Pewien user (w randze administratora) z pewnego wędkarskiego portalu poprosił mnie (a właściwie moją kartę kredytową) o pośrednictwo w pewnej transakcji jako, że korzystałem już z usług pewnego zagranicznego sprzedawcy. Chodziło o towar próbny, który, jeśli będzie ok stanie się towarem stałym. Płatność miała być wysłana po przetestowaniu towaru próbnego. Płatność wysłałem a w/wym. user miał mi natychmiast zwrócić. I dwukrotnie zapewniał, że przelew poszedł ale nic na moje konto nie wpłynęło. Niestety, towaru stałego nie otrzymałem. Sprzedawca nie odpowiada.
Co w tej sytuacji mam zrobić? Czy olać stratę kilkudziesięciu USD? Czy też dopominać się tej kwoty od zamawiającego?
Pytanie
witek
Pewien user (w randze administratora) z pewnego wędkarskiego portalu poprosił mnie (a właściwie moją kartę kredytową) o pośrednictwo w pewnej transakcji jako, że korzystałem już z usług pewnego zagranicznego sprzedawcy. Chodziło o towar próbny, który, jeśli będzie ok stanie się towarem stałym. Płatność miała być wysłana po przetestowaniu towaru próbnego. Płatność wysłałem a w/wym. user miał mi natychmiast zwrócić. I dwukrotnie zapewniał, że przelew poszedł ale nic na moje konto nie wpłynęło. Niestety, towaru stałego nie otrzymałem. Sprzedawca nie odpowiada.
Co w tej sytuacji mam zrobić? Czy olać stratę kilkudziesięciu USD? Czy też dopominać się tej kwoty od zamawiającego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.