Skocz do zawartości
  • 0

Łodzie AMON


12345

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Czy moze ktos miał okazje popływac tą łodzią lub jest jej posiadaczem ? ( chetnie poczytam opinie )

Z tego co wiem, to chyba na razie jedna jest zrobiona przez właściciela firmy dla siebie. Ciężko będzie znaleźć więc (obiektywne) opinie użytkowników. Na filmach łódź robi bardzo dobre wrażenie ale to tylko filmy reklamowe.

Na FB jest kontakt do właściciela firmy. Myślę że nie będzie problemu żeby się z nim umówić na testy. 

Edytowane przez rower26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak tam ktoś mógłby się pochwalić jakimś modelem Amon ? Mega przekonuje mnie tutaj szerokości łodzi przy długości 460cm. Kilka komentarzy widziałem, że nautycznie bardzo dobrze jest zrobiona, projekt trwał 18 miesięcy, niby wszystko picus glancuś. Po nowym roku pewnie się przejadę zobaczyć jak to rzeczywiście wygląda. Cenowo wychodzi nawet korzystniej niż podobnej wielkości łodzię, a już patrząc na Finvala 475 to nawet 2x taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Projekt robił w NASA dlatego 18 miesięcy  :D .A tak całkiem serio projekt robiła osoba którą znam bo dla mnie tez robił dwa i trwa to zwykle do 10 dni .To jest łódka a nie prom kosmiczny  :lol:  :lol:  :lol: .Lubię słuchać tych ich farmazonów jak to tworzą cudowne rozwiązania kilka lat ale to dodaje im niezwykłości .

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Może chodziło o CAŁY PROJEKT właściciela a nie projekt, który ktoś robił też dla Ciebie. Tego nie wiem, a o to na pewno spytam osobiście jak podjadę. Widzę, że nie znasz szczegółów to lepiej takich podśmiech***** nie robić, bo łodzie wyglądają na solidne, a przy dł. 460 tylko ta spełnia moje oczekiwania co do szerokości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Projekt robił w NASA dlatego 18 miesięcy :D .A tak całkiem serio projekt robiła osoba którą znam bo dla mnie tez robił dwa i trwa to zwykle do 10 dni .To jest łódka a nie prom kosmiczny :lol: :lol: :lol: .Lubię słuchać tych ich farmazonów jak to tworzą cudowne rozwiązania kilka lat ale to dodaje im niezwykłości .

Fajnie jak pisze w postach w stylu: my, nasza ekipa itp, a to jednoosobowa firma. Made in garaż. Nie chcę tu nic złego pisać o tych łodziach bo wygląda na prawdę zacnie i na pewno pierwsze wypusty, jak już kiedyś pisałem będą dopracowane. Nagminne jest jednak wyolbrzymianie każdej informacji.

Edytowane przez rower26
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Pływałem na tej łódce i miałem wrażenie,że jest do wody przyklejona. Niesamowicie stabilna, a jakość wykonania jest bardzo dobra.Bardzo równe sprawy, i duża dbałość o szczegóły. Będę posiadaczem tej łódki ok maja 2025r, i wtedy napisze coś więcej.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Panowie opowiem wam co sądzę na temat tego kadłuba

Od 20 lat pływam ponad 100 dni w roku na rybkach po różnych dużych akwenach i to czasami z dużymi falami wiele lodek miałem w tej długości oczywiście plastikowymi oraz w większej części aluminiowymi i wiem jak ważna jest stabilność stateczność komfort oraz najważniejsze przestrzeń do wedkowania w 2 osoby

Miałem możliwości popływać tą konstrukcja i po 10 minutach wiedziałem że to jest docelowa łódź wedkarska niezawodny szybki zwrotny czołg do zadań specjalnych

Poprostu na pełnym gazie skręca jak strzała a do tego przyklejona do tafli wody jakby szła po szynie minimalne odchylenie zadnych podskoków nawed pod fale tnie wode idealnie Ta lodka frunie po wodzie w ślizg wchodzi leciutko mniejsze opory mniejsze spalanie proste

Podczas przechodzenia z bury na burtę przy kotwiczeniu niewielkie praktycznie nie odczuwalne przechyły wykonanie perfekcyjne wszystko gra swieci i suche bakisty nic więcej nie trzeba szeroka wysoka i lekka 60-70hk podłączyć i można lecieć przy każdej pogodzie

Buster i skylla itp. wogole teraz do tej konstrukcji nieposuje tak jakbym przesiadł się z opla do Mercedesa

Z pełną pewności odrazu zamówiłem tą łódź bo to najbardziej stabilna konstrukcja jaką pływałem

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam oto Specyfikacja

Amon 460 Speed

 

Kategoria C wydany przez PRS

 

Zalecany silnik 60 -70KM

Maxymalny silnik 150KM

 

 

Specyfikacja:

 

Długość całkowita: 4.6 m

Szerokość całkowita: 2.15 m

Wysokość burty: 64 -74 cm

Kąt pawęży: 16°

Wysokość pawęży: 508mm silnik stopa L

Maks. ilość osób: 4

Maksymalna moc silnika: 150KM. Zalecany 60-80KM

Materiał kadłuba: AlMg 4,5 Mn (5083) odporne na warunki morskie certyfikowane DNV

Grubość dna kadłuba: 4 mm

Grubość burty kadłuba: 4 mm

Waga: 356 kg (wyposażona w wykładziny i instalacje )

 

Wyposażenie standardowe:

 

 

7 bakist z podwójna wetylacja

Bakista na wedki o długości 2.40

Panel sterowania z 6 obwodów

Pompa zęzowa

Przełącznik masy główny

Światła nawigacyjne (zielone, czerwone) Led

Światło topowe rufa Led

Podwójne gniazda USB/TypeC

Wykładzina schowków morska

Wykładzina morska (rufowy pokład wędkarski i burty)

Winyl lub Wkładzina

Malowana farbą odporna na warunki morskie

Oklejanie folia 3M

Zestaw zamków do bakist wykonanych ze stali nierdzewnej SOUTHCO dożywotnią gwarancją

Cztery knagi cumownicze wykonane ze stali nierdzewnej

Światło topowe na rufie

Blok bezpieczników dla 6 odbiorników

Instalacja akumulatora rozruchowego

Fotel sternika Tempres usa

3 gniazda fotela (Pasażer. Pokład pod kasting .Rufa)

Sprężyny Łuki pokryw bakist

Przekaźnik VRS do ładowania 2 akumulatorów z silnika zaburtowego

 

 

Komory wypornościowe nie mają piany 2e45d18a05e47e027a0da31cad77841d.jpg85cbb9a9889afa4f07f1d7d91969fcfa.jpg4abc387430ceddb04f9bb6dae96e92a5.jpg67567ea56484cb728ae2e6956fa0528f.jpg5cd172ef94e945a79d662212b651b194.jpg9c1db583179018ac652380221c36a77d.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=b0jI-GnGRT0

 

Testy na 140 HP. Śmierć w oczach. Jest gdzieś jeszcze filmik gdzie pokazany jest start na tych 140 HP. Łódka wyskoczyła z wody jak pocisk, mało dęba nie stanęła. Tylko dla orłów.

I to jest jako atut? Duży ciężki , paliwożerny silnik i do tego łódka z blachy 4mm? To ma pływać po oceanie i zderzać się z górami lodowymi? :D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

I to jest jako atut? Duży ciężki , paliwożerny silnik i do tego łódka z blachy 4mm? To ma pływać po oceanie i zderzać się z górami lodowymi? :D

Jest film jak na 50hp, 5100 obrotów płynie 55km/h, proszę bardzo to jest atut, a 140km nikt nikomu nie karze wieszać :P

Może i blacha 4mm nie potrzebnie, bo przecież 3mm wystarczy, ale jednak ogarnął to w 350kg, także jak łódź o takich wymiarach to waga bardzo dobra. A drugiej strony jak zaliczy się jebitnego dzwonia to góra lodowa pęknie hehe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jest film jak na 50hp, 5100 obrotów płynie 55km/h, proszę bardzo to jest atut, a 140km nikt nikomu nie karze wieszać [emoji14]

Może i blacha 4mm nie potrzebnie, bo przecież 3mm wystarczy, ale jednak ogarnął to w 350kg, także jak łódź o takich wymiarach to waga bardzo dobra. A drugiej strony jak zaliczy się jebitnego dzwonia to góra lodowa pęknie hehe :D

To konstrukcja głównie przewidziana na Skandynawię a każdy wie jak można się tam zdziwić

Lepiej dmuchać na zimne

Niech inni robią 2mm czy 1.8 mm

Nie wnikam w to

Łodka ma być niezniszczalna

 

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

I to jest jako atut? Duży ciężki , paliwożerny silnik i do tego łódka z blachy 4mm? To ma pływać po oceanie i zderzać się z górami lodowymi? :D

Założenie było takie żeby łódka niczego się nie bała i to zostało osiągnięte ma być nie zniszczalna

Każdy klient ma wybór co kupi może nawet kupić sobie jakiegoś chińczyka z papieru

Nikt nikomu nie broni

 

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam a co w tym dziwnego ???

Model 540 mam do 300 koni

Załączam zdjęcie certyfikatu PRS modelu 460 36cbc8f7d4cf5a4650259089f06ca02e.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka

Ale spoko. Naprawdę. Jak się da i ktoś chce. Spoko. Napisałem tylko że open wedkarski i 150km to czad i fantazja. Nawet w ameryce przy 460 tak nie szaleją.

 

A rzeczy niezniszczalnych nie ma. Jak przywalisz w kamień na duzej predkosci to czy 3mm, czy 4mm to się wegnie ???????? Życie. Ja bym się nie martwił czy się wegnie, tylko jak to potem naprawić. Klepanko i szpachlowanko.. a wtedy malowanko. A amelinium nie pomalujesz????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...