Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o informacje dot. Spro Passion 730 fd

-a mianowicie no osi korby gdzie znajduje się knob ( rączka ) jest łożysko, plastikowa tulejka, podkładka i śrubka wkręcana w ośkę.

Może ktoś się orientuje w którym miejscu powinno być założone łożysko- czy na wew.( przy samej korbce) czy na zew. stronie  osi bezpośrednio przed śrubką ?

( na schemacie nie jest to pokazane )

Czy we Wrocławiu jest jakiś sprawdzony serwis kołowrotków?

Ewentualnie sklep  z łożyskami do kołowrotków?

Z góry dziękuję za informacje.

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dokładnie te igiełki są w łożysku oporowym, u mnie znajdują się w takim plastikowym koszyczku pod łozyskiem na rotorze,wale głównym. Tak narpawdę te igiełki raczej są nie do niezniszczenia ale niestety łatwo je zgubić, szczególnie gdy się rozbiera pierwszy raz kołowrotek, a mnie się właśnie ta sztuka udała ;/

Edytowane przez Karol PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam koledzy, mam taki problem: po odkręceniu szpuli w Spro passion 720, na wale jest zębatka i dwie podkładki, dziś jako że miałem mało czasu a chciałem trochę kijem pomachać, trochę się pośpieszyłem i przy odkręcaniu szpuli spadły mi podkładki i zębatka, problem w tym, że nie wiem czy w dobrej kolejności je z powrotem  ułożyłem (na spód zębatka, na to metalowa podkładka i na to silikonowa, następnie idzie szpula.   Prośba jest krótka;)czy możecie zajrzeć pod szpulę swojego passiona i  powiedzieć mi jak to wygląda (mam schemat na pudełku, ale jakoś nie specjalnie mogę go rozszyfrować)dzięki pozdr

Edytowane przez Skryty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Ryobi z których Passion się wywodzi, zajrzałem teraz pod szpulę jednego i jest kolejność podkładka metal. - zębatka - podkładki plastikowe.

Pofatygowałem się nawet sięgnąć schematu (Ryobi) i tam jest też jest kolejność podkł. met. - zębatka - podkł. plast., więc taki układ będzie prawidłowy.

 

Przepraszam za wprowadzenie w błąd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzien Dobry. Rozebrałem dzisiaj swojego passiona, ponieważ czułem pewien opór przy przekrecaniu korbka. Mam problem teraz ze złożeniem. Po skreceniu wszystkiego ruch korbka jest bardzo plynny, natomiast ogranicza do pewnych krancowek zarowno gdy krece w przod jak i w tył ( mogę zrobić tylko 1,5 obrotu). Założyłem temat, gdyż chciałbym uzyskac pomoc, co zrobiłem źle. Liczę na pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna kwestia przed zamknięciem tematu. Kolowrotek po zlozeniu pracuje dużo  plynniej. Problemem jest to iz czasem korbka nie zatrzymuje sie przy blokadzie szpuli i przepuszcza blokade. Lożysko oporowe-mniewam działa, bowiem sama szpula hamuje w 100%. Co może być przyczyną? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...