count_martin3z Opublikowano 31 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2023 (edytowane) Cześć,Rzuciłem okiem w szukajkę, ale słabo w tym temacie. Chciałbym poprosić o pomoc... Chodzi o kompaktowe urządzenie do zasilania nagrzewnicy 2 kW w nocy i w ciągu dnia kuchenki i innych pierdółek. Może być chiński, bo będzie używany sporadycznie i nie chciałbym wydawać tysięcy, ale też nie chciałbym go rozkładać i składać co wyjazd. Mogę dołożyć, jak trzeba będzie... Edyta:Nie znam się w ogóle, do dzisiaj nie miałem pojęcia, że będzie mi potrzebny, a tym bardziej, że muszę kupić. Jeśli ktoś poradzi linkami, znajomymi itp. - będę zobowiązany. Dzięki i miłego! Edytowane 31 Października 2023 przez count_martin3z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxxx Opublikowano 31 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2023 Nie wiem czy jest sens w pchanie się w agregat , prąd jest mega nie efektywnym nośnikiem energii wbrew toerii która krąży po internetach .Do ogrzewania już lepiej coś na gaz tak samo kuchenka tak samo na gaz natomiast prąd jest przydatny do mniej energochłonnych urządzeń jak lodówka (agregatowa) , ładowanie akumulatora do łódki , echa , ładowanie wszelkiej maści urządzeń i do tego możę warto zmontować jakiś panel foto woltaiczny ew agregat prądotwórczy jakiś mały max 0,8kW coś na bazie silnika od kosy to tak awaryjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarasR Opublikowano 31 Października 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2023 Lodówka z zamrażarką czy też podgrzewacze wody też są na gaz . Podgrzanie posiłków czy też wody na herbatę można spokojnie ogarnąć na zwykłej chińskiej kuchence gazowej na kartusze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...