kamildarbanski Opublikowano 12 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 Chciałbym sobie zrobić prezent i kupić dobry i porządny zegarek klasyczny na bransolecie do 1000 zł, ale zupełnie jestem w temacie zielony i nie wiem jakie firmy są dobre i trwałe. Mógłby ktoś polecić jakie firmy warto brać pod uwagę żeby to było na lata? Omega? Festina? Seiko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selk Opublikowano 12 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 (edytowane) omega sensowna poza tą kasą pomijając kwestie wyglądu zegarka co jest kwestia gustu i tu sie nie dyskutuje i nei doradza to:festina do 1000 zł to ten sam w zasadzie mechanizm czy może 2 mechanizmySeiko kupisz na wyprzedazy sensowne sportowe w tej kasie ale jakośc porównywalna w zasadzie jak Festina Wybierz co Ci sie podoba - uwzglednij że niektóre modele np Festiny w tej kasie maja szafirowe szkiełko - dla mnie to przydatny fjuczerbierz z gwarancją bo jakość tych zegarków znacznie spadła w ostatnich latach tak jak i cena z gustami sie nei dyskutuje ale z praktyki doradzam branzolete gunową czy tam z tworzywamniej kłopotu , tansza w wymianie i nie rdzewieje a w wuiekszości wypadków zmyjesz brud z tej gumy bez problemu widziałem niedawno na aledrogim portalu chronograf Festiny z szafirowym szkłem za 850 ..zastanów sie nad pseudo-smrtwachem np huawei watch 3GT pro gdzie tarcze wgrywasz sobie dowolne a masz pare przydatnych funkcji a kasa podobnaja tak zmieniłem z normalnego zegarka i jak mi sie nudzi ..cyk inna tarcza i zegarek jak nowy cieszy oko Edytowane 12 Maja 2023 przez selk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...