scOOtt Opublikowano 24 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia Cześć, Moja 8 letnia córka co raz częściej prosi mnie o wspólne wędkowanie. Na tą chwilę nie jestem w stanie określić czy to chwilowy zapał czy zrodzi się z tego pasja. Na razie pod moim okiem pokazuje jej co i jak - natomiast trochę obawiam się o swój sprzęt bo raczej wszystko u mnie to górna półka, stąd zrodził się w mojej głowie pomysł, że może tu zapytam kogoś kto stał przed wyborem takiego zestawu dla swoich pociech. Generalnie nie chciałbym brać dla niej jakiejś totalnie najniższej półki a sam nie mam doświadczenia co w średniej półce można by wybrać co w relacji cena / jakość byłoby najodpowiedniejsze.Założenie jest takie aby ta wędka była raczej pod okonie. Coś do 7 max 10 gram. Lekkie, czułe, sprawiające fun w trakcie holu. Do tego jakiś młynek w rozmiarze 2000S.Budżetu nie określam - jak zaczepi gałąź i połamie to ma nie być szkoda Jeśli podobny temat już istnieje (przepraszam nie miałem czasu szukać) to proszę o przeniesienie posta.PozdrawiamŁukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popper Opublikowano 24 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia Młynek Salmo + kijek od Berkleya, to mój zestaw ćwiczebny, dla wnuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...