Skocz do zawartości
  • 0

Przeróbka zacisków mocowania silnika.


Cris83

Pytanie

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam, może ktoś miał podobny problem i posiada jakieś rozwiązanie. Chodzi o brak możliwości otworzenia bakisty po zamontowaniu silnika. 

skróć i daj 2 nakrętki na kontrze :)

lub nakrętka + klej do gwintów jakiś mocny (najlepiej cyknąć bobla spawarką)

Edytowane przez yakuza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Witam, może ktoś miał podobny problem i posiada jakieś rozwiązanie. Chodzi o brak możliwości otworzenia bakisty po zamontowaniu silnika. 

 

Mając tego typu wynalazek pozostaje Ci uciąć oryginalne mocowania i wkręcić na ucięte śruby np. na loctite nakrętki kołpakowe. O tyle utrudnione zadanie będzie, że musisz mieć narzędzie do zamocowania silnika. A i tak w pełni pewnie się nie otworzy.

 

Natomiast jeśli ktoś odrobine myśli projektując skorupę, do mocowania silnika przed bakistą robi się miejsce montażowe którego u Ciebie nie ma, bo ten kto to sklecił uznał, że tak będzie mniej roboty i materiału, a kasa i tak się będzie zgadzała. Tak powinno to prawidłowo wyglądać bez znaczenia czy to łódka za 2kkz czy za 20kkz. Jeśli coś jest przewidziane (jak ta bakista + silnik) ma funkcjonować a nie wykluczać się wzajemnie.

 

post-72411-0-93499500-1757269607_thumb.png

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Może da się to uratować.

Tutaj gdzie masz czerwoną strzałkę masz dużo miejsca i przez to uchwyt blokuje bakistę (o śrubach za chwilę). Zamiast tych 2-4 cm luzu daj porządny dystans z drugiej strony rufy ( tam gdzie zaznaczyłem na niebiesko). Dzięki temu przesuniesz uchwyt silnika o kilka cm do tyłu i zrobisz miejsce na otwarcie bakisty. Pozostało jeszcze skrócić śruby maksymalnie, tak, aby od strony bakisty wystawała tylko nakrętka i najlepiej ją zaspawać. Dokręci się kluczem i będzie ok.325bfac3610e9234b0d6059c88e5cf37.jpg

 

Wysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Może da się to uratować.

Tutaj gdzie masz czerwoną strzałkę masz dużo miejsca i przez to uchwyt blokuje bakistę (o śrubach za chwilę). Zamiast tych 2-4 cm luzu daj porządny dystans z drugiej strony rufy ( tam gdzie zaznaczyłem na niebiesko). Dzięki temu przesuniesz uchwyt silnika o kilka cm do tyłu i zrobisz miejsce na otwarcie bakisty. Pozostało jeszcze skrócić śruby maksymalnie, tak, aby od strony bakisty wystawała tylko nakrętka i najlepiej ją zaspawać. Dokręci się kluczem i będzie ok.325bfac3610e9234b0d6059c88e5cf37.jpg

 

Wysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka

 

Dokładnie, o tym samym pomyślałem. Dzięki za sugestię  :)

@Cris83 lepiej napisz co to za gówniana łódka żeby wszyscy wiedzieli czego nie kupować.

Jacek Lux od producenta łodzi z Sierakowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeżeli skorupa kupiona bezpośrednio od szkutnika to bym wręcz żądał darmowej instalacji. 

 

W danych technicznych na pewno jest adnotacja

 

"Łódź wiosłowa z możliwością montażu silnika i podana jego moc maksymalna"

 

Taka możliwość faktycznie występuje. Więc fizycznie nie ma się do czego doczepić bo to jest prawda. Silnik na foto zamontowany, da się, więc produkt jest zgodny ze specyfikacją. Cała reszta to świadomy bądź nie wybór, a to już inna para kaloszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...