky
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy ile roboty będzie miał blacharz, zwykle jeśli nie miałeś auta u siebie zbyt wcześnie i nikt nie robił konserwacji czyli 99% przypadków to progi i kielichy są do wymiany. Sam Raptor z wnękami to 6,5k u mnie doszły opony, malowanie kół, regeneracja lamp, czyszczenie i konserwacja podwozia, nowe emblematy, malowanie mocowań foteli i wyszło nieco ponad 11k. Myślę, że jest to uczciwa cena biorąc zakres i zaangażowanie. Oceniasz całość jak odbiorę i pokażę efekt.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy ile roboty będzie miał blacharz, zwykle jeśli nie miałeś auta u siebie zbyt wcześnie i nikt nie robił konserwacji czyli 99% przypadków to progi i kielichy są do wymiany. Sam Raptor z wnękami to 6,5k u mnie doszły opony, malowanie kół, regeneracja lamp, czyszczenie i konserwacja podwozia, nowe emblematy, malowanie mocowań foteli i wyszło nieco ponad 11k. Myślę, że jest to uczciwa cena biorąc zakres i zaangażowanie. Oceniasz całość jak odbiorę i pokażę efekt.

Wg mnie cena super - myślałem że znacznie więcej ..

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie takie coś [emoji41]

Trzeci miesiąc na Cooper - ch, całkiem fajne. W sam raz w lekki teren, a i na asfalcie jak na A/T dość ciche.

65b0e62befe0ae5e4c03f24b44138c49.jpg

567eac7b9760de91fb071d54443bf9d0.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Mam takie same już drugi rok, ale ciężko się je wyważa. Poza tym jedna z opon dostała guza po niecałym roku użytkowania i musiałem dokupić 1 sztukę. Ogólnie średnie moim zdaniem. Kolega poleca Pirelli AT. Ciche, trwałe, niezłe w zimie i na lekki teren też wystarczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choćby kąt pochylenia koła który reguluje się śrubami w tulejach wahacza :)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Nie można ustawić kąta pochylenia koła z tyłu w Foresterze SG. Ewentualnie można wykonać regulację ustawienia zwrotnicy ale ja nie podnosiłem w tym aucie zawieszenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można ustawić kąta pochylenia koła z tyłu w Foresterze SG. Ewentualnie można wykonać regulację ustawienia zwrotnicy ale ja nie podnosiłem w tym aucie zawieszenia.

Podniosłeś je dokonując naprawy tylnego zawieszenia ;) Zresztą nie było tematu, piękne auto ????

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, że nie robiłem liftu, wymieniłem jakiś czas temu tylne zawieszenie ale na OEM i później była ustawiana zbieżność. Śruby regulujące zbieżność, to jedne jakie biorą udział w ustawianiu geometrii z tyłu auta. Miałem w życiu kilka Foresterów i zapoznałem się z budową zawieszenia, nie piszę na zasadzie "moje na wierzchu" bo nawet mechanicy często nie do końca potrafią regulować zawieszenie w Subaru. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...