puszek7 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Witam serdecznie!Czy miał ktoś przyjemność albo raczej nie przyjemność reklamowania blanków firmy MHX bezpośrednio u producenta?Jak wygląda procedura reklamacji i jak firma rozpatruje złamania?Z góry dziękuje za wszelkie informacje.Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DelTor0 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 (edytowane) Widzialem na necie ze kilku gosci z US pisalo o reklamacji MHX bezposrednio u Mudhole. Podobno wszystko zalatwia sie bardzo szybko i w kilka godzin wysylaja zlamana czesc. Ale to US, nie wiem jak to bedzie dzialac w PL... Edytowane 6 Listopada 2012 przez DelTor0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_W Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 A to? http://www.fishmhx.com/Pages/warranty.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszek7 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 No też to mam na myśli i do nich się odwołam. Chodzi mi tylko oto czy ktoś z forumowiczów już dokonywał reklamacji u producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peresada Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 reklamowałem złamany blank. kompletnie nie wnikali w temat. poprosili o numer seryjny, adres i 25usd.w przeciągu 10 dni chyba miałem nową szczytówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 A mnie poprosili o działanie zgodnie z procedurą opisaną w załączonym powyżej linku (wysłanoe złamanego elementu itd.)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuraw16 Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Czy ktoś z Was wie jak wysłać nr blanku na gwarancję,zarejestrować itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbox4 Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 (edytowane) Link do rejestracji blankówhttps://forms.netsuite.com/app/site/crm/externalcustrecordpage.nl?compid=210436&formid=24&h=87c313d4fe66ab5226f3&redirect_count=1&did_javascript_redirect=T&ck=W-GEHkC-AQ2koXMm&vid=W-GEHku-ARlB8ZIX&cktime=114227&cart=2199723&gc=clear Warunki gwarancji, procedura reklamacji i wysyłki: http://www.fishmhx.com/Pages/warranty.html Edytowane 9 Września 2013 przez robbox4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuraw16 Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbox4 Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Chodzi oczywiście o blanki MHX, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żbiku Opublikowano 24 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Nie moge odpalic na telefonie strony z warunkami gwarancji. Czy do uznania gwarancji musze miec paragon zakupu blanku lub montazu wędki w pracowni? Zarejestrowałem blank na stronie, jednakże trzeba tam podać sprzedawcę blanku. Co zaznaczyc, jesli nie wiem gdzie byl kupowany blank i nie mam paragonu (np kupilem kij uzywany albo zgubilem paragon)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żbiku Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Dziś w pracy udało mi się odpalić tą stronę z warunkami gwarancji. Ciekawi mnie zapis pkt 3 warunków: In a padded envelope return the 4" blank pieces along with the proof of purchase which should include the model number and a short description of how this failure occurred.Z tego co pamiętam, na gwarancji lub paragonie z FC nie figuruje chyba nr blanku? (nie mam przy sobie tej karty i nie mogę sprawdzić). Jak zatem ewentualnie uzyskać taką gwarancję? Przy braku paragonu z nr blanku lub np kiju używanym wychodzi na to, że nie ma można domagać się gwarancji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_W Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Jak kupiłeś w FC, to reklamujesz w FC. Żaden numer blanku Ci nie potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żbiku Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Irek rozwiał mailowo wszystkie moje wątpliwości na ten temat. On ma dobre wejścia w Mudhole i temat bezproblemowy, nawet bez wpisanego nr blanku na gwarancji czy paragonie. Nie mniej wciąż czekam na Waszą odpowiedź, co w przypadku kiedy na blank nie posiadam gwarancji zakupu lub np pracownia/sklep, gdzie robiłem/kupiłem blank przestały istnieć i nie mam paragonu lub nr blanku na paragonie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalek-77 Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Nr.blanku masz na naklejce.Taki długi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad79 Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Najważniejsze to zachować oryginalną naklejkę bo numer seryjny jest tylko na niej.Bez tego będzie ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergiusz Kasprzyk Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Panowie ,nie potrzeba żadnego paragonu zakupu. Trzeba mieć numer seryjny ,bez tego nic się nie da zrobić. Podajesz numer , nazwisko i wędka jest zarejestrowana i ma gwarancję. Jak nie wiesz gdzie blank był kupowany to nic nie podajesz i po problemie.Każdy blank MHX ma nalepkę z numerem seryjnym ,możesz użyć nalepki lub nie ,ale wtedy musisz umieścić numer na blanku.Jeżeli wędka MHX jest bez numeru to radzę takiej nie kupować ,żeby uniknąć problemów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żbiku Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 (edytowane) Sergiuszu, rozumiem ze korzystales juz z takiej gwarancji? Strona Mudhole mowi co innego... Tam w warunkach jest nawet pogrubione stwierdzenie "przeslac dowod zakupu, ktory powinien zawierać nr blanku". Ok, numer mam na naklejce ale paragonu na zakup nie mam. Skoro uważacie, że nie potrzeba dowodu zakupu blanku to ok. Skałku, wiem gdzie jest nr blanku Tak jak pisalem wczesniej, oba blanki zarejestrowalem i dostalem potwierdzenia mailowe. Oby nie trzeba bylo korzystac... Edytowane 25 Listopada 2013 przez Żbiku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergiusz Kasprzyk Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Tak korzystałem ,nie ma żadnego problemu. Gdybyś miał kłopoty pisz PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercoss Opublikowano 21 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Reklamowałem wędkę w MHX w USA. Wszystko szło świetnie, blank bardzo szybko dotarł do mnie. Zaskoczeniem była natomiast dodatkowa opłata 77zł. Oczywiście najpierw zapłaciłem 25$, ale został mi doliczony podatek już w Polsce w wysokości 77zł. Czy ktoś się z tym spotkał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tupas Opublikowano 21 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Starałbym się to wyjaśnić i nie płacić dodatkowych opłat celnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercoss Opublikowano 21 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Tylko jak się za to zabrać. Jedynym punktem zaczepienia jest FedEx. Nie ma żadnych dokumentów. Muszę się do nich zwrócić o podstawę prawną naliczania VAT. Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
havy Opublikowano 26 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Odkopię temat????Panowie ,czy jest możliwość sprawdzenia,czy blank jest zarejestrowany.Mam numer seryjny na blank,ale nie znam pierwszego właściciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.