Skocz do zawartości
  • 0

Lokalizacja przetwornika na łodzi


Arkadio

Pytanie

Korzystam z przetworników, w moim przypadku Garmin, zamocowanych na rufie. Mam również przetwornik w silniku dziobowym którego nie używam. Jakie są zalety i wady korzystania z przetwornika na silniku dziobowym w porównaniu z mocowaniem na rufie. Oczywiste jest że obiekty są prędzej widoczne. Coś jeszcze?

Druga kwestia; propagowane przez producenta, np Garmin, jest mocowanie przetworników Livescope na silniku dziobowym.

Wg mnie jest to  kompletnie bez sensu bo z założenia przetwornik powinien być stabilny kierunkowo a silnik dziobowy, jak wiadomo, jest stabilny jak mu wiatr zawieje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nic na szybko lepszego nie znalazlem.

Pytanie: gt56 wydaje sie za dluga by ja zamocowac na srodku pawezy - dystans do plyty silnika mniejszy niz dlugosc przetwornika. Jak dam powyzej niby lepiej, ale nie bedzie silnik wchodzil w obraz stopa? Jest to mozliwe? Ile trzeba miejsca? Dodatkowo chce przetwornik przesuwac do gory/demontowac. Jakies sprytne uchwyty? Na ten moment jakis francuski seanox mi wpadl w oko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...