Skocz do zawartości

Zestaw spinningowy dla najmłodszych

scOOtt

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

Moja 8 letnia córka co raz częściej prosi mnie o wspólne wędkowanie. Na tą chwilę nie jestem w stanie określić czy to chwilowy zapał czy zrodzi się z tego pasja. 

Na razie pod moim okiem pokazuje jej co i jak - natomiast trochę obawiam się o swój sprzęt bo raczej wszystko u mnie to górna półka, stąd zrodził się w mojej głowie pomysł, że może tu zapytam kogoś kto stał przed wyborem takiego zestawu dla swoich pociech. Generalnie nie chciałbym brać dla niej jakiejś totalnie najniższej półki a sam nie mam doświadczenia co w średniej półce można by wybrać co w relacji cena / jakość byłoby najodpowiedniejsze.

Założenie jest takie aby ta wędka była raczej pod okonie. Coś do 7 max 10 gram. Lekkie, czułe, sprawiające fun w trakcie holu. Do tego jakiś młynek w rozmiarze 2000S.

Budżetu nie określam - jak zaczepi gałąź i połamie to ma nie być szkoda :)

Jeśli podobny temat już istnieje (przepraszam nie miałem czasu szukać) to proszę o przeniesienie posta.

Pozdrawiam

Łukasz

Mam fajny zestaw dobrany pod kolor, kupiłem dla córki ale nigdy nie został użyty:

• Spinning Handing Magic L UL 1,8 m, mimo że chińczyk to świetnie wykonany na dobrych komponentach. Akcja fast (dla mnie bardziej mf), wyrzut 1,5 – 9 g (realny). Fajny pokrowiec w komplecie.
  • Kołowrotek Meredith 1000, też chińczyk (koszt 70-80 zł), 4 łożyska, praca kołowrotka łącznie z hamulcem płynna, nic nie trzeszczy skrzypi. Pod ul na pewno długo posłuży.

Leży i się kurzy, jak zainteresowany to mogę odsprzedać. 

Mam fajny zestaw dobrany pod kolor, kupiłem dla córki ale nigdy nie został użyty:

• Spinning Handing Magic L UL 1,8 m, mimo że chińczyk to świetnie wykonany na dobrych komponentach. Akcja fast (dla mnie bardziej mf), wyrzut 1,5 – 9 g (realny). Fajny pokrowiec w komplecie.