Wojciech_B Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Jakiś czas temu stworzyłem temat na forum PZW. http://www.pzw.org.pl/home/forum/4/2603/gorzow_z_nikim_nie_podpisuje_porozumien_ Jak się okazało temat zainteresował kilka osób Ba... wypowiedział się rzecznik PZW oraz Prezes gorzowskiego PZW. Zainteresowanym brakiem porozumień zachęcam do przeczytania. Pozdrawiam Wojciech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dero1990 Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 (edytowane) Wojtek popieram stanowisko PZW Gorzów choć jestem w Zielonej Górze... mieszkam praktycznie na granicy okręgów i z ręką na sumieniu mogę powiedzieć w Pzw Gorzów coś się dzieje... są zarybienia kontrole itp.. już nie mówię o tym ze wody macie rybniejsze;) od 2 lat wykupuje 2 składki... Edytowane 4 Lutego 2013 przez Dero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech_B Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Wojtek popieram stanowisko PZW Gorzów choć jestem w Zielonej Górze... mieszkam praktycznie na granicy okręgów i z ręką na sumieniu mogę powiedzieć w Pzw Gorzów coś się dzieje... są zarybienia kontrole itp.. już nie mówię o tym ze wody macie rybniejsze;) od 2 lat wykupuje 2 składki... No to widocznie mieszkasz w tej lepszej części okręgu Kontrole miałem tylko raz ryb u nas też jak na lekarstwo. Kiedyś jak zahaczyłem konkretną siatę na jeziorze dzwoniłem wszędzie i nikt nie przyjechał... ot tak pilnują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...