LuckyLuke Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Witam wszystkich serdecznie, jestem początkującym muszkarzem mieszkającym w Dublinie. Chciałbym się zapytać czy w IRE jest jakieś polskie zrzeszenie albo klub polskich muszkarzy do którego można by było dołączyć, albo czy jest ktoś kto byłby chętny udzielić paru wskazówek, rad odnośnie fly fishingu w okolicach Dublina? Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jozi Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Na obczyźnie(Wyspach) jest Szanowny Redaktor Kuba Standera, o Baronie Flyfishingu @Bujo nie wspomnę . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Standera Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 HejMasz do mnie 190km, 2h luźnej jazdyPod Dublinem z tego co wiem wody sa dość upakowane, głównie na dniówki etc, ale jest gdzie łowić.Jeśli dopiero zaczynasz - zapraszam do mnie. Na ile potrafię pokaże ci jak to złożyć do kupy razem, a jeśli będzie cieplej to jest szansa nawet jakieś ryby może ułowić?Co do wód - polecam dwie "biblie" czyli Loughs of Ireland i Rivers of Ireland, obie przez Petera O'Reilly, tam w zasadzie każdy siurek jest opisany. Można dyskutować co do aktualności niektórych danych, niemniej jednak - jakieś tam general info znajdziesz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...