Tomek-spinning Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 dobre ))) pewnie sprzęt zamykał w piwnicy na "kutke" (czytaj kłódkę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) Są dwie istotne różnice.Pierwsza :między przednim ,a tylnym mianowicie wielkość powierzchni ciernej.Tarcie co prawda zależy od rodzaju powierzchni,ale odprowadzanie ciepła już od jej wielkości i tu duża aluminiowa szpula lepiej odbiera nadmiar ciepła co ma istotne znaczenie przy dalekich odjazdach ryb. Myślę,że z czasem producenci wykorzystają doświadczenia n.p. z motoryzacji. Drugi istotny szczegół to w przypadku tylnego hamulca -brak wystających pokręteł na szpuli,a w efekcie rzadsze odstrzelenia przynęty spiningując lekkimi wabikami przy pomocy plecionki o zmierzchu lub nocą. Edytowane 18 Maja 2016 przez darek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ememiks Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Całe życie na ręcznym z przodu Nie lubię tylnej regulacji mało tego kołowrotki z przednim są ładniejsze no i trwalsze i bardziej precyzyjne zwłaszcza w nisko-średnim przedziale cenowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-spinning Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Całe życie na ręcznym z przodu Nie lubię tylnej regulacji mało tego kołowrotki z przednim są ładniejsze no i trwalsze i bardziej precyzyjne zwłaszcza w nisko-średnim przedziale cenowym.Potwierdzam Przedni hamulec jest trwalszy i przede wszystkim mocniejszy! Zastosowanie większych podkładek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.