Korzystam z przetworników, w moim przypadku Garmin, zamocowanych na rufie. Mam również przetwornik w silniku dziobowym którego nie używam. Jakie są zalety i wady korzystania z przetwornika na silniku dziobowym w porównaniu z mocowaniem na rufie. Oczywiste jest że obiekty są prędzej widoczne. Coś jeszcze?
Druga kwestia; propagowane przez producenta, np Garmin, jest mocowanie przetworników Livescope na silniku dziobowym.
Wg mnie jest to kompletnie bez sensu bo z założenia przetwornik powinien być stabilny kierunkowo a silnik dziobowy, jak wiadomo, jest stabilny jak mu wiatr zawieje
Pytanie
Arkadio
Korzystam z przetworników, w moim przypadku Garmin, zamocowanych na rufie. Mam również przetwornik w silniku dziobowym którego nie używam. Jakie są zalety i wady korzystania z przetwornika na silniku dziobowym w porównaniu z mocowaniem na rufie. Oczywiste jest że obiekty są prędzej widoczne. Coś jeszcze?
Druga kwestia; propagowane przez producenta, np Garmin, jest mocowanie przetworników Livescope na silniku dziobowym.
Wg mnie jest to kompletnie bez sensu bo z założenia przetwornik powinien być stabilny kierunkowo a silnik dziobowy, jak wiadomo, jest stabilny jak mu wiatr zawieje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.