Skocz do zawartości

Muszkarze z Dublina i okolic IRE

LuckyLuke

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie, jestem początkującym muszkarzem mieszkającym w Dublinie. Chciałbym się zapytać czy w IRE jest jakieś polskie zrzeszenie albo klub polskich muszkarzy do którego można by było dołączyć, albo czy jest ktoś kto byłby chętny udzielić paru wskazówek, rad odnośnie fly fishingu w okolicach Dublina?

Pozdrawiam serdecznie.

Hej

Masz do mnie 190km, 2h luźnej jazdy

Pod Dublinem z tego co wiem wody sa dość upakowane, głównie na dniówki etc, ale jest gdzie łowić.

Jeśli dopiero zaczynasz - zapraszam do mnie. Na ile potrafię pokaże ci jak to złożyć do kupy razem, a jeśli będzie cieplej to jest szansa nawet jakieś ryby może ułowić?

Co do wód - polecam dwie "biblie" czyli Loughs of Ireland i Rivers of Ireland, obie przez Petera O'Reilly, tam w zasadzie każdy siurek jest opisany. Można dyskutować co do aktualności niektórych danych, niemniej jednak - jakieś tam general info znajdziesz.

• Like 1

Siemanko! Z miłą chęcią się z Tobą spotkam! Może nie teraz bo są jeszcze delikatne przymrozki.. ale na wiosne bardzo chętnie zorganizuje sobie wycieczke w Twoje okolice! :) Chętnie wezmę od Ciebie pare lekcji, ominie mnie nauka metodą prób i błędów!, no i przy okazji może to być świetny wypad fly-fishingowy:). Co do książek już wrzucam je sobie pod lupe i zaczne je studiować :)

Pozdrawiam serdecznie!

na fishmaniaku moze znajdziesz kilka osob, ale jak dla mnie forum umarlo i wiekszosc ruchu to gladzenie sie po brzuszkach albo ktos z 2 postami pyta o miejscowki by zniknac jak sie pojawil.) wiec nie wiem czy co ktos odpowie (bylo kilku muszkarzy i pstragowych i szczupakowych). Ja coprawda w dublinie, ale na muche to tylko na komercyjne miejscowki (castlecomer, i ta kolo glendalough nie pomne nazwy) i wedkarz muchowy ze mnie rzaden pewnie jakbys mi podmienil linki to by mi z rok zajelo sie skapnac, ze mam inna ;)