asafa Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Mam pytanie odnośnie działania spustu. Aerograf Adlera który kupiłem jako pierwszy w życiu bardzo powoli odbija spust a czasami nawet się przycina... Jest to nowy aerograf i chyba nie powinien tak działać? Rozkręcić go czy lepiej będzie skontaktować się z sklepem w sprawie jakiejś reklamacji?Mam takie same objawy przy TG180, jeśli za mocno dokręcam iglicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3k_lubin Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 To nie była iglica. Była to uszczelka którą wkręciłem razem z szybkozłączką do aero i przytrzymywała taki trzpień... Wszyscy wiedzą o co chodzi ale przynajmniej nauczyłem się skręcać i składać aero xDD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3k_lubin Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Po pierwszej godzinie z aero w ręku mam takie pytania i uwagi... Czy podczas malowania zbiorniczek powinien tak "kipieć"? i co robię źle że czasami robią się takie zacieki? za dużo powietrza czy farby? Był to mój debiut z pitoletem więc liczę na srogie lanie i jeśli jest jakiś tutorial krok po kroku jak zacząć z aero to bym poprosił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woblery z Bielska Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Po pierwszej godzinie z aero w ręku mam takie pytania i uwagi... Czy podczas malowania zbiorniczek powinien tak "kipieć"? (...)Nie.Prawdopodobnie przytkana dysza. i co robię źle że czasami robią się takie zacieki? za dużo powietrza czy farby? Zbyt rzadka farba na tą ilość powietrza. Trzeba spróbować z trochę większej odległości, lub zmniejszyć ciśnienie, lub gęstsza farba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebson Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Po pierwszej godzinie z aero w ręku mam takie pytania i uwagi... Czy podczas malowania zbiorniczek powinien tak "kipieć"? aeo.jpg i co robię źle że czasami robią się takie zacieki? za dużo powietrza czy farby? 20151214_1801221.jpg Był to mój debiut z pitoletem więc liczę na srogie lanie i jeśli jest jakiś tutorial krok po kroku jak zacząć z aero to bym poprosił...Co do bąbli to taki objaw mam gdy nie dokręcona jest dysza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woblery z Bielska Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Co do bąbli to taki objaw mam gdy nie dokręcona jest dysza Tylko że, jeśli dobrze rozpoznaję aerograf, w tym modelu dysza jest samocentrująca, bez gwintowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3k_lubin Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Januszu to jest Adler którego poleciałeś kiedyś tam , tam ... dlatego proszę mi powiedzieć czy odtykanie dyszy to trudne zajęcie i jak się do tego zabrać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muddler Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Ja odkręcam nakrętkę mocującą iglicę, wlewam do zbiorniczka rozcieńczalnik do akryli - może być płyn do mycia szyb koniecznie z alkoholem, i pociągam za iglicę pulsacyjnie, naciskając jednocześnie na spust. Jeżeli to nie pomoże, trzeba odkręcić dyszę i przeczyścić ją igłą lub iglicą ale ostrożnie. Tępą stroną iglicy należy też przekłuć kanał wzdłuż całego aerografu - pozbędziesz się w ten sposób resztek zaschniętej farbki.Jeżeli zdarzy się jakieś przyschnięcie przy malowaniu, gdy masz farbkę w zbiorniczku, można zrobić cofkę przez zatkanie palcem dyszy i naciśnięcie spustu wraz z jego odciągnięciem. Powstaną wtedy w zbiorniczku pęcherzyki powietrza. Edytowane 17 Marca 2016 przez muddler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woblery z Bielska Opublikowano 17 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Odtykanie dyszy. Generalnie należy robić to rozcieńczalnikiem. Farby wodorozcieńczalne - woda, rozwodniony płyn do mycia naczyń, alkohol, ew. dedykowany, firmowy rozpuszczalnik. W tej kolejności. Każdy kolejny środek jest mocniej działający (i bardziej kosztowny ). Jeśli to nie pomogło, należy odkręcić osłonę dyszy i wyjąć samą dyszę. Prawdopodobnie na zewnątrz dyszy, lub wewnątrz osłony znajduje się jakiś "paproch", który należy usunąć. Dobrym sposobem na czyszczenie jest, (zalecane w instrukcji), naprzemienne zatykanie palcem dyszy i swobodne wydmuchiwanie rozpuszczalnika. Jak wszystkiego, również i tej czynności należy się nauczyć - najlepiej poćwiczyć na wodzie. Jest najmniej kłopotliwa w przypadku rozchlapania po ubraniu i podłodze Wodę - o czym już kiedyś pisałem, ale warto przypomnieć - stosujemy wyłącznie demineralizowaną lub destylowaną. "Kranówa" szybko zepsuje farbę, w samym aerografie zostawi osad. Do naszych celów kranowa nie nadaje się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obcy91 Opublikowano 19 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Ja uzywam od poczatku, zmywacza do paznokci. Tepa iglice, przeznaczylem do czyszczenia kanalu aero jak i dyszy. Koszt zmywacza ok. 1zl. Spirytus salicylowy u mnie nie pomagal, a chyba powinien. Raz zdarzylo mi sie uzyc rozpuszczalnika, no ale to byla glupota, ktora kosztowala mnie 40zl. (nowe uszczelki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woblery z Bielska Opublikowano 19 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Alkohol - miałem na myśli izopropylowy. Przyjazna cena, znakomite właściwości, polecam. Aerograf "złoty" ze zdjęcia powyżej, posiada uszczelki teflonowe, odporne na działanie nawet agresywnych rozpuszczalników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinc Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 A jaki to jest dokladnie model? Interesuje mnie wlasnie model z odpornymi uszczelkami w miare niedrogi (max do 300 pln). Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woblery z Bielska Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Dokładnie jest to:https://www.google.pl/search?q=Aerograf+Adler+MAR+AB133&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjO072PmtLLAhUjw3IKHTIJBAQQsAQIOg&biw=1280&bih=899#tbm=isch&q=Aerograf+Adler+MAR+AB+133Wdą, a właściwie niedogodnością jest fakt, że posiada tylko jeden rozmiar dyszy - 0,25 mm. Jak poszukasz, za 300 zł kupisz dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3k_lubin Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 A jaki to jest dokladnie model? Interesuje mnie wlasnie model z odpornymi uszczelkami w miare niedrogi (max do 300 pln). Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka Adler 23 Aerograf AB-133 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinc Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Czy miał ktoś do czynienia z aerografem Badger 155? Jest teraz w wersji solo dobrej cenie, a mnie zainteresowała jego tolerancja na różne farby i duży zakres plamki - ale jakoś mało informacji o nim w sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sukingad Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Panowie, czy do tego szatana-będzie właściwa ta końcówka? ed.- przejściówka Ed. 2 chodzi tylko o spasowanie złączki do kompresora- gwint do wężyka nie ma znaczenia. Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez Hesher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harjer Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Piotrek.Musiałbyś zrobić nową fotkę makro, pokazującą w które miejsce ta złączka miałaby być osadzona, pokaż końcówkę wyjściową powietrza z aero.Słabo jest to widoczne. na fot. nr 1.A pro po. Jaki to aerograf ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sukingad Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Na zdjęciu zaznaczyłem wyjścia. Sam kompresor to taki konkretny diabeł robiony chyba na zamówienie, dwie butle, dwa wyjścia i bardzo cicha praca. Niestety nie mam innych zdjęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harjer Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) No nie wiem. Znając parametry średnicy końcówki wyjściowej, porównać do średnicy prezentowanej końcówki i spróbować to spasować. Nie ma chyba innej rady jak zakupić prezentowaną końcówkę i spróbować spasować. Ostatecznie, gdyby to nie wyszło, to chyba tylko dorobienie poprzez wytoczenie.Ja kombinowałbym poprzez dobranie wężyka o większej średnicy, (przejściówka giętka) zaciskana na wyjściówkach agregata,(metalowe opaski zaciskowe) a z wężykiem aero, rurką, łączącą oba węże. Najtaniej, bez ponoszenia zbędnych kosztów, ewentualnej straty pieniędzy. Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez Harjer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sukingad Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 eee tak to nie ma co kombinować bo wyjście jest standardowe i nie potrzeba nic cudować, tylko nie mam oznaczeń do niego, dlatego pytam czy ktoś coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harjer Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Jak tak, to bez cudowania, kup i załóż przejściówkę. Nie spróbujesz - nie będziesz wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asafa Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Panowie, czy do tego szatana-20160417_214002.jpgbędzie właściwa ta końcówka? ed.- przejściówka6133693177.jpg Ed. 2 chodzi tylko o spasowanie złączki do kompresora- gwint do wężyka nie ma znaczenia.Wtyk szybkozłączki jest uniwersalny (przynajmniej ja tylko z takimi spotkałem się), zmienia się tylko gwint także powinno spasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sukingad Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Dziękować po stokroć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekc1991 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Panowie pytanie padało w tym wątku przeglądałem wnikliwie ale pomóżcie Potrzebuje zakupić aero coś dokładnego w miare budżet to około 300 zł , coś sprawdzonego bym poprosił i napewno ze śrugką z tyłu Patrzałem na Iwate Neo CN ale nie ma śrubki i budżet ciut większy. Macie coś sprawdzonego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woblery z Bielska Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Aerograf Adler MAR AB 133.Zalety - samocentrująca dysza (nie ukręcisz wkręcając ), teflonowe uszczelki, w budżecie zakupisz dwa i jeszcze małe co nieco zostanie Wady - dysza 0,25mm. Wyłącznie jeden rozmiar. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.