Chciałem się podzielić moim doświadczeniem odnośnie tej firmy...
Do tej pory nie musiałem i nie miałem potrzeby kontaktu z tą firmą. Wszystkie kołowrotki SHIMANO kupowane w Polsce do tej pory działają bezproblemowo więc po co
Przed zlotem nad Bugiem, opisanym na tym portalu, kupiłem torbę Plano - softbag. Jest to taka torba z 4 pudełkami w środku.
Miałem ją tydzień gdy zobaczyłem że na szwie pęka. Jest dziura na jeden palec...
Odesłałem torbę na gwarancji (brak pisemnej) do Fishing-Mart-u gdzie ją kupowałem, tutaj obsługa bardzo dobra i Pani wysłała torbę do Normarku - dystrybutora Plano.
Dziś mija 21 dni od wysłania torby przez FM do Normarku. W zeszłym tygodniu poproszono mnie żebym zadzwonił do Pana Adamskiego z Normarku w tej sprawie.
Zadzwoniłem i dowiedziałem się że on w tej sprawie nic nie wie i on tej torby jeszcze nie widział bo leży na magazynie...
Mało profesjonalnie zwłaszcza że był to chyba dzień 16 od wysłania...
Dziś dopiero otrzymałem info z FM że nie uznali gwarancji, bo żadna taka torba do nich nie wróciła i uszkodzenie jest mechaniczne...
Poza tym nie mają tych toreb żeby dać nową....
Ameryki nie odkryli, bo jakie ma być uszkodzenie jak torba na szwach pęka...
Zrobię wszystko żeby nie kupić nic co sprzedaje Normark. Do tej pory kołowrotki Shimano - to był mój wybór teraz będę wybierał w innych firmach...
Reasumując: Torba przeleżała 21 dni po czym powiedziano mi że nic z tego nie będzie....
Co o tym sądzicie ?
A jeszcze jedno: torba kosztowała 220 zł, to chyba nie mało, nie należała do najtańszych...
Pytanie
JJack
Witam !
Chciałem się podzielić moim doświadczeniem odnośnie tej firmy...
Do tej pory nie musiałem i nie miałem potrzeby kontaktu z tą firmą. Wszystkie kołowrotki SHIMANO kupowane w Polsce do tej pory działają bezproblemowo więc po co
Przed zlotem nad Bugiem, opisanym na tym portalu, kupiłem torbę Plano - softbag. Jest to taka torba z 4 pudełkami w środku.
Miałem ją tydzień gdy zobaczyłem że na szwie pęka. Jest dziura na jeden palec...
Odesłałem torbę na gwarancji (brak pisemnej) do Fishing-Mart-u gdzie ją kupowałem, tutaj obsługa bardzo dobra i Pani wysłała torbę do Normarku - dystrybutora Plano.
Dziś mija 21 dni od wysłania torby przez FM do Normarku. W zeszłym tygodniu poproszono mnie żebym zadzwonił do Pana Adamskiego z Normarku w tej sprawie.
Zadzwoniłem i dowiedziałem się że on w tej sprawie nic nie wie i on tej torby jeszcze nie widział bo leży na magazynie...
Mało profesjonalnie zwłaszcza że był to chyba dzień 16 od wysłania...
Dziś dopiero otrzymałem info z FM że nie uznali gwarancji, bo żadna taka torba do nich nie wróciła i uszkodzenie jest mechaniczne...
Poza tym nie mają tych toreb żeby dać nową....
Ameryki nie odkryli, bo jakie ma być uszkodzenie jak torba na szwach pęka...
Zrobię wszystko żeby nie kupić nic co sprzedaje Normark. Do tej pory kołowrotki Shimano - to był mój wybór teraz będę wybierał w innych firmach...
Reasumując: Torba przeleżała 21 dni po czym powiedziano mi że nic z tego nie będzie....
Co o tym sądzicie ?
A jeszcze jedno: torba kosztowała 220 zł, to chyba nie mało, nie należała do najtańszych...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.