kmiasko Opublikowano 7 Kwietnia 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2024 Dzień dobry. Mam problem z kołowrotkiem Zauber 3000 Red. Ciężko jest mi zamknąć kabłąk samym rucher korbki, gdyż z tego co wywnioskowałem zbijak kabłąka ociera się o gumę,która znajduje się na obudowie łożyska oporowego. Guma jest jakby lekko wybrzuszona (nie wiem dlaczego), próbowałem ją lekkopodkleić do obudowy, ale nic to nie dało. Pytanie jakie spełnia ona zadanie? Czy mogę ją lekko podciąć, zeszlifować etc. ? Szukać nowej w serwisie ? (poglądowe zdjęcie ze starszego Zaubera) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trout master Opublikowano 7 Kwietnia 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2024 To jest prawdopodobnie patent żeby przy rzucie sam kabłąk się nie zamkną i żebyś nie narobił harakiri na zestawie. Zdejmij gumę i będzie po problemie. Lub zamykaj kabłąk ręką. W Shimano Stradic też taki patent jest wiec żeby jakoś „trzasnąć” korbką to kabla musi mieć gdzie się rozpędzić. Otwieraj go od kija w dół. Wtedy masz pół obrotu żeby się rozpędził do zbicia. Albo ręką. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miramar69 Opublikowano 7 Kwietnia 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2024 dokładnie jak wyżej ...... to jest taki sam problem , jak we wcześniejszych STRADICach ... ta guma pod wpływem oliwki , smaru , a nawet wody potrafi czasem spuchnąć Powodowało to blokowanie , albo obrotów rotora , albo właśnie zbijanie kabłąka ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiasko Opublikowano 9 Kwietnia 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2024 Dziękuję za informację. W takim razie guma wylatuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trout master Opublikowano 10 Kwietnia 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2024 Nie wylatuje. Sprawdź czy po jej zdjęciu będziesz miał szczelne wszystko. Żeby nie było jakiś otworów pomiędzy rotorem a korpusem. Później jakiś syf może się tam dostawać. Jak wszystko będzie ok to możesz ją usunąć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.