Skocz do zawartości
  • 0

Problem silnik haswing protuar 65 lbs a akumulator lifepo4


mariobyku123

Pytanie

Witam wszystkich. Mam pytanie posiadam silnik haswing protuar 1.0 65 lbs oraz akumulator lifepo4 120 ah I problem polega na tym, że jak płynę na full obrotach przez ok 5 min rozłącza akumulator i po ok 10 sekund załącza się i tak sytuacja się powtarza jak na mniejszych obrotach nie ma problemu. Czy ktoś miał podobny problem czy to wina silnika czy aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

A ja mam czasem niewielki też problem , użytkuję go kilka lat i czasem przy ruszaniu , delikatnym , powoli przekręcając manetkę odcina mi zasilanie . Wówczas cofam na pozycję wyjściową manetkę czyli jakby na zero i startuje jeszcze raz i niby ok . Czemu tak się dzieje nie wiem , ale przypuszczam , że dzieje się to od momentu kiedy płynąłem na maxa i zabrakło prądu w aku bo się rozładował i towarzyszyło temu jakby silne uderzenie - odcięcie .

Edytowane przez jogger1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Niektóre tanie aku z Chin tak właśnie mają. Sam posiadam Wulillsa, który podłączony do przetwornicy 230V i obciążony czymś konkretniejszym (800-1000W) zwyczajnie traktuje taką sytuację jako "zwarcie". Twój Haswing ma według producenta pobór maksymalny około 50A, powiedzmy że te 55A niech będzie, czyli jesteśmy w okolicy 650W. No i przyznam, że to jest zaskakująco nisko... Wygląda więc raczej na jakąś wadę egzemplarza niż bolączkę danej serii/modelu.

Jak masz opcję reklamować aku, to działaj. Jak nie masz, to uderz do kogoś, kto ma możliwość obciążenia tego aku z jednoczesną regulacją aby sprawdzić w którym momencie bms strzela focha. Wówczas albo taki aku odsprzedasz komuś pod mniejszy silnik albo czeka Cię kombinacja u jakiegoś magika, który bms podmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dla wszystkich jak by miał ktoś podobny problem co ja to mam rozwiązanie jak się okazało winowajcą był bezpiecznik 100A automatyczny, który był założony na kablu od silnika po jego usunięciu ani raz nie rozłączyło I wszystko działa jak należy. Tak myślę, że pewnie pasuje żeby jakiś był założony tylko może ktoś jakiś polecić? Pozdrawiam wszystkich i dzięki za odpowiedzi do mojego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...