pablo208 Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Cześć. Panowie zaczynam swoją przygodę z Lurebuildingiem i mam pytanie odnośnie wyrzynarki do drewna. Chodzi mi o cięcie listewek z desek lipy oraz twardej balsy plus wycinanie gotowego kształtu korpusu. Czy urządzenia tego typu by sie nadawały do cichej pracy z małym przydomowym warsztaciku ? http://www.narzedzia.pl/artykuly/wyrzynarka-brzeszczotowa-dremel-moto-saw-2-w-1,2523.html Ew coś takiego ? http://allegro.pl/pila-wyrzynarka-stolowa-do-drewna-warszawa-i3028477965.html Nie mam doświadczenia w tym temacie więc liczę na pomoc kolegów , którzy lizneli już nieco tematu Do tej pory używałem piły tarczowej, ale nie jest to zbyt dokładne urządzenie. Zależy i na dosyć precyzyjnym wycinaniu ksztaltów tak aby korpus po wycięciu był gotowy już do strugania Myślę, że taka opcja zaoszczędzi nieco czasu , którego i tak mi ciągle brakuję.Myślałem też o kupieniu lepszej piły tarczowej , ale sam nie wiem co będzie dla mnie lepszym rozwiązaniem. Dodam , że wobki robię tylko dla siebie i potrzeba mi urządzenia do zrobienia max kilkunastu przynęt w miesiącu Jak Wy sobie radzicie z tym ? Ps. Mam nadzieję, ze nie dubluje tematu bo nic nie mogłem o podobnej tematyce zlokalizować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...