noidemm Opublikowano 15 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września Witam. Założyłem nowo zakupiony silnik Suzuki DF 20 do łódki 365.Łódka przystosowana pod stopę S i taką ma SUZUKi.Co się okazało, to stopa S stopie S nierówna??Wcześniej przy chińskim silniku na stopie S było idealnie, natomiast Suzuka jest jakieś 10 mm za wysoko.Zaznaczyłem na obrazku przy zgraniu się lini kolorowych to właśnie na takiej wysokości jest motor.10-15 mm niby nie dużo ale bardzo wode rozbryzguję. Przy zakrętach w ślizgu łapie powietrze.Ma ktoś możę pomysł jak to obniżyć o chociaż 15 mm. Czy trzeba z góry podbierać pawęż?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tresor Opublikowano 15 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września (edytowane) Za to szybciej płynie i mniej zjada paliwa paliwa. Niektórzy pływające tak ze im pół sruby wystaje. Niestety między Suzuki a Yamaha jest prawie 5cm różnicy pomimo ze obie na S. Yamaha podchodzi ze lepiej dać 2cm za głęboko niż 1cm za płytko. Chinole kopiują Yamaha 1:1 więc i sa tak samo długie.Jeżeli jest to problem to tylko cięcie pawęży lub zmiana silnika. Wysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Września przez Tresor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kokot Opublikowano 16 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września Mam podobny problem i także z silnikiem suzuki. Śruba łapie powietrze i przy 2/3mocy już praktycznie odcina. Są chyba takie nakładki na pawęż i do nich się pozniej montuje silnik. Ale nie zgłębiałem jeszcze tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 noidemm Opublikowano 16 Września Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września Wczoraj dogadywałem się z producentem łodzi i powiedział że można ściąć z pawęży taki rant co da jakieś 3 cm. Pawęż wypełniona jest jakimś twaardym klejem i nie powinno ją to osłabić. Zebrałem te 3 cm i teraz muszę to obrobić żywicą, a potem topkotem żeby było łądnie. Trochę zabawy będzie, ale myśle że warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 siarq Opublikowano 16 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września Mam podobny problem i także z silnikiem suzuki. Śruba łapie powietrze i przy 2/3mocy już praktycznie odcina. Są chyba takie nakładki na pawęż i do nich się pozniej montuje silnik. Ale nie zgłębiałem jeszcze tematuTo się nazywa pantograf , sa stale i regulowane , regulowane się “kolibia” trochę , oddala to tez silnik od pawezy , trzeba dobrze rozmierzyc przed montażem , są też power tilt czy jakoś taksie to nazywa - elektryczne i mechaniczne -tu mniej odstaje i jest pełna regulacja 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rapek Opublikowano 17 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września To powinno załatwić sprawę ,sam się też do tego przymierzam bo muszę podnieść swoją Yamahę o 4-6 cm do góry. Płyta podpórki silnika, ręczna, srebrna, regulowana, 4-calowa, do silnika zaburtowego, do układu sterowania łodzi. - AliExpress 34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kokot Opublikowano 17 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września Ktoś już to testował na żywo? Nie odpadnie silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kozi81 Opublikowano 17 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września Lubię aluminium ale do pantografu uważam że niezbędna jest dobra nierdzewka. Choć sam patent podoba mi się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 rapek Opublikowano 18 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września Lubię aluminium ale do pantografu uważam że niezbędna jest dobra nierdzewka. Choć sam patent podoba mi sięKolega ma powieszoną na tym Suzuke 140 tyle że nie kupił tego ustrojstwa w chinach tylko jakieś markowe i też amelinium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 albercik2 Opublikowano 21 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września Lubię aluminium ale do pantografu uważam że niezbędna jest dobra nierdzewka. Choć sam patent podoba mi sięW USA dość popularne rozwiązanie i wiszą na tym naprawdę poważne silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tato1 Opublikowano 22 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września Szczerze, mogliby chociaż poprzeczki wewnętrzne przyspawać do tych kątowników, a tak będziesz co chwilę dokręcał śruby. Moim zdaniem nie warto wydawać 800zł na to urządzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 noidemm Opublikowano 23 Września Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września Pawęż zebrałem 3 cm z góry, na to szpachla z włóknem szklanym, potem topkot w kolor. Od wewnętrznej strony wzmocniłem inoxem 2 mm. Po tetach łódka ładnie lata nie łapie powietrza. Niby 3 cm a spora różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
noidemm
Witam.
Założyłem nowo zakupiony silnik Suzuki DF 20 do łódki 365.
Łódka przystosowana pod stopę S i taką ma SUZUKi.
Co się okazało, to stopa S stopie S nierówna??
Wcześniej przy chińskim silniku na stopie S było idealnie, natomiast Suzuka jest jakieś 10 mm za wysoko.
Zaznaczyłem na obrazku przy zgraniu się lini kolorowych to właśnie na takiej wysokości jest motor.
10-15 mm niby nie dużo ale bardzo wode rozbryzguję. Przy zakrętach w ślizgu łapie powietrze.
Ma ktoś możę pomysł jak to obniżyć o chociaż 15 mm. Czy trzeba z góry podbierać pawęż??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.