Skocz do zawartości

Nowy Twin Power 4000 '11 -smarowac na starcie?


pmiszk1

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka dni temu stalem sie posidiaczem nowego Twin Power'a 4000 '11 JDM. Kolowrotek kreci leciutko, iscie "maslanie". Jeszcze nie byl nad woda. Sporo sie czyta, ze warto jednak przesmarowac go dobrym mazidlem przed pierwszy uzyciem. Co o tym sadzicie?

Może pokręć nim trochę, niech się dotrze a później do P.Leśniaka na mycie i smarowanie :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabieram go w weekend na trotke. Zobaczymy jak się będzie sprawował. Co do samego smarowania to mogę zrobić to sam. Pytałem bardziej o to czy jest sens smarować takiego brand new ;-). W sensie czy poprawiac fabryke. Za serwis u p.Lesniaka podziekuje. Kiedyś wysłałem mu Stelle i wróciła w gorszym stanie niż przed wysylka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowniez mam twina z tego rocznika nowke nie smigana.widzialem bebechy takiego kreciolka bez przebiegu.smaru praktycznie tyle co kot naplakal.Zobacz posty o smarowaniu kolowrotkow shimano to sie przekonasz.Wg. mnie kazde pokrecenie korbka tego kolowrotka skraca jego zycie.Nie patrz na to ze plynnie pracuje.Jest bardzo dobrze spasowany i nawet niewielka ilosc smaru spowoduje ze bedzie krecil dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7x12=84 :)

Przy założeniu, że młynek kręci 4 godziny dziennie, daje to jakieś 21 dzionków. Średnio. Przecież mamy inne młynki, które również "docieramy".

21 dni w sezonie, to sporo na takiego "łykendowego wędkarza". Mogłoby tych łykendów zabraknąć w sezonie :P

PS.

Długi ten tydzień niektórym się zda. Oj długi :D

Edytowane przez popper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy założeniu, że młynek kręci 4 godziny dziennie, daje to jakieś 21 dzionków.

Jeśli ktoś malutko i lekko kręci...to może nawet nie dotrzeć sprzętu przez cały sezon. Generalnie, chodzi o to, że nie ma sensu przesmarowywanie nowych mechanizmów, a po kilku (czterogodzinnych dniówkach) maszynka nie jest jeszcze dotarta. Dotyczy to zwłaszcza solidnych multiplikatorów, mających przekładnie wykonane z brązu, mosiądzu lub stali. Ale rzecz jasna, lepiej przesmarować nawet po jednej dniówce, niż nową!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. W jaki sposob sciagnac ozdobna obudowe z tylu kolowrotka twin p. rocznik 2011

 

 

Żeby zdjąć osłonę korpusu trzeba najpierw zdjąć rotor.

Jezeli chodzi o kompletny demontarz to należy :

1.zdjąć rotor

2.odkręcic łożysko oporowe

3.zdjąć ząbkowany pierścień stabilizujący rotor po otwarćiu kabłąka

4.I mamy dostęp do czarnej gumowej zaślepki z małym otworkiem- u góry obudowy tuż pod stopką.Za pomocą ćienkiego sztyfta należy wyjąć zaślepkę.  Teraz jest potrzebny odpowiedni wkrętak,aby przez ten otwór po zaślepce wprowadzić wkrętak i trafić na śrubk, która trzyma ozdobną niklowaną "dupkę"

 I to jest wszystko - jest tylko jedna śrubeczka,potem trzeba uważac przy montażu.

 

5.A dalej to juz nie będe opisywał, bo może po trochu nie chcę zdradzac tak do konca swojej wiedzy,ale to całkiem proste.

.

 

Pozdrawiam 

Józef Lesniak

Edytowane przez Leśniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...