Skocz do zawartości

Agregat prądotwórczy na wypady pod namiot

count_martin3z

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Rzuciłem okiem w szukajkę, ale słabo w tym temacie. Chciałbym poprosić o pomoc... Chodzi o kompaktowe urządzenie do zasilania nagrzewnicy 2 kW w nocy i w ciągu dnia kuchenki i innych pierdółek. Może być chiński, bo będzie używany sporadycznie i nie chciałbym wydawać tysięcy, ale też nie chciałbym go rozkładać i składać co wyjazd. Mogę dołożyć, jak trzeba będzie... 

Edyta:

Nie znam się w ogóle, do dzisiaj nie miałem pojęcia, że będzie mi potrzebny, a tym bardziej, że muszę kupić. Jeśli ktoś poradzi linkami, znajomymi itp. - będę zobowiązany. 

Dzięki i miłego!

Edytowane przez count_martin3z

Nie wiem czy jest sens w pchanie się w agregat  , prąd jest mega nie efektywnym nośnikiem energii wbrew toerii  która krąży po  internetach .
Do ogrzewania już  lepiej coś na gaz  tak samo kuchenka  tak samo na gaz   natomiast prąd jest przydatny do mniej energochłonnych urządzeń jak lodówka  (agregatowa) , ładowanie akumulatora  do łódki , echa , ładowanie wszelkiej maści urządzeń i do tego możę warto  zmontować jakiś  panel foto woltaiczny   ew agregat prądotwórczy  jakiś  mały  max 0,8kW  coś  na bazie silnika od kosy  to tak awaryjnie.

Ja mam taką małą jednoaplnikową z osłoną od wiatru, na kartusz. 45 PLN, działa jak złe, małe i lekkie. Co do ogrzewania to niemądrze zamieniać paliwo na prąd że sprawnością pewnie ze 25% i ogrzewać prądem, zamiast je po prostu spalić.

Wysłane z mojego motorola edge 40 pro przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez psulek
  • Like 2

Marcinku , koledzy powyżej dobrze prawią. Tylko i wyłącznie gaz Cie ratuje . Agregaty walzikowe są drogie , bynajmniejn te markowe i sprawdzone -hondy. Od 4000-5000zl , tyle nie dasz bo Cię znam :) ogarnij to co możesz na gazie , a resztę zasiłki z litu. Tj. Jedyna słuszna droga

Piszemy o ogrzewaniu tak aby był komfort