Psil Opublikowano 6 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia Cześć.Potrzebował bym wydrukować lub kupić drukarkę 3D i spróbować samemu ogarnąć.Niestety w tym temacie jestem zielony jak szczypiorek.Czy jest ktoś kto posiada drukarkę aby podjąć się druku?Doradzić ewentualny zakup i używanie?Jakby znalazła się jakaś dobra dusza,którą zechciała by się podzielić wiedzą to byłbym wdzięczny Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas-xXx Opublikowano 6 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia (edytowane) Jakiej wielkości powierzchnia i kubatura podstawy?Drukarka sucha czy mokra?Jakieś poprzednie doświadczenia z programami do modelowania 2D/3D?Jaki budżet?Duże serie czy małe?Bardziej dla zabawy czy do konkretnych przemyślanych rzeczy?Bawię się tym kilka lat już więc możemy pogadać???? Edytowane 6 Sierpnia przez Thomas-xXx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psil Opublikowano 7 Sierpnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia Zasadniczo jeśli miałbym kupować to tak do nauki i zabawy, więc sprzęty po kilka tysięcy odpadają.Myślę że do takich zastosowań obszar roboczy 20x20x15 lub 30x30x15 w zupełności wystarczy.Sto lat temu bawiłem się projektowaniem pod taką małą frezarkę stołową ale nie pamiętam nazwy oprogramowania. Nic z górnej półki.Budżet przyjmijmy że w miarę elastyczny no ale tak do 1000-2000 PLN.Widziałem używki na necie za parę stówek.Teoretycznie do nauki powinny wystarczyć tylko nie mam kompletnie jak ocenić czy to nie jest złom za parę stówek.Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...