kOMOrnik2011 Opublikowano 20 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego Znacie może jakieś małe rzeczki obok Szczecina?Chcę połowić fajne okonie obok Szczecina ale nie znam się na rzekach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokityrem Opublikowano 22 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego Odpowiedź z chatgptW okolicach Szczecina znajduje się kilka małych rzeczek, które mogą być interesujące dla miłośników przyrody i wędkarstwa. Oto kilka z nich: 1. **Rzeka Płonia**: Przepływa przez Puszczę Bukową i jest popularna wśród wędkarzy. Można tu złowić różne gatunki ryb, takie jak pstrągi i lipienie.2. **Rzeka Ina**: Przepływa przez Stargard i jest znana z czystych wód oraz bogatej fauny rybnej. Wędkarze często łowią tu szczupaki, okonie i leszcze.3. **Rzeka Gowienica**: Przepływa przez malownicze tereny i jest idealna na spokojne wędkowanie oraz obserwację przyrody. Nie dziękuj. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kOMOrnik2011 Opublikowano 23 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego Dzięk(wiem że napisałeś nie dziękuj).Na której najlepiej z okoniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczybilet Opublikowano 25 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Dzięk(wiem że napisałeś nie dziękuj).Na której najlepiej z okoniem?Przecież masz napisane wyżej...Nie przeginaj kolego , liczysz, że ktoś napisze Ci współrzędne geograficzne z dołkiem okoniowym, gdzie biorą tylko garbusy 25+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kOMOrnik2011 Opublikowano 25 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Mi chodzi o rzekę na której najlepiej z okoniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...