jackybrown Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 jezeli podszarpujemy blystke,mormyszke albo chuby dartera to jest jerkowanie???? jest to microskala spiningowania tylko w innej plaszczyznie(gora- dol) wedeczki troche krotsze ale chyba jest to jerkowanie ..... co myslicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sławek Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Nie mam doświadczenia w źródłosłowach itp zwłaszcza angielskich, ale wydaje mi się, że to będzie jakiś rodzaj jerkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 pitt Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 wedlug mnie to vertical jigging Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 admin Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Dokładnie. Na takie łowienie amerykanie wymyślili nazwę - jigging PozdrawiamRemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jackybrown Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 tak tylko sobie sprawdzelem czy koledzy zalapia temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Sławek Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 A ja tylko dałem się podpuścić i wykazać swoją niewiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 admin Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 tak tylko sobie sprawdzelem czy koledzy zalapia temat Teścik na refleks i na fanatyzm jerkowy PozdrawiamRemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
jackybrown