Cris83 Opublikowano 7 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września (edytowane) Witam, może ktoś miał podobny problem i posiada jakieś rozwiązanie. Chodzi o brak możliwości otworzenia bakisty po zamontowaniu silnika. Edytowane 7 Września przez Cris83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 highvoltage Opublikowano 7 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września (edytowane) Skrócić te zaciski i tyle, albo zdemontować/wyciąć a dać dopasowana śrubę i dokręcać kluczem Edytowane 7 Września przez highvoltage 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yakuza Opublikowano 7 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września (edytowane) Witam, może ktoś miał podobny problem i posiada jakieś rozwiązanie. Chodzi o brak możliwości otworzenia bakisty po zamontowaniu silnika. skróć i daj 2 nakrętki na kontrze lub nakrętka + klej do gwintów jakiś mocny (najlepiej cyknąć bobla spawarką) Edytowane 7 Września przez yakuza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 darek63 Opublikowano 7 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września Witam, może ktoś miał podobny problem i posiada jakieś rozwiązanie. Chodzi o brak możliwości otworzenia bakisty po zamontowaniu silnika. Mając tego typu wynalazek pozostaje Ci uciąć oryginalne mocowania i wkręcić na ucięte śruby np. na loctite nakrętki kołpakowe. O tyle utrudnione zadanie będzie, że musisz mieć narzędzie do zamocowania silnika. A i tak w pełni pewnie się nie otworzy. Natomiast jeśli ktoś odrobine myśli projektując skorupę, do mocowania silnika przed bakistą robi się miejsce montażowe którego u Ciebie nie ma, bo ten kto to sklecił uznał, że tak będzie mniej roboty i materiału, a kasa i tak się będzie zgadzała. Tak powinno to prawidłowo wyglądać bez znaczenia czy to łódka za 2kkz czy za 20kkz. Jeśli coś jest przewidziane (jak ta bakista + silnik) ma funkcjonować a nie wykluczać się wzajemnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dante Opublikowano 7 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września Może da się to uratować. Tutaj gdzie masz czerwoną strzałkę masz dużo miejsca i przez to uchwyt blokuje bakistę (o śrubach za chwilę). Zamiast tych 2-4 cm luzu daj porządny dystans z drugiej strony rufy ( tam gdzie zaznaczyłem na niebiesko). Dzięki temu przesuniesz uchwyt silnika o kilka cm do tyłu i zrobisz miejsce na otwarcie bakisty. Pozostało jeszcze skrócić śruby maksymalnie, tak, aby od strony bakisty wystawała tylko nakrętka i najlepiej ją zaspawać. Dokręci się kluczem i będzie ok. Wysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kozi81 Opublikowano 7 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września @Cris83 lepiej napisz co to za gówniana łódka żeby wszyscy wiedzieli czego nie kupować. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arkadio Opublikowano 8 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września @Cris83 lepiej napisz co to za gówniana łódka żeby wszyscy wiedzieli czego nie kupować.warto napisać też do producenta jak on przewidział w projekcie mocowanie silnika i otwieranie tej bakisty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cris83 Opublikowano 8 Września Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września Może da się to uratować.Tutaj gdzie masz czerwoną strzałkę masz dużo miejsca i przez to uchwyt blokuje bakistę (o śrubach za chwilę). Zamiast tych 2-4 cm luzu daj porządny dystans z drugiej strony rufy ( tam gdzie zaznaczyłem na niebiesko). Dzięki temu przesuniesz uchwyt silnika o kilka cm do tyłu i zrobisz miejsce na otwarcie bakisty. Pozostało jeszcze skrócić śruby maksymalnie, tak, aby od strony bakisty wystawała tylko nakrętka i najlepiej ją zaspawać. Dokręci się kluczem i będzie ok. Wysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka Dokładnie, o tym samym pomyślałem. Dzięki za sugestię @Cris83 lepiej napisz co to za gówniana łódka żeby wszyscy wiedzieli czego nie kupować.Jacek Lux od producenta łodzi z Sierakowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 *WŁÓCZYKIJ* Opublikowano 8 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września Jeśli możesz i chcesz ingerować w konstrukcję łódki to dołóż na zewnątrz pawęż wystającą ponad obecną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kozi81 Opublikowano 9 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września W tym przedziwnym przypadku najsensowniejsza opcja to pantograf. Jeżeli skorupa kupiona bezpośrednio od szkutnika to bym wręcz żądał darmowej instalacji. Jak second hand to kombinuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 darek63 Opublikowano 9 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września Jeżeli skorupa kupiona bezpośrednio od szkutnika to bym wręcz żądał darmowej instalacji. W danych technicznych na pewno jest adnotacja "Łódź wiosłowa z możliwością montażu silnika i podana jego moc maksymalna" Taka możliwość faktycznie występuje. Więc fizycznie nie ma się do czego doczepić bo to jest prawda. Silnik na foto zamontowany, da się, więc produkt jest zgodny ze specyfikacją. Cała reszta to świadomy bądź nie wybór, a to już inna para kaloszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Cris83
Witam, może ktoś miał podobny problem i posiada jakieś rozwiązanie. Chodzi o brak możliwości otworzenia bakisty po zamontowaniu silnika.

Edytowane przez Cris83Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.